[tv] TdP a wyniki

Data: 2009-08-11 20:54:19
Autor: click
[tv] TdP a wyniki
specjalnie dla Pana-Znawcy Rynku Mediow (a telewizyjnego zwlaszcza)
http://www.wirtualnemedia.pl/article/2779690_Mniej_widzow_sledzilo_zmagania_kolarzy_na_Tour_de_Pologne.htm

mniej, ale wciaz relacja z TdP skupia najwieksza publicznosc przed szklanym ekranem
no, ale mozna tkwic w bagnie spolipsyzmu i bredzic w usenetowych elaboratach o nieoplacalnosci transmisji...
prawda jest taka panie W., ze Solorz z Walterem chetnie by wzieli TdP, ale nie moga - z prostej przyczyny - nie byliby w stanie zrobic transmisji na zywo nawet z pielgrzymki na Jasna Gore (ktora zawrotnych predkosci nie osiaga)

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-08-12 02:59:18
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 11 Sie, 20:54, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

mniej, ale wciaz relacja z TdP skupia najwieksza publicznosc przed
szklanym ekranem
no, ale mozna tkwic w bagnie spolipsyzmu i bredzic w usenetowych
elaboratach o nieoplacalnosci transmisji...

Kiepsko się w realiach telewizyjnych orientujesz. Zdajesz sobie sprawę
z tego jaki wpływ ma godzina emisji na oglądalność? Zdajesz sobie
sprawę z tego jaki ma wpływa na oglądalność dostępność kanału na jakim
to leci? Normalnie w tych godzinach na jedynce leci Klan, Plebania czy
Moda na Sukces - które mają oglądalność większą niż TdP i których
produkcja jest tańsza. TdP miał oglądalność ok.19,5 - czyli dokładnie
tyle ile wynosi mniej więcej średnia oglądalność TVP1, czyli nic tu
wielkiego nie wniósł.

[...]

Zwykłe bzdury gadasz. Może się nie orientujesz - ale Polsat będzie
realizował siatkarskie MŚ mężczyzn w 2014, czyli imprezę
nieporównywalnie większą od TdP, imprezę jakiej od lat w Polsce nie
było (większe od niej będzie tylko Euro2012)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 12:14:53
Autor: Łukasz Goran
TdP a wyniki
Zwykłe bzdury gadasz. Może się nie orientujesz - ale Polsat będzie
realizował siatkarskie MŚ mężczyzn w 2014

Nie wydaje Ci się że jednak realizacja imprezy stacjonarnej jest logistycznie dużo łatwiejsza niż wyśicgu kolarskiego?
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-12 03:55:37
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 12 Sie, 12:14, "Łukasz Goran" <goran...@op.pl> wrote:

Nie wydaje Ci się że jednak realizacja imprezy stacjonarnej jest
logistycznie dużo łatwiejsza niż wyśicgu kolarskiego?

Nie zupełnie mi się nie wydaje. Jeśli porównujesz realizację TdP z
realizacją takiej imprezy jak MŚ w siatkówce mężczyzn - to masz bardzo
mizerne pojęcie o realiach telewizyjnych. Do obsługi takiej imprezy
jak MŚ potrzeba przede wszystkim znacznie więcej ludzi, trzeba
zaangażować kilka wozów transmisyjnych naraz (co oznacza ogromne
koszta), wiele meczów jest równocześnie, we wczesnych fazach rozgrywek
po 3-4 mecze dziennie (trzeba obsługiwać wszystko jednocześnie, przy
każdym pracuje iluś ludzi), trzeba wyprodukować sygnał satelitarny
itd.. Jednym słowem dla telewizji to impreza nieporównanie trudniejsza
logistycznie i droższa niż TdP, jeśli Polsat ją realizuje - to znaczy
że z TdP nie miałby żadnych problemów.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 12:33:29
Autor: Kosu
TdP a wyniki
Łukasz Goran wrote:
[...]

