TdP w TVP

Data: 2009-08-02 10:07:54
Autor: Rowerex
TdP w TVP
WTF?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-08-02 19:13:24
Autor: click
TdP w TVP
Rowerex pisze:
WTF?

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Data: 2009-08-02 19:34:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
TdP w TVP

WTF?

Ale co chcesz?
Jechały motocykle z napisem tvp1.
:>

zyga

Data: 2009-08-02 20:15:55
Autor: Szewc
TdP w TVP
Rowerex pisze:
WTF?

Pozdr-
-Rowerex

Ja byłem na miejscu, nie wiem jak wyglądało to w TVP, ale jak czytam komentarze na Onecie (to nawet dzieląc przez 2) była tragedia.

Jeżeli to samo co my na telebimie, widzieli kibice w TVP to żenada. Żadnych infografik. Ludzie sami mierzyli własnymi stoperami (w telefonach, zegarkach, lub specjalnie przyniesionymi) jakie były różnice czasowe między ucieczką, a peletonem na kolejnych kółkach. Nie było oczywiście nazwisk uciekających (a przecież w szpicy jechał też Polak). Po finiszu, nie zobaczyliśmy, żadnych danych o czasie przejazdu, średniej, o nazwisku zwycięzcy nie wspominając. Sam obszar miasteczka był słabo nagłośniony. Owszem konferansjer próbując robić akcent (EEEEEndrjuuuuuu Gooooołooooooootaaaaaaaa) był słyszalny tylko w obrębie głównej trybuny, w pozostałej części placu Trzech Krzyży, można było usłyszeć nawoływanie do wypicia kawy Jacobs, albo do kupienia gadgetów z TdP (to najgłośniej)

Sam tour realizuje jednak profesjonalna ekipa (tak ta co TdF) i widać było jak się starają - np. jazda za kolarzem z Euskaltel z kamerą na wysokości jego tylnej przerzutki.

Mi to w sumie rybka, bo zajęty byłem robieniem zdjęć. Dobre ujęcie można było zrobić np. siedząc obok giełdy, czekając na to aż peleton po ostrym zakręcie zacznie zjazd. Tak bardzo się wkręciłem w focenie, że nie zauważyłem na bidonie osy, która przy mojej próbie napicia się, ukąsiła mnie w usta.

Ze startu/mety pierwszego etapu TdP komentował dla Państwa

Max Szewc Szewcowski.

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-02 11:48:31
Autor: Rowerex
TdP w TVP
On 2 Sie, 19:15, Szewc <rock...@poczta.onet.pl> wrote:

Jeżeli to samo co my na telebimie, widzieli kibice w TVP to żenada.

Może wybrzydzam, bo naoglądałem się TdF, Giro, itp. No ale między TdF
i TdP jest tylko jedna literka różnicy :-D Ba! Napisy typu "ucieczka"
były rownocześnie pokazywane w języku francuskim, więc to już "prawie"
TdF! :P

W pierwszym odruchu, słysząc przedziwne ględzenie komentatorów z
Czesiem L. włącznie, wyłączyłem dźwięk - trochę pomogło. Niestety
nagle pojawił się bloooooooooooooookkkkk reeeeeeklllaaaammmm i
Teleexpress, więc zacząłem się martwić, że to koniec relacji.

Na szczęście po Teleexpresie znow pojawiła sie relacja. Na
nieszczęście musiałem włączyć dźwięk, ponieważ żaden z kibiców, a tym
bardziej kolarzy nie był łaskaw pokazać na palcach ile km do mety! Co
to za zachowanie? Wystarczyło by taki kolarz jeden z drugim patałach
pokazał paluchami 1 i 5, co by znaczyło że jest 15km do mety, a tu
nic! Wstyd panowie!

W pewnej chwili komentatorzy po wyprowadzeniu w trybie live
skomplikowanego wzoru matematycznego i przeprowadzeniu żmudnych
obliczeń wydusili z siebie ilość kilometrów do mety. Dźwięk mogłem
wreszcie wyłączyć.

W końcu finisz! Włączam dźwięk! Z prawej strony ktoś wyskakuje i
wygrywa! No kto, kto? Może Polak? Słyszę, że to jakaś nieznana grupa
zawodowa, ponoc Holender tam jeździ i Słoweniec jakiś, ale Polak też,
wiec może niespodzianka miła jakaś? No i kto wygrał, kto drugi? No
kto? Czemu zwycięzca nie napisał kredą na warszawskim asfalcie jak
sienazywa!? Skandal!

Pada w końcu nazwisko zwycięzcy! Brawa dla komentatorów, ktoś z tłumu
im krzyknął i usłyszeli! Za moment sakramentalne "więcej w kronice TdF
zapraszamy" i chyba kolejny bloooookkkkk reeekllaaaammm (tego już nie
wiem, bo tym razem wyłączyłem zarówno dźwięk jak i obraz).

A na TVP2 ciągle twierdzili że "w Paryżu najlepsze kasztany są na
placu Pigalle" - a "w TVP1 jest burdel"

Tymczasem wstrząśnięty i zmieszany Hans Kloss przypalał właśnie
papierosa...
dum dum dum dum dum dum dum dum

Data: 2009-08-03 11:19:49
Autor: dobrov
TdP w TVP
Rowerex pisze:
[...]

Tak nawiasem: moim skromnym zdaniem osoba, która nadała temu wyścigowi
nazwę TdP ustanowiła niedościgniony rekord w kategorii "zmanierowany,
pretensjonalny idiota".

Dziwię się, że jeszcze wyświetlają cokolwiek w tubylczym narzeczu. To takie zaściankowe!

Data: 2009-08-03 12:28:55
Autor: KuFeL
TdP w TVP
dobrov pisze:
Rowerex pisze:
[...]

tez sie nad tym zastanawiam, bo wiekszosc wielkich wyscigow jest w jezykach tubylczych Giro, Vuelta czy TdF. Ale jak to by sie moglo po naszemu nazywac? Wyscig dokola Polski? ja nie mam pomyslu na 'komercyjna' nazwe...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-08-03 12:32:08
Autor: Kosu
TdP w TVP
KuFeL wrote:
[...]

Ja też. Język polski nie jest dobry w marketingu. Aktualna nazwa jest chyba optymalna. Poza tym nie bardzo wiem dookoła czego on miałby być. Wczoraj był dookoła Łazienek i to w sumie tyle.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-03 13:38:32
Autor: granat
TdP w TVP
KuFeL pisze:

tez sie nad tym zastanawiam, bo wiekszosc wielkich wyscigow jest w jezykach tubylczych Giro, Vuelta czy TdF. Ale jak to by sie moglo po naszemu nazywac? Wyscig dokola Polski?

w pierwszych latach istnienia zwalo sie to "bieg dookola polski"

granat

Data: 2009-08-03 22:24:05
Autor: Szewc
TdP w TVP
dobrov pisze:
Rowerex pisze:
[...]

A to nie przypadkiem dlatego,że to pod UCI jest? (francuski, angielski)

Taki np. Tour de Suisse, zdaje się jakiś Tour Portugalii, Tour down under, Deutchland Tour, Tour of Quatar, Tour of California Tour de L`avenir Dauphine Libere.. Pomijamy oczywiście Tirreno Adriatico, Paryż Nicea.

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-03 16:21:09
Autor: Kosu
TdP w TVP
W moim programie TV jest chyba błąd.
16:10 - transmisja TdP.
Włączam, a tu jakaś gadka o wczorajszym cudownym występie Polaków, pogodzie, Małkini, Serocku. Szukam w rogu ekranu jakiegoś małego okienka z trasy albo powtórek ciekawszych momentów... ale nie widzę. Tyle że telewizor mały, to może się nie zmieściło...

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-03 16:25:25
Autor: Kosu
TdP w TVP
A jednak jest! Po prostu w programie było błędnie 16:10, a nie 16:20.

BTW:
Czy ktoś widział kiedyś na Eurosport transmisję, która zaczynała się od 10 minut pokazywania prowadzącego Tańca na lodzie? Albo czy ktoś w ogóle widział w telewizji komentatorów Eurosportu? Może poza boksem, bo siedzą przy linach.

Nie mam niestety TVP Sport. Czy ten program teĹź jest tak beznadziejny jak transmisje na programach ogĂłlnych? :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-03 07:35:14
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 3 Sie, 16:25, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:
[...]

Nie gadaj bajek. Na ogólnoeuropejskim Eurosporcie studia np. przed i
po TdF są nieraz, dla mnie mimo wszystko dużo ciekawsze są różne
smaczki z trasy, wywiady z zawodnikami niż pokazywanie peletonu na
płaskim etapie, jeszcze przez 2h zdążysz się pięć razy znudzić tym
widokiem, kolarstwo szosowe na płaskich etapach jest tak nudne, że
trzeba coś do transmisji dodawać, żeby ludzie nie pousypiali.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-03 16:35:43
Autor: granat
TdP w TVP
Kosu pisze:

Nie mam niestety TVP Sport. Czy ten program teĹź jest tak beznadziejny jak transmisje na programach ogĂłlnych? :]

od 18 bedzie godzinna relacja na eurosporcie.

granat

Data: 2009-08-03 18:21:26
Autor: zcxz
TdP w TVP
Kosu wrote:
[...]
racja, zamiast Pana K mozna widok z motura na trasie puscic.
tak swoja droga to chyba WP ponad 20 lat temu byl lepiej pokazywany niz to to.

--
zcxz

Data: 2009-08-03 22:27:41
Autor: Kosu
TdP w TVP
zcxz wrote:
racja, zamiast Pana K mozna widok z motura na trasie puscic.
tak swoja droga to chyba WP ponad 20 lat temu byl lepiej pokazywany niz to to.

