TdP - relacjonowanie

Data: 2010-08-02 01:10:33
Autor: Norbert
TdP - relacjonowanie
Ja nie rozumie dlaczego relacjonowanie to kompletna porazka.
W TVP od 17:20 dopiero czyli może TVP zd±ży pokazać wjazd na metę
W żadnej innej stacji nic (w tym sportowych)

Ja opisze jak to dzis ogladalem TdP, wiec wlaczylem teleexpress, potem reklamy, potem jakas relacja z motocykli?!, potem reklamy, no w koncu zbliza sie 17.30 jest TdP, no i co? patrze gadaja, mysla, gadaja, nie ma rowerzystow, po 10 min znow reklamy, wylaczylem TV, jebl... pilotem i wyszedlem sam pojezdzic z nerwow. Czy dzisiaj pokazali chociaz finish?

Data: 2010-08-02 10:04:54
Autor: Fabian
TdP - relacjonowanie
W dniu 02.08.2010 01:10, Norbert pisze:
Ja nie rozumie dlaczego relacjonowanie to kompletna porazka.
W TVP od 17:20 dopiero czyli mo�e TVP zd��y pokaza� wjazd na met�
W �adnej innej stacji nic (w tym sportowych)

[...]

Po przydługim wstępie zajęli się w końcu wyścigiem, relacja trwała ponad
godzinÄ™ ;)

Fabian.

Data: 2010-08-02 12:30:09
Autor: arturbac
TdP - relacjonowanie
W dniu 2010-08-02 10:04, Fabian pisze:
Po przydługim wstępie zajęli się w końcu wyścigiem, relacja trwała ponad
godzinÄ™ ;)

W TdF jak była kraksa to relacjonowali chociaż co się stało z jakiego
powodu (replay w zwolnieniu), a w TdP nawet nie wiadomo czy nikt nie
został poważnie ranny, czy się pozbierali i pojechali do mety czy
zrezygnowali, przez chwile widziałem zbieranie kół z ulicy ...

Data: 2010-08-02 14:34:26
Autor: Fabian
TdP - relacjonowanie
W dniu 02.08.2010 12:30, arturbac pisze:
[...]

Na samej trasie też był jeden wypadek. Jedna osoba trafiła do szpitala -
złamany obojczyk. W relacji też o tym nie usłyszałem ani nie zobaczyłem.

Fabian.

Data: 2010-08-02 17:24:22
Autor: KuFeL
TdP - relacjonowanie
W dniu 2010-08-02 01:10, Norbert pisze:
[...]

a po wspaniałej relacji o 19.20 TVP zrobiło łaskę i pu¶ciło 3 minutow± animację, bo na miano bajki czy dobranocki to nie zasługiwało. A potem kolejne 6 minut reklam. Jak ja nienawidzę TVP w dzisiejszej formie... :/

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78