Tym bardziej, że mecze siatkówki są non stop, wiec jest infrastruktura, jest sprzęt telewizyjny i są ludzie. Wyścig kolarski w Polsce transmituje się jeden, więc nie ma sprzętu ani ludzi - trzeba wszystko ściągać. I bardzo dobrze, bo dzięki temu robią to ludzie z doświadczeniem, ale raczej nie za darmo ;]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-12 03:47:12
Autor: ar2r
TdP a wyniki
relacja z takiego TdP jest to duze przedsiewziecie logistyczne. co do
tego nie ma watpliwosci. przepowadzenie relacji w nieprzewidywalnych
warunkach jest dodatkowa trudnoscia. chwala tvp za to ze w ogole sie
bierze za to. watpie zeby komercyjne polskie stacje byly tak na serio
zainteresowane relacja z TdP.
ale co innego chce powiedziec.
jeszcze emocje nie opadly po TdF
- mistrzowski komentarz
- dlugie relacje
- inna sceneria
- HD
a tu TdP no i co dostajemy
- chlopaki kolarstwa uczyli sie w trakcie wyscigu AMTORSKI KOMENTARZ
- relacje KATASTROFA zapraszamy do tvp sport bo leci jakis pedalski
teleekspres
- gory troche jakby mniejsze
- i jakosc obrazu jaka serwuje tvp jest ponizej krytyki

naogladalismy sie TdF na eurosport HD i takie sa tego skutki :)

Data: 2009-08-12 04:15:00
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 12 Sie, 12:47, ar2r <a...@m13.enetia.pl> wrote:

- chlopaki kolarstwa uczyli sie w trakcie wyscigu AMTORSKI KOMENTARZ
- relacje KATASTROFA zapraszamy do tvp sport bo leci jakis pedalski
teleekspres

Zdajesz sobie chyba sprawę z tego, że TVP1 nie jest kanałem sportowym
jak EuroSport? Zdajesz sobie sprawę,, że TVPSport jest odpowiednikiem
EuroSportu, że po to się tworzy takie kanały by ludzie zainteresowani
sportem mogli oglądać go naokrągło? Zdajesz sobie chyba sprawę z tego
że Telexpress ma sporo większą widownię od TdP, że od lat jest jednym
z najpopularnieszych programów TVP? Zdajesz sobie sprawę z tego, że
więcej osób czeka na Teleexpress niż TdP? Zdajesz sobie sprawę z tego,
że widz Teleexpresu powie - dlaczego nie ma wiadomości, dlaczego leci
wyścig, gdzie jeżdżą faceci w pedalskich ubrankach?
Tak więc zalecam zejście na ziemię, telewizji nie oglądają tylko
kibice; połowa widowni (kobiety) robi to bardzo sporadycznie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 04:36:10
Autor: ar2r
TdP a wyniki
On 12 Sie, 13:15, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
[...]
(...)
Tak więc zalecam zejście na ziemię, telewizji nie oglądają tylko
kibice; połowa widowni (kobiety) robi to bardzo sporadycznie