Dokładnie. Ja już wiem jak wyglądają prezenterzy TVP - nie ma ich wielu. Jeśli puszczanie obrazków z trasy (niekoniecznie aktualnych) nie jest atrakcyjne, to niech wyświetlą dokument o budowaniu carbonowych ram czy coś. Albo obrazki z pracy serwismanów. Albo jak z dnia na dzień organizatorzy przenoszą bramki i banery na kolejne miejsce i jak kilka minut za peletonem jedzie ciężarówka i sprząta trasę. Chętnie bym obejrzał jak takie zawody wyglądają "od kuchni".

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-03 21:35:57
Autor: Wojtek
TdP w TVP
Rowerex pisze:
WTF?

No niestety porażka... Realizacja nie umywa się do tego, co mogliśmy oglądać na Eurosporcie.
Ja rozumiem, że helikoptery kosztują... stąd jest jeden. Ale pomiar dystansu i wyświetlanie na bieżąco, pomiary czasu i regularne wyświetlanie chyba nie przekracza możliwości budżetowych TVP?

Czy ci "fachowcy" w tvp jeszcze nie zauważyli, że oglądanie relacji bez takich informacji to porażka?

Komentarz pominę milczeniem... ten eurosport, ech...

Anyway, a reklamy w europorcie były cacy, niestety rzeczywistość... no po prostu wstyd

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-08-03 22:10:42
Autor: SN .. AP
TdP w TVP
Ja was troche nie rozumiem. Mi sie podoba jak pokazuja ladnie kolarzy i trase i ujecia sa wedlug mnie na najlepszym poziomie.
Ogolnie komentarze specjalnie sa takie nie wyszukane i proste bo to ma trafiac do ludzi zwyklych nie interesujacych sie kolarstwem, a tym samym ma ich zachecic do tego sportu. Co wy chcecie tam uslyszec od tych komentatorów ? Niech se gadaja co chca byle nie mylili/przekrecali nazwisk kolarzy itp. Znowu na bierzaco trudno wprowadzac dane kto jedzie pierwszy w danej grupce uciekajacej skoro co chwile sie zmieniaja. Dla mnie wszystko jak na PL warunki jest pieknie pokazane - kazda late/latke/lateczke na asfalcie widac :D
Finish z helicopterka tez pieknie pokazany.

Data: 2009-08-03 13:48:40
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 3 Sie, 22:10, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:
[...]

Mam podobną opinię, szukacie po prostu dziury w całym. Są
niedociągnięcia, bo z reguły we wszystkim w Polsce są, ale nie ma
żadnej tragedii czy żenady jak tu co paru usiłuje wmówić, w porównaniu
z tym co było kiedyś jest wielki postęp. Co do grafiki - to jakoś nie
widzę odniesienia do np. Giro d'Italia, gdzie stoi na równie żenującym
poziomie, wyświetlane profile podjazdów są absolutnie nieczytelne i
żałosne, na etapach jazdy na czas międzyczasy są pokazywane w
tragiczny sposób, w internecie taki etap jest o niebo bardziej
przejrzysty niż w TV. I to się dzieje w kraju, gdzie kolarstwo szosowe
jest jednym z najpopularniejszych sportów, gdzie są dziesiątki
zawodowych kolarzy, nie w Polsce czyli kraju gdzie tak naprawdę jest
jeden tygodniowy wyścig na rok i 2 czy 3  kolarzy startujących w
poważnych zawodach.

 Ale zawsze przyjemnie ponarzekać co? Do pyskowania, że nie ma
helikopterów to wszyscy w Polsce są pierwsi, tylko jak przychodzi do
płacenia abonamentu to się znajduje 10% chętnych...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-03 23:50:36
Autor: Kosu
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
 Ale zawsze przyjemnie ponarzekać co? Do pyskowania, że nie ma
helikopterów to wszyscy w Polsce są pierwsi, tylko jak przychodzi do
płacenia abonamentu to się znajduje 10% chętnych...

Tyle że AFAIK jedyny helikopter na własność z polskich telewizji ma TVN. Ja na pewno byłbym pierwszy do prywatyzacji TVP ;]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-04 07:27:36
Autor: Jan Srzednicki
TdP w TVP
On 2009-08-03, Kosu wrote:
Michał Wolff wrote:
 Ale zawsze przyjemnie ponarzekać co? Do pyskowania, Ĺźe nie ma
[...]

Ta, i powstałby kolejny ściśle papkowy kanał z jedynym celem -
zarabianiem pieniędzy. Bo przecież takich nie mamy.

Faktem jest, Ĺźe TVP nie tak wiele niestety teraz do takich brakuje - ale
bez przesady.

Data: 2009-08-04 10:57:45
Autor: Kosu
TdP w TVP
Jan Srzednicki wrote:
Faktem jest, Ĺźe TVP nie tak wiele niestety teraz do takich brakuje - ale
bez przesady.

Ostatnio dość długo dyskutowałem o tym z kolegą i doszliśmy do wniosku, że prywatyzacja TVP programowi by raczej nie zaszkodziła. W skrócie: już dziś jest to papka. Chyba, że masz inne zdanie i umiesz je czymś poprzeć.

W najlepszych godzinach lecą debilne telenowele lub porównywalne programy rozrywkowe. Dobre filmy najczęściej po północy. Podobnie jak część polityków uważam, że nie ma sensu utrzymywać dwóch niemal identycznych stacji (TVP1, TVP2). Jeden powinien zostać sprzedany, co znacznie zmniejszyłoby koszta. Na drugim leciałaby dalej papka. TVP Kultura trochę spuściłaby z tonu i zamiast puszczać (jak dziś) głównie trudne awangardowe kino, poświęciłaby część czasu na dobre (ale przystępne) filmy, które TVP puszcza w porze pornosów.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-04 02:23:46
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 10:57, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:

Ostatnio dość długo dyskutowałem o tym z kolegą i doszliśmy do wniosku,
że prywatyzacja TVP programowi by raczej nie zaszkodziła. W skrócie: już
dziś jest to papka. Chyba, że masz inne zdanie i umiesz je czymś poprzeć.

Nie bądź śmieszny. Zasadniczą różnicą jest nieprzerywanie filmów
reklamami. Na TVN, czy Polsacie nie da sie niczego oglądać, bo mało
kto ma cierpliwość do siedzenia na 20 minutowych blokach reklamowych w
ciągu godziny. A dlaczego TVP powoli programowo zaczyna się upodabniać
do kanałów prywatnych, których poziom jest bliski dna? Jak
przypuszczasz? Odpowiedź jest oczywista - z powodu kasy. Ponieważ
wpływy z abonamentu maleją coraz bardziej, TVP musi na utrzymanie
zarabiać reklamami. A żeby zarobić na reklamach - trzeba robić
programy o wysokiej oglądalności - czyli tańce z gwiazdami, big
brothery i inne tego typu produkcje niskich lotów, które niestety mają
oglądalność o wiele wyższą od Teatru TV, czy ambitnego dokumentu i są
w dodatku wiele tańsze w produkcji. Zanim zaczniesz narzekać na poziom
państwowej telewizji - znajdź mi gdziekolwiek na świecie otwartą,
ogólnodostępną antenę z ambitnym programem, która jest się w stanie
sama utrzymać bez państwowej dotacji. Nie ma wyjścia - jak się chce
mieć ambitniejszy program to dotacja musi być na tyle wysoka by
telewizja mogła sobie pozwolić na odejście od mechanizmów i nie
musiała konkurować na rynku reklam, która to konkurencja wymusza
produkcje typu telenowele, teleturnieje itd.

Prywatyzacja TVP - to oznaczałoby koniec ostatniej telewizji, której
program jeszcze da się oglądać; która jeszcze niejedną ciekawą
propozycję na antenie ma; do tego oznaczałoby koniec jedynego
prawdziwego radia, jakim jest Polskie Radio. Bo nie oszukuj się -
prywatnego właściciela interesuje zysk i tylko to ma na widoku, tylko
pod to ustawia program.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 11:38:03
Autor: fabian
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
[...]

Może Ty będziesz po tym płakał, ale ja nie mogę słuchać ani Polskiego Radia, ani jakiegokolwiek innego. Po telewizji czy publicznej czy prywatnej płakać też nie będę.

Fabian.

Data: 2009-08-04 02:50:12
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 11:38, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

Może Ty będziesz po tym płakał, ale ja nie mogę słuchać ani Polskiego
Radia, ani jakiegokolwiek innego. Po telewizji czy publicznej czy
prywatnej płakać też nie będę.

Tylko ciekaw jestem gdzie wtedy obejrzysz sobie TdP? Jak myślisz - czy
Polsat i TVN podejmą się realizacji takiej transmisji? Jak myślisz -
dlaczego to TVP realizuje ten wyścig od lat? Jak myślisz - ile trzeba
do niego dopłacić, skoro nikt o niego nie konkuruje? TVP realizuje
takie przedsięwzięcia na zasadzie misji, Walter i Solorz spojrzą na
bilans i powiedzą - "dziękujemy, ale to nie dla nas" Na antenę stacji
prywatnych przebijają się tylko dwa sporty - piłka nożna i siatkówka,
inne w nich nie istnieją
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 12:13:25
Autor: Kosu
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
[...]

OK. Ale wolisz nieprzerywane reklamami romantyczne komedie czy poprzedzielane 20-minutowymi blokami reklamowymi ambitniejsze filmy? Ja mogę przeboleć reklamy, a z programu TVP przed 22 korzystam rzadko. Rzadziej niż kiedyś (o zgrozo - niż w czasach, kiedy TVP była podobno źle zarządzana przez łapówkarskie SLD).

A dlaczego TVP powoli programowo zaczyna się upodabniać
do kanałów prywatnych, których poziom jest bliski dna? Jak
przypuszczasz? Odpowiedź jest oczywista - z powodu kasy.

Z powodu ekonomii. To oczywiste. TVP (mimo, że prywatna) działa na rynku, gdzie musi rywalizować. A większość społeczeństwa w Polsce jest na takim, a nie innym poziomie.

