[tv] TdP a wyniki

Data: 2009-08-12 09:50:51
Autor: kajot04
[tv] TdP a wyniki
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:h5sf3h$qa2$1news.onet.pl...
elaboratach o nieoplacalnosci transmisji...
prawda jest taka panie W., ze Solorz z Walterem chetnie by wzieli TdP, ale nie moga - z prostej przyczyny - nie byliby w stanie zrobic
-- -- -- -- --
prawa do transmisji TdP  ma TVP na 4 lata - jeszcze dwa... a TdP i biznes -
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/biznes/kryzys-doscignal-tour-de-pologne,42125,1
obawiam sie ze wiekszosc tu piszacych nie ma zupelnie pojecia jakie to przedsiewziecie

Data: 2009-08-12 11:27:56
Autor: Legut
[tv] TdP a wyniki
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/biznes/kryzys-doscignal-tour-de-pologne,42125,1 obawiam sie ze wiekszosc tu piszacych nie ma zupelnie pojecia jakie to przedsiewziecie

jeju....to teraz załuję że nie pojechałem do Krynicy czy Krościenka na ten show...."scenografię wozi 25 tirów"..............

Raczej chyba autor artykułu pomylił dane z koncertem Stonesów.

W ostatnim akapicie natomiast...."w przyszłym roku Tour de Pologne ma zahaczyć o Słowację"....to akurat jest ciekawe, bo już w tym roku zastanawiałem się jaki jest sens robić metę w Krynicy i wozić to wszystko 100km dalej na następny dzień na start do Krościenka, jakby właśnie nie można było zrobić etapu do Zakopanego bezpośrednio z Krynicy przez Słowację.

pozdrawiam
Legut

Data: 2009-08-12 15:24:31
Autor: mmateusz
[tv] TdP a wyniki
[...]

to też łatwe nie jest logistyczne.
sprawa transmisji z helikoptera była podobno nie do obejścia w przypadku wyścigu
w dwóch krajach, więc w tym roku się ze Słowacją nie udało.
może w przyszłym roku się uda.

mk.

--

[tv] TdP a wyniki