zdaje sobie z tego wszystkiego sprawe.i wlasnie dlatego "szacun" dla
inteligencji kolesia ktory wymyslil TdP w tvp1. pytam po co? z
obowiazku ? bo kupili licencje no to trzeba puscic bo tak sie dogadali
z Czesiem?
powiadasz tvp sport :) :) :)
pie.........lne slogan MISJA TV PUBLICZNEJ
to jest najdrozsza platforma na swiecie !!! zalozmy ze jestem fanem
tvp place abonament ale nie stac mnie na odbiornik tv satelitarnej -
za 20 zl dostaje mozliwosc odbioru stacji radiowych, oraz 3 slownie
TRZECH programow tv - ZLODZIEJE
inny scenariusz stac mnie na odbiornik tv satelitarnej i dobieram
tylko kanaly FTA - ok z anteny na dachu musze sciagac tvp1,tvp2 i
info, z satelity mam TVP Kultura, TVP Polonia i chyba TVP Historia tu
juz koszty w przeliczeniu na jeden kanal sa mniejsze ale i tak bardzo
duze.
ale coz za niespodzianka w wymienionych programach nie ma TVP Sport
jakim cudem place za cos czego nie moge ogladac ?????
grzecznie pytam co to k... ma znaczyc?
nie rozchodzi sie o kase, nie rozchodzi sie o dekodery, kable
dodatkowe talerze cuda nie widy rozchodzi sie o zasady o zdrowe zasady
- place za cos to powinienem to dostac.
a pajace prezesi, chodziaze i inni kolesie utrzymuja kanal na ktory
loza ludzie i nie moga tego ogladac. dla jednych sa to jaja dla innych
zlodziejstwo!!!

Data: 2009-08-12 05:15:11
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 12 Sie, 13:36, ar2r <a...@m13.enetia.pl> wrote:

[...]

Dzisiaj się urodziłeś kolego? Bez transmisji w ogólnodostępnym kanale
Czesiu nie znalazłby 1/10 tych sponsorów co ma, dla sponsora taka
relacja to jest podstawa.

[...]

TVP Sport jest w większości kablówek w najprostszych pakietach, więc
nie bardzo wiem o czym gadasz
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 05:25:20
Autor: ar2r
TdP a wyniki
On 12 Sie, 14:15, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
[...]

czy ja powiedzialem malo wyraznie ze rozumiem ?

TVP Sport jest w większości kablówek w najprostszych pakietach, więc
nie bardzo wiem o czym gadasz

to sie nazywa ignorancja. stary Polska to nie tylko wielkie miasta i
osiedla. wyobraz sobie znawco mediow ze na osiedlu domkow
jednorodzinnych nie oplaci sie robic kablowki, na wsi tez sie nie
oplaci, w malym miasteczku tez sie nie oplaci, nie oplaci sie rowniez
w duzym miescie jezeli sa to kamienice.
inna sprawa to nie czytasz o czym pisze. zakaladalem dwie sytuacje
1. antena na dachu
2. antena satelitarna (FTA)
do pierwszego i drugiego pkt. jezeli place abonament chce dostac to za
co place czyli programy produkowane przez TVP bez posrednictwa
kablowek lub innych platform - czy to jest zbyt wiele ????
ja jestem chyba normalny - place wiec chce dostac caly towar.

Data: 2009-08-12 05:47:19
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 12 Sie, 14:25, ar2r <a...@m13.enetia.pl> wrote:

> [...]
> relacja to jest podstawa.

czy ja powiedzialem malo wyraznie ze rozumiem ?

No to po co się dziwisz, że relacja jest w ogólnopolskim kanale?

[...]

Niestety taki już jest świat, dostępność wszystkiego w dużych miastach
jest o wiele większa niż na prowincji, tak jest na całym świecie, za
Polsat Sport czy Canal+ trzeba płacić dużo więcej.

[...]

TVP Sport jest z założenia KANAŁEM TEMATYCZNYM nie ogólnodostępnym,
więc oczekiwanie że będzie ogólnodostępny z powietrznej anteny jest
zupełnie nie na miejscu, nie ma kanałów tematycznych dystrybuowanych w
ten sposób. Jest to kanał darmowy, ale nie ogólnodostępny.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 06:12:59
Autor: ar2r
TdP a wyniki
On 12 Sie, 14:47, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
[...]

mi sie to sni??? niech mnie ktos uszczypnie
KANAŁEM TEMATYCZNYM - jakas definicja :)
ale olac definicje
TVP KULTURA, TVP HISTORIA - pytam grzecznie jakie to sa programy
drugi raz w tym poscie bede olewal, olac to
nie rozumiesz o co mi sie rozchodzi wiec powiem duzymi literami
o ZASADY!!!
place za cos czego nie moge ogladac, czy to jest teakie trudne do
pojecia?