> Zanim zaczniesz narzekać na poziom
państwowej telewizji - znajdź mi gdziekolwiek na świecie otwartą,
ogólnodostępną antenę z ambitnym programem, która jest się w stanie
sama utrzymać bez państwowej dotacji.

Niepotrzebnie myślisz skrajnościami. Ja nie wymagam od TVP, żeby została ambitną telewizją dla elity. Chciałbym, żeby jej program prezentował pewien określony poziom. TVP ma w ofercie niezłe seriale - tu plus. Szkoda, że część z nich to wieloletnie tasiemce, które TVP potem chętnie powtarza w wakacje itp. Za to filmy mogłyby być trochę ambitniejsze.

Przykład z dzisiejszego wieczora. Na TVP2 mierny romans, a na TVP1 ciąg 3 nijakich filmów. OK. Słabe filmy powstają - takie życie. Tylko czemu TVP musi je puszczać? Czemu przez 5 godzin bez przerwy? Mają w archiwum taśmy z Ojcem Chrzestnym - kiedy ostatnio widziałeś ten film w TVP? Nie można przedzielić dwóch szmir legendarną pozycją? :/
Ustawiają trzy lekkie pozycje z założeniem, że zmęczeni po pracy ludzie przyjdą i spędza bezmyślny wieczór oglądając ich program (i reklamy po drodze).

Prywatyzacja TVP - to oznaczałoby koniec ostatniej telewizji, której
program jeszcze da się oglądać;

I będziesz dziś oglądał te filmy na TVP wieczorem? Wątpię :]

[...]

Czy ja mówię o prywatyzacji Polskiego Radia?

Zysk generuje widownia. Widownia lubi dobre programy i filmy. TVP nawet tego nie zapewnia - jest stacją działającą irracjonalnie, co jest typowe dla spółek publicznych.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-04 04:33:47
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 12:13, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:

OK. Ale wolisz nieprzerywane reklamami romantyczne komedie czy
poprzedzielane 20-minutowymi blokami reklamowymi ambitniejsze filmy?

Niestety dla mnie oglądanie filmu z reklamami to droga przez mękę,
tego po prostu nie sposób oglądać. Zresztą o czym tu mówimy? Ile masz
tych ambitnych filmów na TVN i Polsacie? Praktycznie w ogóle, wszystko
co leci to jednak TVP, choć rzeczywiście w fatalnych godzinach, tak że
najczęściej pozostaje tylko nagrywanie.

Ja
mogę przeboleć reklamy, a z programu TVP przed 22 korzystam rzadko.
Rzadziej niż kiedyś (o zgrozo - niż w czasach, kiedy TVP była podobno
źle zarządzana przez łapówkarskie SLD).

To nie jest kwestia łapówkarskiego SLD tylko dochodów. Za czasów SLD
ściągnalność abonamentu była wiele większa. Nie oszukujmy się -
politycy wszystkich opcji ciągle wyciągają łapy po TVP, jej obecna
bardzo kiepska sytuacja wynika tylko i wyłącznie z tego, że PO nie
może przejąć nad nią kontroli, choć bezustannie próbuje. A skoro nie
mogą jej kontrolować - więc wolą ją zniszczyć, bo to ostatnie większe
media które nie liżą d. Platformie. I dlatego premier faktycznie
nawołuje do łamania prawa, bo to jego wypowiedzi spowodowały
drastyczny spadek dochodów z abonamentu, nowa ustawa medialna (która
na szczęście jak wygląda nie przejdzie) to projekt rozwalenia TVP, a
na pewno TVP Info, które stało się realną konkurencją dla TVN 24.
Paradoksalnie dla widzów i dla TVP byłoby lepiej gdyby PO udało się
przejąć nad nią kontrolę - bo wtedy zaraz by im przeszła chęć do
sprzedawania tak potężnego instrumentu propagandowego.

Z powodu ekonomii. To oczywiste. TVP (mimo, że prywatna) działa na
rynku, gdzie musi rywalizować. A większość społeczeństwa w Polsce jest
na takim, a nie innym poziomie.

W żadnej Polsce! Tak jest dokładnie na całym świecie, także w takich
potęgach kulturalnych jak Włochy czy Francja; taki jest po prostu
świat, zawsze więcej ludzi będzie chciało zobaczyć czy jakaś gwiazdka
zdejmie majtki w big brotherze, niż dobry teatr czy poważny film bez
strzelanek.

Niepotrzebnie myślisz skrajnościami. Ja nie wymagam od TVP, żeby została
ambitną telewizją dla elity. Chciałbym, żeby jej program prezentował
pewien określony poziom.

Ale nie widzisz w swoich życzeniach zupełnej sprzeczności? Chciałbyś
żeby program prezentował pewien poziom i jednocześnie jesteś za
prywatyzacją? Ambitny program w ogólnodostępnej stacji i  prywatny
właściciel nie da się pogodzić, bo takiego właściciela interesuje
tylko zysk, a tego mu ambitny program dać nie może.

[...]

Chyba nie zdajesz sobie do końca sprawy o czym mówisz. Myślisz że
takie filmy jak Ojciec Chrzestny to sobie można puszczać ile wlezie?
Każda emisja kosztuje pieniądze dużo większe niż emisja kiepskiego
filmu, które kupuje się w dużych pakietach, puszczać dowolnie to sobie
może telewizja tylko filmy które sama produkowała. Zresztą puszczanie
po raz n-ty dobrych filmów też ma wielu przeciwników, Kloss (który
ciągle przebija wszelkie polskie seriale sensacyjne) właśnie leci
kolejny raz, tylko nie każdy lubi coś oglądać 10 raz.

I będziesz dziś oglądał te filmy na TVP wieczorem? Wątpię :]

Ja w ogóle rzadko oglądam telewizję, z reguły tylko ciekawsze filmy i
niektóre seriale, ale nie trawię przerywania reklamami i zupełnie nie
wierzę, że prywatyzacja może podnieść poziom TVP, wręcz przeciwnie.
Jedynym skutecznym rozwiązaniem może być skończenie z kpiną z prawa
jaką jest abonament, wystarczy banalne posunięcie jakim jest
dołączenie tego do np. rachunku za prąd

Czy ja mówię o prywatyzacji Polskiego Radia?

PR i TVP to są organizmy powiązane, to właśnie PR znacznie bardziej
dostaje po d. przez obniżone wpływy z abonamentu. Telewizja zawsze
może próbować odrobić straty przez większą liczbę reklam, publiczne
radio nie ma takich możliwości.

Zysk generuje widownia. Widownia lubi dobre programy i filmy.

Taki pewien jesteś? Jakie masz argumenty do takiej teorii? Bo jakoś
Walter i Solorz tego nie widzą! I dobrych pozycji (poza paroma
amerykańskimi serialami sensacyjnymi) i od czasu do czasu filmami- to
nie ma. Teoria że widownia lubi dobre programy i filmy jest bajką,
niemal nikt filmów ambitnych, nagradzanych na festiwalach, spoza
głównego nurtu holywoodzkiego nie ogląda i nie da się na nich zarobić,
takie filmy robi się najczęściej właśnie za państwowe pieniądze, bo
mało który prywatny producent daje na nie kasę. Kiedyś TVP mogła
produkować więcej takich pozycji, obecnie by przetrwać na rynku musi
robić gnioty w stylu tańca na lodzie, coraz bardziej spadając do
poziomu TVN i Polsatu.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 12:05:45
Autor: Jan Srzednicki
TdP w TVP
On 2009-08-04, Michał Wolff wrote:
[...]

tych ambitnych filmĂłw na TVN i Polsacie? Praktycznie w ogĂłle, wszystko
co leci to jednak TVP, choć rzeczywiście w fatalnych godzinach, tak że
najczęściej pozostaje tylko nagrywanie.

Zgadzam się z tymi reklamami. Ale pocieszę Cię, że cała Ameryka się tak
męczy. :S

Data: 2009-08-04 13:36:48
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
 Kiedyś TVP mogła
produkować więcej takich pozycji, obecnie by przetrwać na rynku musi
robić gnioty w stylu tańca na lodzie, coraz bardziej spadając do
poziomu TVN i Polsatu.

a wrzuc skan swojej oplaty za abonament

Data: 2009-08-04 04:43:11
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 13:36, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

a wrzuc skan swojej oplaty za abonament

Ja abonament płacę, a Ty?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 13:58:03
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
On 4 Sie, 13:36, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

a wrzuc skan swojej oplaty za abonament

Ja abonament płacę, a Ty?

ja tez moge powiedziec, ze place, ale nie place

Data: 2009-08-04 05:04:01
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 13:58, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

ja tez moge powiedziec, ze place, ale nie place

To po co się pytasz jak i tak nie wierzysz? Ja przynajmniej występuję
tu pod swoim imieniem i nazwiskiem, Ty chowasz się za pseudonimem,
więc nie możesz oczekiwać że ktoś dla Twojej zachcianki będzie wysyłał
dokumenty z danymi osobowymi
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 14:07:58
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
[...]

a teraz przeczytaj jeszcze raz, to co napisles i zastanow sie w ktorym miejscu strzeliles sobie w stope

Data: 2009-08-04 05:28:30
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 14:07, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

w ktorym
miejscu strzeliles sobie w stope

O którym Ty myślisz, że sobie strzeliłem w stopę...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 14:35:09
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
On 4 Sie, 14:07, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

w ktorym
miejscu strzeliles sobie w stope

O którym Ty myślisz, że sobie strzeliłem w stopę...

tak, bo przeciez ujawnienie danych osobowych przy jednoczesnym zastrzezeniu, ze sie nie ma zamiaru ich ujawniac, to zadna sprzecznosc

Data: 2009-08-04 05:51:24
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 14:35, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

tak, bo przeciez ujawnienie danych osobowych przy jednoczesnym
zastrzezeniu, ze sie nie ma zamiaru ich ujawniac, to zadna sprzecznosc

Ja się swojego imienia i nazwiska nie wstydzę jak Ty. Sprawiasz
wrażenie jakbyś trochę wolno myślał. Przez dane osobowe rozumiem takie
dane jak adres, numer dowodu itd. które zwykle na dowodach wpłaty są
(jak jest w tym przypadku nawet nie wiem, bo w moim domu akurat kto
inny tej płatności dokonuje). Ale że płaci się od lokalu, więc adres
musi tam być z pewnością
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 14:54:11
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
[...]

a kto ci kaze to pokazywac?

