[WAW] TdP Kto się wybiera?

Data: 2009-07-28 22:56:54
Autor: Szewc
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Pofocić i może zamienić ze dwa słowa z tym lub owym, zawodnikiem lub choćby dostać autograf od kucharza ekipy?

pozdr
Szewc

Data: 2009-07-28 23:50:45
Autor: Dexte-r
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Dnia Tue, 28 Jul 2009 22:56:54 +0200, Szewc napisał(a):

Pofocić i może zamienić ze dwa słowa z tym lub owym, zawodnikiem lub choćby dostać autograf od kucharza ekipy?

Ja juz mam bilet do Wawy.
W sumie o tego kucharza chodzi, no i zawsze mozna odkryc np ze ma sie
licznik jak Cancellara ;)

dx

Data: 2009-07-29 08:46:17
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Dnia 28 lip 2009 w liœcie [news:h4nomt$s6d$1achot.icm.edu.pl] Szewc [rockoon@poczta.onet.pl] napisał(a):

Pofocić i może zamienić ze dwa słowa z tym lub owym, zawodnikiem lub choćby dostać autograf od kucharza ekipy?

Jak na Woodstock nie pojadę, to się stawię.

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-07-29 09:12:54
Autor: Alfer_z_pracy
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Szewc napisał:
Pofocić i może zamienić ze dwa słowa z tym lub owym, zawodnikiem lub choćby dostać autograf od kucharza ekipy?

Zamierzam. Przy okazji się podepnę niejako na temat, że TdP olało mojego maila o tym że chciałbym uzyskać od nich większy dostęp do kolarzy (akredytacje itp.) więc trzeba będzie się skradać cichaczem :)

A.

Data: 2009-07-29 19:18:24
Autor: Kosu
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Alfer_z_pracy wrote:
Zamierzam. Przy okazji się podepnę niejako na temat, że TdP olało mojego maila o tym że chciałbym uzyskać od nich większy dostęp do kolarzy (akredytacje itp.) więc trzeba będzie się skradać cichaczem :)

Rok temu nie miałeś chyba problemów - choćby przy trenażerach. Chciałbyś jeszcze bliżej? Wejść do teamowych autokarów? :P

Patrzę na mapę tegorocznej pętli w Warszawie i ... zastanawiam się gdzie będzie najlepsze miejsce na fotki. W zeszłym roku można było obejść całą trasę kilka razy. W tym jest trochę dłuższa i rozciągnięta, a z rowerem mi się nie chce bujać :/. Na Czerniakowskiej są kładki, ale pewnie będą obstawione, a ja nie mam dwóch metrów. Na pewno stanę gdzieś przy giełdzie, a potem spacerkiem do rozgrzewających się i zobaczę co dalej.

Nie dorobiłem się teleobiektywu i znowu trzeba będzie jakoś walczyć przy barierkach :/

BTW:
Zeszłoroczna 4-kilometrowa czasówka zdecydowanie za krótka. Niektórzy nawet się nie obudzili:
http://lh5.ggpht.com/_ZAGh1W7vefQ/SNWJQtLJ_LI/AAAAAAAAB38/uyEqLjXI84E/DSC_0286.jpg
:)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-30 09:38:27
Autor: Alfer_z_pracy
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Kosu napisał:
Rok temu nie miałeś chyba problemów - choćby przy trenażerach. Chciałbyś jeszcze bliżej? Wejść do teamowych autokarów? :P

A jak! :) A swoją drogą faktycznie zastanawiam się gdzie się ustawić. W tym roku jest normalny wyścig, czyli nie będzie tak jak rok temu że jedna ekipa jechała a reszta była dostępna na wyciągnięcie ręki. Prawdę mówiąc bardziej mnie interesuje zaplecze TdP (to, co można ukradkiem zobaczyć poza trasą) niż sama jazda - ot przemkną ci 40 km/h i tyle ich widziano. Nawet nie wiadomo kto zacz, bo pozasłaniani kaskami, okularami...

> p.s. Nie wiem czy przypadkiem TdP, nie chce zakłócać obchodów rocznicy
Powstania,

Ba, nawet mają specjalną premię:
"45 km: PREMIA SPECJALNA z okazji 65 Rocznicy Powstania Warszawskiego "

BTW, patrzę sobie na rozpiskę godzinową, i wychodzi średnia ok. 52 km/h, hmm... serio?

A, no i profil wysokościowy wymiata :)
http://www.tourdepologne.pl/2009mapy/e1_profil.gif

Pzdr
A.

Data: 2009-07-30 10:56:19
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Dnia 30 lip 2009 w liœcie [news:h4ripu$9ls$1atlantis.news.neostrada.pl] Alfer_z_pracy [alferwywalto@mp.pl] napisał(a):

A, no i profil wysokościowy wymiata :)

W sumie mogli ich parę razy puœcić Agrykolš pod górę ;)

Data: 2009-07-29 21:16:12
Autor: Szewc
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Alfer_z_pracy pisze:

Zamierzam. Przy okazji się podepnę niejako na temat, że TdP olało mojego maila o tym że chciałbym uzyskać od nich większy dostęp do kolarzy (akredytacje itp.) więc trzeba będzie się skradać cichaczem :)

Jako dziennikarz? Hmm nie wiedziałem, że w tym fachu robisz ;)
Jakbym wyglądał jeszcze na studenta to bym poszedł na prasową mojego dawnego miesięcznika.

p.s. Nie wiem czy przypadkiem TdP, nie chce zakłócać obchodów rocznicy Powstania, liczyłem jednak, na coś takiego jak prezentacja zespołów - tak jak było chociażby w zeszłym roku (?) na Placu Teatralnym.

Chciałbym też taki luźniejsze zdjęcia porobić. Nie mam aparatu, aby robić śmigających sylwetek, a tym co mam to też nie nauczyłem się porządnie posługiwać.

pozdr.
szewc

Data: 2009-07-29 22:44:50
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Dnia 29 lip 2009 w liœcie [news:h4q766$q8o$1achot.icm.edu.pl] Szewc
[rockoon@poczta.onet.pl] napisał(a):
p.s. Nie wiem czy przypadkiem TdP, nie chce zakłócać obchodów
rocznicy Powstania

Nic z tych rzeczy, startujš dopiero w niedzielę.

Przy okazji:
http://www.1944.pl/masa/

Ps. Jak mi wpadnie jutro albo w pištek doręczenie przesyłki do Novotelu na 1 sierpnia, to znowu sobie fajne maszyny pooglšdam stojšce luzem na korytarzach :)

Data: 2009-08-02 07:25:33
Autor: Paweł(Suw)
[WAW] TdP Kto się wybiera?
Alfer_z_pracy pisze:
Szewc napisał:
[...]

Zaraz po ubiegłorocznym TdP trafiłem na którejś stronie około okołorowerowej z oferta na reportera zawodów Zajecie bezpłatne
dla majacych zacięcie w reportażach, Rzecz w tym,że dawali akredytacje

[WAW] TdP Kto się wybiera?