Data: 2009-08-12 06:40:17
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 12 Sie, 15:12, ar2r <a...@m13.enetia.pl> wrote:

[...]

Zamiast się rzucać jak dziecko zrozum czym jest kanał tematyczny,
zrozum że on z definicji nie jest ogólnodostępny. Zrozum, że np.
koszta praw do transmisji imprezy sportowej zależą od tego czy ją
puszczasz na kanale tematycznym, czy ogólnodostępnym. I są to różnice
ogromne, za otwartą antenę płacisz dobrych kilka razy więcej. Wydatek
na sprzęt zapewniający odbiór TVP Sport jest jednorazowy, później nic
nie płacisz, nie są to jakieś niesamowite pieniądze, tylko kwota rzędu
3-5 miesięcznych abonamentów kablówki
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 12:58:32
Autor: click
TdP a wyniki
"������������������������������" pisze:
Zwyk�e bzdury gadasz. Mo�e si� nie orientujesz - ale Polsat b�dzie
realizowa� siatkarskie M� m�czyzn w 2014

Nie wydaje Ci si� �e jednak realizacja imprezy stacjonarnej jest logistycznie du�o �atwiejsza ni� wy�icgu kolarskiego?

jemu sie wylacznie wydaje
a jak mu sie juz wyda, to nabiera przekonania, ze tak wlasnie jest
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-08-12 04:05:26
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 12 Sie, 12:58, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

jemu sie wylacznie wydaje
a jak mu sie juz wyda, to nabiera przekonania, ze tak wlasnie jest

Tym się różnimy, że ja mówię o realiach, przedstawiam fakty, Ty
wstawiasz złośliwości. Ja pracuję w mediach, znam te sprawy z bardzo
bliska, Ty natomiast mówisz o Twoim wyobrażeniu telewizji
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 13:40:01
Autor: click
TdP a wyniki
Michał Wolff pisze:
[...]

misiu
ostatni raz
ja nie mowie nic o mediach
Tobie sie wydaje, ze ja cos mowie o mediach
ty o nich mowisz, a jak sie orientujesz, to najlepiej po twoich wypowiedziach widac

w jednym poscie pierdolniesz uwage, ze Solorzowi sie to nie oplaca,
jak sie okazuje, ze mogloby mu sie oplacic, to puscisz bakiem, ze klan-sran
co to ma do rzeczy
fakty sa takie, ze tdp mialo w tym pasmie najwieksze audytorium, ktorego nie umial serialami zdobyc polszit i tuskvisionnetwork;
potem zaczynasz sadzic cos o transmisjach z siatkowki, a jak ci sie przypomni, ze siatkowka czyms sie rozni od kolarstwa, to zaczynasz wyzywac, tego ktory ci to wypomnial od ignorantow
padam na kolana przed twoja wiedza, erudycja i metodami debatowania.
milej pracy w mediach - moze powinienes sie bardziej skupic na robocie, nie na pisaniu w usenecie

Data: 2009-08-12 05:12:24
Autor: Michał Wolff
TdP a wyniki
On 12 Sie, 13:40, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

w jednym poscie pierdolniesz uwage, ze Solorzowi sie to nie oplaca,
jak sie okazuje, ze mogloby mu sie oplacic, to puscisz bakiem, ze
klan-sran
co to ma do rzeczy

Rusz główką. Po co Solorz ma produkować imprezę wielokrotnie droższą
niż to co ma zwykle na klanach-sranach?
TVP robi to bo ma misję, Solorz robiłby to gdyby mu się zwróciło, jak
liczy że mu się zwróci dużo popularniejszy siatkówka.