Data: 2009-08-04 05:59:48
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 14:54, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

a kto ci kaze to pokazywac?

Cytat z Twojego postu z 13.36:

Data: 2009-08-04 15:04:43
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
On 4 Sie, 14:54, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

a kto ci kaze to pokazywac?

Cytat z Twojego postu z 13.36:
"a wrzuc skan swojej oplaty za abonament "

powinienes sie na chwile powstrzymac od pisania i pomyslec

Data: 2009-08-04 06:11:26
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 15:04, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
Michał Wolff pisze:

powinienes sie na chwile powstrzymac od pisania i pomyslec

Pouczaj to twoje dzieci, bo tutaj to Ci nie bardzo idzie. I koniec
"dyskusji" z trollem, który więcej jak dwa zdania nie jest z siebie w
stanie wydusić. Chcesz pogadać na temat - to gadaj, bo już mi się
przerzucanie słówkami znudziło, a Ty poza tym nigdy nic na preclu nie
robisz
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 15:18:54
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:

[...]

czyli, ze wpadles juz na to, ze adres ma skanie mozna zamazac?
brawo
zuch chlopak, troche ci zeszlo i nastukales liter od groma
ale nauka chyba nie pojdzie w las

Data: 2009-08-04 07:37:54
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 15:18, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

czyli, ze wpadles juz na to, ze adres ma skanie mozna zamazac?
brawo
zuch chlopak, troche ci zeszlo i nastukales liter od groma
ale nauka chyba nie pojdzie w las

Tłumaczę jak komu dobremu, że abonament płaci się od lokalu, nie od
osoby, więc to adres na nim figuruje i że w dodatku w moim domu nie ja
go płacę, więc moje dane nie mogą figurować na jakimkolwiek kwicie,
nawet jeśli w ogóle są tam jakiekolwiek nazwiska.

Ale Ty jesteś oszustem od lat nie płacącym abonamentu - więc nawet nie
wiesz, że płaci się go od lokalu, nie od osoby. EOT z dyskusji z Twoją
osobą niezależnie od tego co napiszesz
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 16:46:11
Autor: click
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:

Ale Ty jesteś oszustem od lat nie płacącym abonamentu - więc nawet nie
wiesz, że płaci się go od lokalu, nie od osoby. EOT z dyskusji z Twoją
osobą niezależnie od tego co napiszesz

skoro ja jestem oszustem, to ty jestes debilem
abonament od lokalu...
sugerujesz, ze jak mam lokal, a nie mam odbiornika rtv to mam placic abonament?
wlazisz juz pod stol i szczekasz?
i nie odpisuj, bo dales EOT

Data: 2009-08-04 16:56:20
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Michał Wolff napisał:
Ja abonament płacę, a Ty?
(...)

Michał Wolff napisał:
Aż się ciśnie na usta stwierdzenie - jak ktoś frajer to aż miło...
(...)

O, jak ładnie historia pętlę zatoczyła :-)

A.

P.S. Oczywiście że nie płacę abonamentu, no bez jaj... 2 stówy miesięcznie płacę na operatora kablówki a przekaz z TdP w Eurosporcie jest bardzo fajny. Utrzymują się z reklam, zresztą też całkiem fajnych (o ile reklamy fajne być mogą). Ojejku, ale przecież to NTG! Co ja tu robię...

Data: 2009-08-04 08:12:05
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 16:56, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

[...]

Czyli zwyczajnie łamiesz prawo i jeszcze się tym publicznie szczycisz!
I to pisze człowiek notorycznie czepiający się, że Polacy robią wieś
za granicą kupując w najtańszych marketach i oszczędzając na czym się
da.
Sam prezentujesz najgorszy objaw polskiego kombinatorstwa i
lekceważenia prawa dla własnych czysto materialnych korzyści, a
jednocześnie denerwują Cię osoby które na zachodzie łamią zwyczaje
(zwyczaje nie prawo!) i to zwyczaje bogatych zachodnich turystów.
Dla mnie zwykła hipokryzja, moralność Kalego w pełni
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-05 09:19:27
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Michał Wolff napisał:
[...]

Ach, jednak nie zrozumiałeś przekazu. Wieś za granicą robi się w nieco inny sposób. Ale... a zresztą mniejsza o to, i tak wiesz swoje, a teraz jesteś na etapie rozpoznawania kompleksów grupowiczów i sposobów ich leczenia :)

Dla mnie zwykła hipokryzja, moralność Kalego w pełni

No cóż, jak widać nie ja jeden:

=============

Od: Michał Wolff
Data: Mon, 24 Nov 2008
do: Renata Golebiowska

No to już jest moralność Kalego do sześcianu!

==============
Od: Michał Wolff
Data: Mon, 28 Jul 2008
do: Pawel Paron

Znowu moralność Kalego?

===============
Od: Michał Wolff
Data: Wed, 22 Oct 2008
do: Renata Golebiowska

To moralność Kalego w najczystszej postaci!

===================

Od: Michał Wolff
Data: Wed, 5 Mar 2008
do: monk

Takie rozumowanie to się nazywo moralnością Kalego!

====================

Od: Michał Wolff
Data: Mon, 17 Nov 2008
do: player

Stosujesz moralność Kalego, nic więcej.

=============

Od: Michał Wolff
Data: Sun, 21 Dec 2008
do: Marek 'marcus075' Karweta

Moralność Kalego?

==============

Od: Michał Wolff
Data: Fri, 24 Oct 2008
do: Alfer_z_pracy

Dla mnie to lekka hipokryzja

==============

Od: Michał Wolff
Data: Mon, 1 Sep 2008
do: #:-) gps

Ale to jest dalej hipokryzja

===========

Od: "Michał Wolff"
Data: Sun, 3 Feb 2008
do: Aleksander Buczynski

Po prostu denerwuje mnie pewien rodzaj hipokryzji

==============
KONIEC
KURTYNA ZAPADA
PUBLIKA BUCZY

Data: 2009-08-05 02:10:40
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 09:19, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Michał Wolff napisał:

> [...]

etapie rozpoznawania kompleksów grupowiczów i sposobów ich leczenia :)

> Dla mnie zwykła hipokryzja, moralność Kalego w pełni

Fajne, tylko zupełnie nie na temat.

Uważasz, że niepłacenie abonamentu jest uczciwe, szczególnie wobec
tych co płacą? Uważasz, że publiczna kpina z prawa, której się
dopuszczasz jest uczciwa? Nie widzisz, że właśnie taka postawa to jest
"polaczkowanie" w pełni, że to jest typowe cwaniactwo? Ale najbardziej
mnie dziwi, że coś takiego robi człowiek chcący uchodzić za
Europejczyka. Jak następnym razem czepisz się do jakiegoś zachowania
Polaka, które uważasz za nieleeganckie i obciachowe nie omieszkam Ci
przypomnieć sprawy abonamentu i Twojego postawy lekceważenia
obowiązującego prawa dla własnego zysku
Nie oszukujmy się - bezczelnie łamiesz prawo tylko dlatego, że nie
boisz się konsekwencji, gdybyś wiedział, że abonament egzekwuje się i
kontroluje jak podatki - od razu byś zapłacił.

A swoją drogą jesteś bardzo pewny siebie - publicznie przyznawać się
do łamania prawa. Internet wcale nie jest anonimowy jak to się ludziom
wydaje, masz stronę internetową, którą trzeba gdzieś zarejestrować,
zdobycie Twojego imienia i nazwiska nie jest żadnym problemem, mi
zajęło dwie minuty. Nie zapominaj, że w Polsce roi się nie tylko od
cwaniaczków, bezinteresownych złośliwych i zawistnych gnojków jest
jeszcze więcej (w internecie widać to najdoskonalej), anonimowy
donosik to też polska specjalność, a władze mają uprawnienia do
kontrolowania czy zarejstrowałeś swój telewizor.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-05 11:43:18
Autor: fabian
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
[...]

Grozisz, ostrzegasz czy próbujesz rozbawić? :)

Fabian.

Data: 2009-08-05 12:00:01
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Nie oszukujmy się - bezczelnie łamiesz prawo tylko dlatego, że nie
boisz się konsekwencji, gdybyś wiedział, że abonament egzekwuje się i
kontroluje jak podatki - od razu byś zapłacił.

Oczywiście! Wreszcie się zgodziliśmy :)

[...]

Nie musisz, ale jeśli Ci się będzie chciało... pewnie. I nie zapomnij wówczas dodać jak sam łamiesz prawo, do czego przyznawałeś tu na preclu (odnośnie przepisów drogowych, czy jazdy po parkach, już nie pamiętam). Bądź konsekwentny.

I raz jeszcze napiszę: rozgranicz łamanie prawa przez daną osobę a krytykę innych w innych aspektach - to nie są sprawy powiązane. Przejeżdżam na czerwonym a jednocześnie potępiam pijaków drogowych - to nie jest sprzeczne.

A swoją drogą jesteś bardzo pewny siebie - publicznie przyznawać się
do łamania prawa. (...)

J.w. :)

A.

Data: 2009-08-05 06:47:44
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 12:00, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

[...]

No ale o to właśnie chodzi - że to wcale nie jest żaden "inny aspekt",
tylko aspekt bardzo zbliżony. Krytykujesz cwaniactwo osób biorących
żarcie za które zapłacili, uważasz ich niemal za złodziei - a sam
jesteś klasycznym Polaczkiem oszukującym gdzie można, płacącym tylko
to do czego Cię zmuszą batem, nieczującym jakichkolwiek zobowiązań
społecznych. Jak można jednocześnie oczekiwać od kogoś innego, żeby za
granicą respektował nie prawo a tamtejsze obyczaje, a samemu w Polsce
cwaniaczkować na całego? Za granicą trzeba być grzecznym i układnym bo
jak to pisałeś reprezentuje się Polskę, ale jak już jesteś w kraju -
to co? Hulej dusza, piekła nie ma?

Dlatego zdaj sobie sprawę, że Twoje pouczenia dla osób podróżujących
za granicą robią się po prostu śmieszne. Cwaniaczek krytykuje za
cwaniactwo cwaniaczków nieco cwańszych - tak to w skrócie wygląda.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-05 16:01:22
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Michał Wolff napisał:
a sam jesteś klasycznym Polaczkiem oszukującym gdzie można, płacącym tylko
to do czego Cię zmuszą batem, nieczującym jakichkolwiek zobowiązań
społecznych.
(...)

No dobra, tym razem przegiąłeś.
(...)
Powyżej jeszcze napisałem odpowiedź, ale teraz doszedłem do wniosku że nie chcę taplać się w Twoim błotku bo jeszcze ktoś w to uwierzy... i użyłem klawisza delete. Żyj dalej w swoim wirtualnym świecie, gdzie na podstawie szczątkowych informacji wyrabia się o kimś jedynie słuszne zdanie. Miłego popołudnia Wszechwiedzący.

A.

Data: 2009-08-05 07:32:34
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 16:01, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Powyżej jeszcze napisałem odpowiedź, ale teraz doszedłem do wniosku że nie
chcę taplać się w Twoim błotku bo jeszcze ktoś w to uwierzy...

Skończyły się argumenty? Oczywiście, że pisząc do Ciebie przesadzam,
jak zawsze robi się w takich dyskusjach, przepraszam jeśli Cię to
dotknęło, ale musisz zdać sobie sprawę, że Twoje pouczenia dotyczące
obyczajów Polaków za granicą robią się śmieszne wobec Twojej postawy
społecznej w Polsce. Płacenie abonamentu uważasz za głupotę, ale
branie jedzenia za które się zapłaciło za chamstwo? Ja bym powiedział,
że to zupełnie inny ciężar gatunkowy, dla mnie dużo większym
cwaniaczkiem jest ten co abonamentu nie płaci - bo jest to
kwintesencja tego co nazywamy "polaczkowaniem" - czyli maksymalnego
kombinatorstwa na swój użytek, bez oglądania się czy to legalne, czy
moralne, czy eleganckie itd.; zyskuje się w ten sposób finansowo dużo
więcej niż na jedzeniu z restauracji

A najbardziej wkurzające jest to - że 99% tych internetowych
"reformatorów" TVP, tych wiecznych ujadaczy (nie mówię że tak jest w
Twoim przypadku) - abonamentu oczywiście nie płaci. Nie płaci, ale
wymaga wysokiego poziomu, a jak ich się spyta dlaczego nie płacą - to
powiedzą, że za taki poziom jak jest obecnie to oni płacić przecież
nie będą. I kółko się zamyka...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 09:21:05
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Michał Wolff napisał:
Skończyły się argumenty?
(...)

Metoda Alfera na M. Wolffa:
1) Odczytać jego posta w domu
2) Lekko się wnerwić i odpisać
3) W domu nie fungują mi grupy dyskusyjne więc nie da się wysłać, odpowiedź zapisuję sobie w pliku tekstowym do wysłania z pracy - wyszło ponad 4 KB :)
4) Następnego dnia po zresetowaniu mózgu dochodzi się do wniosku, że tego typu dyskusja jest naprawdę pozbawiona sensu, na zasadzie walenia grochem o ścianę
5) Człowiek staje się rozluźniony, uśmiechnięty, bajorko preclowe spływa po nim jak o kaczce. Sukces.

Na podsumowanie wkleję jedynie sam początek mojej odpowiedzi, bo uważam że warto:

Skończyły się argumenty?

Nie stary, taka forma dyskusji mi nie odpowiada. Po kiego grzyba zabierasz się za ocenianie ludzi, których nawet nie znasz? Misję masz jakąś na preclu? Może dowartościowujesz się w ten sposób?

A.

Data: 2009-08-06 02:06:29
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 6 Sie, 09:21, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Nie stary, taka forma dyskusji mi nie odpowiada. Po kiego grzyba zabierasz
się za ocenianie ludzi, których nawet nie znasz? Misję masz jakąś na preclu?
Może dowartościowujesz się w ten sposób?

No weź nie żartuj!
A Ty nie oceniasz tych co biorą jedzenie z restauracji?
Mnie nie oceniasz, choćby w jednym z ostatnich wątków, gdzie
oczywiście czepiłeś się spraw finansowych, przebieg wyprawy w ogóle
Cię nie zainteresował? Jak Alfer się czepia Michał Wolffa - to OK, ale
jak Michał Wolff czepia się Alfera - to be? Jak Ty oceniasz moje
podejście do spraw finansowych za granicą jako szkodliwe dla wizerunku
Polski - to pozwól że i ja ocenię Twoją aspołeczną postawę w Polsce.
Nie ma tak dobrze, że oceniamy tylko w jedną stronę.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 09:16:09
Autor: Jan Srzednicki
TdP w TVP
On 2009-08-06, Michał Wolff wrote:
[...]

No weĹş nie Ĺźartuj!
A Ty nie oceniasz tych co biorą jedzenie z restauracji?

Litości...

Dajże człeku sobie wreszcie siana.

Data: 2009-08-06 10:10:25
Autor: Rowerex
TdP w TVP
On 6 Sie, 10:16, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-08-06, Michał Wolff wrote:
> On 6 Sie, 09:21, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Tur de Poloń 2015

- Witamy państwa serdecznie z trasy xx etapu wyścigu Tur de Poloń
- Tur jak wiadomo występuje w lesie, he he he
- Raczej występował drogi Alferze, gdyż wyginął w XVII wieku, a
ostatnie na świecie tury żyły właśnie w Polsce.
- No tak, a więc nazwa Tur de Poloń nie jest wcale przypadkowa! Wróćmy
jednak do kolartwa. Dzisiejszy etap komentują dla Państwa: Michał
Wolff
- I Alfer z pracy
- No, tym razem Alfer ze studia, drogi Michale
- A faktyczne, Alfer ze studia, he he he
- A wiec trasa dzisiejszego etapu...

;o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-08-07 10:42:12
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Rowerex napisał:
- Witamy państwa serdecznie z trasy xx etapu wyścigu Tur de Poloń
(...)

No ładne, ładne, nie powiem - wczoraj uśmiałem się w chacie jak dziki koń :)

Pzdr
A.

Data: 2009-08-06 12:26:52
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Michał Wolff napisał:
No weź nie żartuj!
A Ty nie oceniasz tych co biorą jedzenie z restauracji?
(...)

Po raz ostatni spróbuję Ci coś wytłumaczyć. Człowieku, chodzi mi o formę Twoich wypowiedzi! Robisz się trollem na miarę Paroniów. Rzygać się już chce czytając posty z Twoją walką z resztą świata. Dla jasności wklejam Ci tylko te z _bieżącego_ wątku. Przeczytaj je "obiektywnie" (a chcesz uchodzić za osobę obiektywną) i pomyśl sobie na spokojnie, może być na jutro, albo przez weekend, jak traktujesz rozmówców. I to niezależnie od tego czy mają oni rację, czy są w błędzie (wiem, wiem, Ty _zawsze_ masz rację). I to tyle w temacie, jeśli Cię to nie przekonuje to naprawdę szkoda z Tobą rozmawiać na jakikolwiek temat, panie Nieomylny Wszechwiedzący.

Michał Wolff napisał:
Nie gadaj bajek.
Nie bądź śmieszny.
nie oszukuj się
Nie zrozumiałeś w ogóle o co mi chodzi.
jest zwykłym kłamstwem
Masz jak widzę poważne problemy ze zrozumieniem tekstu.
zdajcie sobie z tego sprawę!
Chyba nie zdajesz sobie do końca sprawy o czym mówisz.
Sprawiasz wrażenie jakbyś trochę wolno myślał.
Ten "minimalny" stopień o którym bełkoczesz
Zejdź na ziemię człowieku, bo takie dyrdymałki opowiadasz, że ręce opadają!
Kpisz?
To o czym za przeproszeniem pieprzysz?
Dlatego zdaj sobie sprawę,
Pouczaj to twoje dzieci, bo tutaj to Ci nie bardzo idzie.
Spostrzegawczy to Ty za bardzo nie jesteś.

Na zakończenie proszę, abyś w wolnej chwili obiektywnie (nie jako klient hotelu, ale jako światły obywatel Ziemi) przeczytał sobie tekst o hotelowych stołówkach. Pomyśl przez chwilę że jesteś właścicielem obiektu hotelarskiego. Jeśli link zaraz zdechnie (bo to jakieś archiwum dziwaczne jest) to służę tekstem, zapisałem go na dysku.
http://tinyurl.com/mdm2zw

Cytat na zachętę:
"Gdy posiłek zbliża się ku końcowi jedno z rodziców zaczyna . robić kanapki na wynos. Z bufetu bierze chleb, masło, ser, wędlinę i produkuje kanapki, stertę kanapek. Całość układa na talerzu, przykrywa serwetką i jak gdyby nigdy nic, wychodzi wraz z rodziną ze stołówki"

A.

Data: 2009-08-06 04:04:23
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 6 Sie, 12:26, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Po raz ostatni spróbuję Ci coś wytłumaczyć. Człowieku, chodzi mi o formę
Twoich wypowiedzi! Robisz się trollem na miarę Paroniów. Rzygać się już chce
czytając posty z Twoją walką z resztą świata.