potem zaczynasz sadzic cos o transmisjach z siatkowki

Żarty sobie robisz? Stwierdziłeś, że Polsat nie jest w stanie zrobić
relacji z pielgrzymki do Częstochowy - to Ci udowodniłem że robi
imprezę dużo bardziej skomplikowaną logistycznie od TdP

, a jak ci sie
przypomni, ze siatkowka czyms sie rozni od kolarstwa, to zaczynasz
wyzywac, tego ktory ci to wypomnial od ignorantow

Ale w tym problem, że się różni w sposób zupełnie inny niż się paru
osobom tu wydaje. Impreza taka jak MŚ jest o wiele trudniejsza w
realizacji niż TdP, wymaga ogromnych środków i nakładów (kilka wozów
transmisyjnych, dziesiątek kamer, setek ludzi, koordynacji tego
wszystkiego itd.). I jeśli Polsat jest w stanie zrobić taką imprezę to
dałby sobie radę spokojnie i z TdP.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-12 12:57:43
Autor: click
TdP a wyniki
Michał Wolff pisze:
[...]

nie zaprzeczam, ale po tych bzdurach ktore tu produkujesz, o niebo lepiej od ciebie
buziaki

Data: 2009-08-12 09:50:51
Autor: kajot04
[tv] TdP a wyniki
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:h5sf3h$qa2$1news.onet.pl...
elaboratach o nieoplacalnosci transmisji...
prawda jest taka panie W., ze Solorz z Walterem chetnie by wzieli TdP, ale nie moga - z prostej przyczyny - nie byliby w stanie zrobic
-- -- -- -- --
prawa do transmisji TdP  ma TVP na 4 lata - jeszcze dwa... a TdP i biznes -
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/biznes/kryzys-doscignal-tour-de-pologne,42125,1
obawiam sie ze wiekszosc tu piszacych nie ma zupelnie pojecia jakie to przedsiewziecie

Data: 2009-08-12 11:27:56
Autor: Legut
[tv] TdP a wyniki
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/biznes/kryzys-doscignal-tour-de-pologne,42125,1 obawiam sie ze wiekszosc tu piszacych nie ma zupelnie pojecia jakie to przedsiewziecie

jeju....to teraz załuję że nie pojechałem do Krynicy czy Krościenka na ten show...."scenografię wozi 25 tirów"..............

Raczej chyba autor artykułu pomylił dane z koncertem Stonesów.

W ostatnim akapicie natomiast...."w przyszłym roku Tour de Pologne ma zahaczyć o Słowację"....to akurat jest ciekawe, bo już w tym roku zastanawiałem się jaki jest sens robić metę w Krynicy i wozić to wszystko 100km dalej na następny dzień na start do Krościenka, jakby właśnie nie można było zrobić etapu do Zakopanego bezpośrednio z Krynicy przez Słowację.

pozdrawiam
Legut

Data: 2009-08-12 15:24:31
Autor: mmateusz
[tv] TdP a wyniki
[...]

to też łatwe nie jest logistyczne.
sprawa transmisji z helikoptera była podobno nie do obejścia w przypadku wyścigu
w dwóch krajach, więc w tym roku się ze Słowacją nie udało.
może w przyszłym roku się uda.

mk.

Data: 2009-08-12 11:27:49
Autor: granat
[tv] TdP a wyniki
click pisze:

prawda jest taka panie W., ze Solorz z Walterem chetnie by wzieli TdP, ale nie moga - z prostej przyczyny - nie byliby w stanie zrobic

tak na marginesie to Walter (ojciec) kiedys zmajstrowal bardzo fajny dokument z wyscigu pokoju...

AUTOBUS Z NAPISEM "KONIEC"
Film dokumentalny
Produkcja: Polska
Rok produkcji: 1971
Dane techniczne: Barwny. 27 min.
Realizatorzy przyglądają się kolarzom jadącym w Wyścigu Pokoju. Bohaterem jest kolarz jadący tuż przed autobusem z napisem "Koniec".

[tv] TdP a wyniki