Znowu zupełnie zignorowałeś co napisałem!
Rozmawialiśmy nie o języku wypowiedzi, tylko o ocenianiu innych.
Zarzuciłeś mi, że ośmielam się oceniać Ciebie, na co ja dałem
przykłady że Ty oceniasz mnie, do tego włączyłeś się do wątku o
zupełnie innym temacie i de facto go zepsułeś. Ja daję taki przykład -
a Ty odwracasz kota ogonem - i zaczynasz mówić o języku wypowiedzi.
Odnieś się do zarzutu, który sam wobec mnie postawiłeś.

[...]

Jak ktoś udaje eksperta nie mając pojęcia o rzeczywistości to nazywam
rzeczy ostro po imieniu - że bełkocze, oszukuje, opowiada dyrdymałki
czy jest śmieszny.  Dlaczego się nie odnosisz do meritum, dlaczego nie
komentujesz tekstów o kretyńskich komentatorach, o pociotkach
pracujących w TVP, dlaczego nie polemizujesz z kłamstwami/niewiedzą
odnośnie finansowania TVP? Takich schematów w internecie jest mnóstwo
i gdy słyszę je n-ty raz to używam ostrego języka do ich
skomentowania.

[...]

No stary!
Co Ty mi tu wrzucasz?
Teksty propagandowe biednych hotelarzy narzekających, że śniadanie ich
tyle kosztuje? Koszą za jedną noc w pokoju dziennie 30-40E i mam
uwierzyć, że to nie pokryje z ogromną nawiązką ich nakładów na parę
kanapek i produktów do nich, kupowanych hurtowo? Zachłanność nie ma
granic, wynoszenie kanapek to nie jest kwestia opłacalności biznesu
hotelowego, tylko minimalnego zmniejszenia ich dochodów, z czym się
hotelarze nie mogą pogodzić.

No i przede wszystkim - co to ma być za przekonujące źródło do tej
dyskusji? Strona hotelarze.pl?
To tak jakby wrzucić "Wyborczą" jako źródło do rozmowy o ocenie
zawartości archiwów IPN :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 13:23:01
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Michał Wolff napisał:
(... trrrach)

Wiesz, jednak jesteś zaślepionym na maksa człowiekiem. I co z tego, że IMHO niektóre Twoje argumenty są słuszne i stoję po ich stronie? Paronie też czasem gadają ciekawie i do rzeczy. Ale są Paroniami i niewielu ich lubi czy szanuje... I tak jak o nich krążą na privach "podśmiechujki", tak i o Tobie takoż. I tyle w tym temacie.

Co Ty mi tu wrzucasz?
Teksty propagandowe biednych hotelarzy narzekających (...)

Ręce mi właśnie opadły. Bez komentarza.

EOT, żyj dalej w swoim świecie, nie zapomnij co rano stanąć przed lustrem i popodziwiać się. Pa.

A.

Data: 2009-08-06 04:50:09
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 6 Sie, 13:23, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

[...]

I jednak nie jesteś w stanie rzeczowo dyskutować, nie jesteś się w
stanie przyznać, że zrobiłeś to samo co mi zarzucasz. Ja próbuję z
Tobą rzeczowo dyskutować, Ty wolisz się obracać jedynie w sferze
emocji.

Ręce mi właśnie opadły. Bez komentarza.

Ręce to mi opadły. Jak można jako argument w takiej dyskusji
przytaczać branżową stronę hotelarską zawierającą poradnik dla
hotelarzy zatytułowany "Jak walczyć z wynoszeniem jedzenia?" To nie
jest obiektywna ocena tego zjawiska ze wszystkich stron, to jest
poradnik z gotowymi rozwiązaniami dla hotelarzy - jak ukrócić to
zjawisko, żeby zarobić więcej kasy; autor w ogóle nie patrzy na
zjawisko ze strony konsumenta, w ogóle go to nie interesuje. Do tego
wstawia tak żenujące teksty jak ten "W prawdziwie luksusowych
obiektach - hotelach dla bogaczy, arystokratów, wielkich tego świata -
bufet śniadaniowy to obraza, dobra dla plebejuszy"

A np. w komentarzach wypowiada się osoba pracująca w branży
hotelarskiej, której wypowiedź w ogóle podważa cały artykuł - bo
wspomina m.in., że jedzenie pozostałe po posiłku jest dla personelu, a
w droższych hotelach jest wyrzucane; więc nie przyjmujmy tak
bezkrytycznie tego co autor napisał

Do tego na tej stronie jeszcze są opisy podważające Twoje teorie o
tym, że to polska specjalność, jak widać wśród tych bogatych Niemców
jest równie popularne - ale o tym oczywiście się nie zająknąłeś
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 13:18:04
Autor: MichałG
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
[...]

Nie wiem, czy wiesz, ale cytowani turysci zapłacili za konsumpcje na miejscu, a własciciel tegoz hotelu doskonale wie ile moze zjesć statystycznie osobnik rasy białej na wczasach i wg tego oblicza ryczałtowa cenę posiłku.  Jednak w tej wiedzy uwzglednia tegoż jednego osobnika a nie drużynę wojska z przyległosciami zywiona wyniesionymi kanapkami.
  Wyniesione kanapki NIE SA zapłacone... ;). To tak w drodze wyjasniania nieporozumień.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-06 04:34:20
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 6 Sie, 13:18, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

Nie wiem, czy wiesz, ale cytowani turysci zapłacili za konsumpcje na
miejscu

A ciekawe skąd to wiesz? Na jakiej podstawie tak twierdzisz? W każdym
hotelu to wygląda inaczej, każdy ma swoje własne regulacje - a Ty nie
wiem na jakiej podstawie generalizujesz. Bo ja byłem na nartach także
i w hotelu gdzie sami dawali kanapki na wyjazd, byłem w hotelu, gdzie
właściciel presją uczestników został zmuszony do takiej zgody itd..
Nie ma żadnych odgórnych, państwowych regulacji, jak się ma
odpowiednią siłę przebicia to na zachłannym hotelarzu wiele wymusisz.

  Wyniesione kanapki NIE SA zapłacone... ;). To tak w drodze wyjasniania
nieporozumień.

To tylko zależy od tego za co zapłaciłeś. Kupujesz wczasy (jak narty
na które wiele razy jeździłem) - to często płacisz za całościowe
wyżywienie, za szwedzki stół. I Ty decydujesz czy zjesz 1 czy 10
kanapek, ile weźmiesz ze sobą itd.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 14:13:32
Autor: MichałG
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
[...]

Fakt. Jak sie umówisz , tak masz. Problem w tym, że wynoszenie odbywa sie także wbrew umowie, w myśl zasady 'daja - brac jak najwiecej'. I o takich przypadkach tu mówimy (a przynajmniej ja);)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-05 12:46:06
Autor: Kosu
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
[...]

Ale czy łamanie prawa odbiera możliwość oceniania innych? Co to w ogóle za debilne podejście. Zbliżasz się do poziomu ludzi, którzy ciągle używają argumentu "jak nie umiesz lepiej to się nie odzywaj".

Nie oszukujmy się - bezczelnie łamiesz prawo tylko dlatego, że nie
boisz się konsekwencji, gdybyś wiedział, że abonament egzekwuje się i
kontroluje jak podatki - od razu byś zapłacił.

To chyba jasne... Ameryki nie odkrywasz.

A swoją drogą jesteś bardzo pewny siebie - publicznie przyznawać się
do łamania prawa. Internet wcale nie jest anonimowy jak to się ludziom
wydaje, masz stronę internetową, którą trzeba gdzieś zarejestrować,

Na forach internetowych dziesiątki tysięcy idiotów chwali się jak jeżdżą 100 km/h po mieście. I w internecie są ustawki kiboli. I w internecie handluje się pirackim softem. I tak dalej.

donosik to też polska specjalność, a władze mają uprawnienia do
kontrolowania czy zarejstrowałeś swój telewizor.

Na szczęście już niedługo.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-05 07:18:00
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 12:46, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:

Na forach internetowych dziesiątki tysięcy idiotów chwali się jak jeżdżą
100 km/h po mieście. I w internecie są ustawki kiboli. I w internecie
handluje się pirackim softem. I tak dalej.

I co z tego? Myślisz, że wszyscy są bezkarni? Niejeden już wpadł,
szczególnie pod kątem poważnych przestępstw związanych np. z
pedolfilią internet jest sprawdzany bardzo dokładnie. Sytuacja sprzed
paru lat z obecną ma niewiele wspólnego, policja ma coraz więcej
specjalistów od internetu i niejeden cwaniaczek, któremu wydawało się
że w sieci jest bezkarny już wleciał. Co innego zresztą sprawdzanie
grupy przez policję (bo to jest bardzo mało prawdopodobne), co innego
zwykły donos
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-05 13:07:11
Autor: Mariusz Kruk
TdP w TVP
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kosu"
[...]

Och, oczywiście, że masz prawo oceniać innych. Tyle, że interpretacja
tych ocen przez osoby trzecie może być cokolwiek inna niż zakładałeś.
Innemi słowy - jeżeli sam robisz to, co krytykujesz u innych, to trąci
hipokryzją.

--
  Kruk@ -\                   | 300 Baud users do it S...L...O...W...L...Y
          }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-08-05 13:16:15
Autor: Kosu
TdP w TVP
Mariusz Kruk wrote:
[...]

Po pierwsze - hipokryzja mogłaby być wtedy, gdybym sam nie płacił, a krytykował innych, że nie płacą. A nie, że ogólnie łamię prawo, to hipokryzją jest to, że krytykuję innych łamiących. Bo w takim wypadku hipokrytami jesteśmy wszyscy.

Po drugie - zdrowy psychicznie człowiek *musi* krytykować i musi być tym hipokrytą. Nawet nałogowi przestępcy muszą mieć świadomość, że to co robią jest złe. Choćby dlatego, że to jedyna szansa na poprawę ich zachowania (resocjalizację). Człowieka, który postępuje niezgodnie z prawem, ale tego nie zauważa (nie odróżnia "dobra" i "zła"), nazywamy psychopatą. O psychopatach w ogóle trudno rozmawiać.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-05 13:27:08
Autor: dobrov
TdP w TVP
Kosu wrote:
Mariusz Kruk wrote:
[...]

Daj spokój. On tak zawsze z tą hipokryzją :)
Musisz się przyzwyczaić :)

[...]

Oczywiście. Hipokryzja to hołd składany cnocie przez występek. Hipokryzja
to zjawisko pozytywne a nie negatywne.

Data: 2009-08-05 14:15:53
Autor: Mariusz Kruk
TdP w TVP
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "dobrov"
Oczywiście. Hipokryzja to hołd składany cnocie przez występek. Hipokryzja
to zjawisko pozytywne a nie negatywne.

ROTFLMAO. Jeszcze dopisz, że wyjątek potwierdza regułę i będzie komplet
bzdur.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Old  musicians never die, they just decompo-
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. se.

Data: 2009-08-05 14:44:21
Autor: dobrov
TdP w TVP
Mariusz Kruk wrote:
[...]

Przezabawne. Co jeszcze ci dopisać?

Data: 2009-08-05 14:02:15
Autor: Mariusz Kruk
TdP w TVP
[...]

Kwestia stopnia w jakim się to robi i podejścia do tego.

Po drugie - zdrowy psychicznie człowiek *musi* krytykować i musi być tym hipokrytą. Nawet nałogowi przestępcy muszą mieć świadomość, że to co robią jest złe.

"Nałogowi"? Masz na myśli kleptomanów? To choroba jest.

zachowania (resocjalizację). Człowieka, który postępuje niezgodnie z prawem, ale tego nie zauważa (nie odróżnia "dobra" i "zła"), nazywamy psychopatą.

Bardzo spłycasz. Bardzo.

O psychopatach w ogóle trudno rozmawiać.

Wielu osobom się to udaje. Ale to zupełnie inny temat niż ten, od
którego zaczęliśmy.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Incompatible  list  can't be unboxed. Sorry,
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Pandora. (You sneaky devil.)(TeX)

Data: 2009-08-05 09:26:15
Autor: fabian
TdP w TVP
Alfer_z_pracy wrote:
KONIEC
KURTYNA ZAPADA
PUBLIKA BUCZY

Mnie się podoba, trochę śmiechu na początek (?) dnia :)

Fabian.

Data: 2009-08-04 17:01:25
Autor: fabian
TdP w TVP
Alfer_z_pracy wrote:
Michał Wolff napisał:
Ja abonament płacę, a Ty?
(...)

Michał Wolff napisał:
[...]

Chyba nie tylko z reklam, kablówka płaci miesięcznie parę do parunastu centów za kanał na klienta. Za eurosport chyba parenaście. Jedynym kanałem, który płaci za kablówce to mangotv ;)

Fabian.

Data: 2009-08-04 14:00:31
Autor: Coaster
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
[...]
[...]

Coz za bzdury wymyslasz? Przykladowa ja - z wyboru - nie ogladam juz telewizji od wielu lat, nie slucham tez praktycznie radia (od wielkiego dzwonu slucham _tylko_ antyradia w telefonie komorkowym).

Z jakiej racji wrzucasz wszystkich do jednego gara?
W Twoim systemie, nota bene podobnym do PRL-owskiego rachunku za c.o., mialbym placic a cos, z czego nie korzystam.

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-08-05 01:45:13
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 14:00, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

[...]

Abonament musisz płacić jeśli masz w domu telewizor (co podlega
kontroli). Oglądasz czy nie - musisz płacić. Gdyby się zgodzić na
konstrukcję płacenia przez tylko tych co oglądają - to w kraju
cwaniaczków jak Polska zaraz by się okazało, że wszyscy telewizory
mają, tylko nikt ich nie używa.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-05 11:05:01
Autor: Coaster
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
[...]

Znowu domniemywasz-insynuujac. Nie zrozumiales (jak zwykle) przekazu - nie mam telewizora - po co by mi byl potrzebny, skoro nie ogladam _w ogole_ telewizji? Do zbierania kurzu? Jako podstawka pod kwiatek?
Jestes chyba w stanie wyobrazic sobie zycie bez telewizji?

Data: 2009-08-05 02:22:38
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 11:05, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

[...]

To o czym za przeproszeniem pieprzysz? Po co się do mnie czepiłeś? Czy
konstrukcja dołączenia abonamentu do rachunku za prąd jest
równoznaczna z płaceniem przez wszystkich??? Przecież to byłoby
złamanie obowiązującego obecnie prawa! Póki co abonament płacą tylko
ci co mają odbiorniki, w Europie jest to z reguły bardziej
restrykcyjne - i muszą płacić także ci co mają jakikolwiek sprzęt
umożliwiający dostęp do TV, więc także satelity i komputery (karta TV
to nie są duże pieniądze) Zastanów się więc trochę zanim się czepisz.
Wystarczy, że w ten sposób (razem z prądem) będą płacić Ci co mają
zarejstrowane odbiorniki - i już dochód z abonamentu wzrośnie minimum
dwa razy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 13:05:17
Autor: Mariusz Kruk
TdP w TVP
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kosu"
Mają w archiwum taśmy z Ojcem Chrzestnym - kiedy ostatnio widziałeś ten film w TVP? Nie można przedzielić dwóch szmir legendarną pozycją? :/

W kwestii formalnej - może nie w tym konkretnym wypadku, ale bywa tak,
że wytwórnia sprzedaje film z prawem do jednokrotnej emisji na przykład.
Wtedy raczej ciężko o powtórkę.

--
  Kruk@ -\                   | I      can      only      go      up      to
          }-> epsilon.eu.org | 2147483647='17777777777="7FFFFFFF,  so   I'm

Data: 2009-08-04 23:55:09
Autor: Szewc
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
[...]

TVP zawsze miało ogromną górę pieniędzy z reklam, abonament finansował ich w minimalnym stopniu. I to nie malejące wpływy z abonamentu są problemem. Problemem TVP jest jej upolitycznienie i dwa razy większe zatrudnienie niż potrzeba - bo pracują tam nieudacznicy i pociotki. A i tak sporo produkcji jest zlecana "zewnętrzym firmom", które korzystają ze sprzętu TVP. Koronnym przykładem odbijającym metody działania tej "firmy" jest budowa jej nowej siedziby, w którym utopiono grube pieniądze z powodu totalnej dezorganizacji.

Ambitne produkcje wypycha się nie na późne godziny, bo leci się po lini najmniejszego oporu, pod publiczkę. Zamiast zainteresować ciekawymi audycjami. Opowiadaniem w zajmujący sposób o wbrew pozorom nieatrakcyjnych treściach. O własny głos trudno. Lepiej tańczyć z gwiazdami i tępo gapić się w słupki oglądalności.

Nie mogę teraz tego sprawdzić, ale IMHO BBC, jeżeli nie cała to przynajmniej jeden z jej kanałów utrzymuje się z reklam i nadaje bardzo ambitne programy. (To czytałem zdaje się w którymś z DF Wyborczej)

[...]

Tak jak napisał kolega, TVP różni się tylko reklamami w czasie filmów etc. TVP ma telewidzów za kretynów i pokazuje kretyńskich komentatorów od kolarstwa. Skutkiem tego wszyscy interesują się piłką nożną bo jej kulisy bardziej znają, a kolarstwo to co? Po prostu pedałują ileś tam kilometrów i nic. Nuda. A na tej grupie znajdziesz 1000 sposobów, jak można je ciekawie pokazać. Niech pan Lang nie myśli, że musi głodne kawałki gadać do kamery bo inaczej tego publika nie zrozumie. Publika mogłaby chcieć się czegoś dowiedzieć. Ale trzeba o tym umieć opowiadać i mieć wiedzę. Nie iść na łatwiznę.

A propos radia. Chcesz ciekawych audycji bez abonamentu? To sobie posłuchaj Tok Fm. Tylko nie mów, że to komercyjne i mainstreamowe guano Michnika.

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-04 16:05:28
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 4 Sie, 23:55, Szewc <rock...@poczta.onet.pl> wrote:

TVP zawsze miało ogromną górę pieniędzy z reklam, abonament finansował
ich w minimalnym stopniu. I to nie malejące wpływy z abonamentu są
problemem.

No to jest oczywista bzdura, która Cię kompromituje jako znawcę tematu
za jakiego próbujesz się podawać. Parę liczb dla zupełnego ignoranta:
Rok 2006 przychód całkowity TVP - 1,9mld zł, w tym abonament 525mln
Rok 2007 przychód całkowity - 2,142mld, w tym abonament 515mln

Ten "minimalny" stopień o którym bełkoczesz oscylował w granicach 1/4
całości przychodu. I gdy nastąpiło załamanie rynku reklamowego i
spadek dochodu z reklam (w wyniku kryzysu firmy tną koszta na reklamy)
- to brak 200-300mln z abonamentu jest kwotą ogromną, stanowiącą
niemal być albo nie być dla tej firmy.

Problemem TVP jest jej upolitycznienie

To każdy głupi wie, ale nie ma zupełnie woli politycznej by to
zmienić, absolutnie każda partia w Polsce tylko myśli jak przejąć
władzę w TVP, nie jak ją odpolitycznić. Taka jest ustawa o radiofonii
i telewizji, to ona powoduje upolitycznienie, projekt nowej ustawy
napisany przez PO jest jeszcze dużo gorszy w tej mierze, bo nie dość
że podtrzymuje wybieranie władz TVP przez polityków to jeszcze
wprowadza licencje programowe dawane przez polityków, co oznaczałoby
bieżącą kontrolę polityczną nad programem.

i dwa razy większe
zatrudnienie niż potrzeba - bo pracują tam nieudacznicy i pociotki.

Już pokazałeś jak się orientujesz w telewizyjnych realiach, więc takie
wywody na poziomie forum onetu, "widzimisię" bez cienia dowodu
zostawiam bez komentarza.

[...]

Przekrętów nie brakuje jak w każdej państwowej firmie, tylko że
największe przekręty od lat się robi właśnie na prywatyzacjach,
rozkrada się sprawnie funkcjonujące państwowe firmy za grosze. TVP
oczywiście trzeba reformować i usprawniać, ale w żadnym razie nie
drogą prywatyzacji, która natychmiast stałaby się deską do trumny dla
publicznych mediów. Jeśli ktoś jako metodę na przekręty proponuje
prywatyzację - to się po prostu kompromituje. Kogo niby stać na
wykupienie ogromnego majątku TVP? Kto kupi firmę wartą dużo więcej niż
Polsat i TVN razem wzięte? Nie oszukujmy się kupić ją mogą tylko za
grosze, chętni znajdą się jedynie za cenę zaniżoną wielokrotnie

TVP ma telewidzów za kretynów i pokazuje kretyńskich komentatorów
od kolarstwa.

Kretyńskich dla Ciebie. Ja się znam na kolarstwie zawodowym
podejrzewam że sporo lepiej od Ciebie i jakoś wielu lapsusów (bo nie
jest lapsusem to że nie są w stanie natychmiast powiedzieć kto wygrał
finisz z grupy, Jaroński i Wyrzykowski tak samo nieraz mają z tym
wielkie problemy, nieraz mylą zawodników) wśród tego co mówią Krzoska
i Sobczyński nie jestem w stanie znaleźć, wręcz przeciwnie - widzę że
wiedzą o czym mówią, czasy Zakrzewskiego (który o kolarstwie miał
bardzo mgliste pojęcie, a komentował to przez lata) już zdecydowanie
minęły;  więc nie mam pojęcia na jakiej podstawie oceniasz ich jako
kretynów. Nie są na pewno tak dobrzy jak Jaroński i Wyrzykowski, ale
ocenianie ich jako kretynów świadczy po prostu o Twojej złośliwości i
nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

[...]

Nie da się sztucznie wzbudzić zainteresowania żadną dyscypliną, żebyś
nie wiem jakie środki ładował, żebyś nie wiem co robił. Koronnym
dowodem na to jest piłka nożna w USA, gdzie by rozpropagować ten sport
władowano setki milionów, zorganizowano tak ogromną imprezę jak
Mundial w 1994, pokazywano wszystko perfekcyjne na dziesiątki kamer, w
bogatych ogromnych amerykańskich telewizjach - i wszystko to psu na
budę, nic to nie dało piłka nożna w USA dalej jest sportem niszowym,
daleko za futbolem, baseballem, koszem czy hokejem.

I tak samo jest w Polsce - jest to sport zupełnie niszowy. To że na
rowerach jeżdżą milony ma się zupełnie nijak do kolarstwa sportowego,
to są absolutnie oddzielne grupy, jedynie bardzo wąska grupka ludzi
jeżdżących sporo na rowerach naprawdę się tym interesuje, ale to jest
grupka całkowicie marginalna. Pociągnąć rozwój i popularność
dyscypliny mogą jedynie prawdziwe sukcesy (a i to nie muszą jak
pokazuje przykład Małysza, którego wyniki nie przekładają się na
sukcesy innych skoczków) - a tych sukcesów od czasu Jaskuły nie ma
żadnych. O Szurkowskim czy Szoździe wiedziała cała Polska, Szmyd jest
człowiekiem w pełni anonimowym, dopóki nie będzie polskich gwiazd na
miarę Szurkowskiego - kolarstwo wiele na popularności nie zyska,
organizowanie TdP jak pokazuje kilkanaście lat - to jednak
zdecydowanie za mało dla promocji polskiego kolarstwa, degrengolada
cały czas postępuje

A propos radia. Chcesz ciekawych audycji bez abonamentu? To sobie
posłuchaj Tok Fm. Tylko nie mów, że to komercyjne i mainstreamowe guano
Michnika.

Kpisz? Tak jednostronnych dyskusji jak tam to już gdziekolwiek indziej
znaleźć jest naprawdę trudno, wpisuje się doskonale w obraz Polski
serwowany przez Wyborczą, pięknie manipuluje i naprawdę nie potrzeba
wielkiej spostrzegawczości by to to zauważyć. Pod względem równowagi
politycznej to na chwilę obecną właśnie te upolitycznione TVP i PR są
bardziej niezależne niż stacje prywatne, szczególnie niż TVN, który de
facto jest tubą propagandową PO, za co jest sowicie wynagradzany
(Walter dostaje od miasta 450mln na remont stadionu Legii, w czasie
gdy jest budowany inny wielki stadion w stolicy)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-04 23:39:57
Autor: Szewc
TdP w TVP
On 2009-08-03, Kosu wrote:

Faktem jest, Ĺźe TVP nie tak wiele niestety teraz do takich brakuje - ale
bez przesady.

Tia, TVP jest zajedwabiście misyjnym nadawcą - rzadko i to zwykle w godzinach kiedy normalny człowiek śpi, można tam zobaczyć coś ambitniejszego. (Mijsyjne jeżeli już to raczej radio i to PRII a nie PRIII czy nawet EURO - trochę ciekawszy dla młodzieży - coś jak dawna rozgłośnia harcerska.)
To już wolę żeby nie było udawania i szantażowania mnie skasowaniem misyjności jak nie będę płacił abonamentu.
Na stacjach komercyjnych też można znaleźć ciekawe materiały i nikt nie dorabia im tam żadnego ideolo. I nie robi z tego wielkiego halo.

A na koniec skojarzenie - Radio Zet jest tak samo misyjne jak TVP, bo o 3.00 rano dają tam "Sensacje XXw." Bogusława Wołoszańskiego.

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-03 23:52:55
Autor: zcxz
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
Mam podobną opinię, szukacie po prostu dziury w całym. Są
niedociągnięcia, bo z reguły we wszystkim w Polsce są, ale nie ma
z tym, ze niektorzy chcieliby te "niedociagniecia" dociagnac, a Ty je akceptujesz :)
[...]
konstrukcja zdaniowo-przykladowa raczej nie jest zbyt szczesliwie zbudowana, boo wynika z tego zenada dla TDP:)
dodatkowo, dlaczego porownywac do czegos co Ci sie nie podoba, a nie do czegos co Ci sie podoba :)
pokazujesz, w ten sposob, ze moze byc jeszcze gorzej, a nie lepiej.
[...]
no wlasnie to Ty narzekasz :) i dodatkowo probujesz obrazic wspolrozmowcow okreslajac ich zdania jako pyskowanie.

tak w sumie to opinia klienta jest dosc istotna dla producenta i na rynku sie za takie opinie placi. a tu prosze promocja zaskoczenie ;)

--
zcxz

Data: 2009-08-04 02:42:55
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 3 Sie, 23:52, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:

dodatkowo, dlaczego porownywac do czegos co Ci sie nie podoba, a nie do
czegos co Ci sie podoba :)
pokazujesz, w ten sposob, ze moze byc jeszcze gorzej, a nie lepiej.

Nie zrozumiałeś w ogóle o co mi chodzi. Pokazałem że zupełną bajką są
teksty, że wszędzie na świecie wyścigi pokazują doskonale, a tylko w
Polsce jest zupełne dziadostwo, która to teza dominowała w wiekszości
wypowiedzi. Użyłem do tego przykładu największego po Tourze wyścigu w
wersji pokazywanej na Eurosporcie - czyli Giro, gdzie grafika wcale
nie jest lepsza od TdP; polemizowałem także z tezą że w Eurosporcie
nie ma studiów - co jest zwykłym kłamstwem, bo widziałem je nieraz na
TdF

Oceniając obiektywnie - TdP jest pokazywany całkiem przyzwoicie, jak
na polskie możliwości nawet dobrze. Oczekiwanie że TVP powinna z tego
zrobić produkt na poziomie TdF jest zupełnie nie na miejscu i świadczy
o zupełnym oderwaniu to piszących od polskich realiów. W Polsce
kolarstwo szosowe jest sportem zupełnie niszowym, istnieje tylko przez
ten tydzień w roku, bardzo mało kto się na tym zna i mało kogo to
interesuje. Nie można oczekiwać, że państwowa telewizja, która ma
poważne problemy finansowe z powodu spadku wpływów z abonamentu będzie
w takie przedsięwzięcie organizować ogromne środki

no wlasnie to Ty narzekasz :) i dodatkowo probujesz obrazic
wspolrozmowcow okreslajac ich zdania jako pyskowanie.

Masz jak widzę poważne problemy ze zrozumieniem tekstu. Ja patrzę na
sprawę realnie, przez pryzmat polskich realiów i możliwości. I przez
ten pryzmat transmisji z TdP na pewno w czambuł potępić nie mozna jak
to robią niemal wszyscy w tym wątku, kolarstwo w Polsce jest czymś
zupełnie innym niz kolarstwo we Włoszech czy Francji, TdP jest imprezą
ciągle prowincjonalną nieprzebijającą się poza polskie podwórko (co
widać po składzie jadących ekip, niemal żadnych gwiazd), TdF i Giro to
wielkie imprezy interesujące cały świat, z miliardową publicznością, a
co za tym idzie z milionowymi dochodami z reklam, telewizje je
realizujące po prostu stać na wiele więcej. Zanim zaczniecie
porównywać te imprezy - zdajcie sobie z tego sprawę!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-05 00:25:00
Autor: Szewc
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:
[...]

Sorry, ale mi tu na prawdę zalatuje mentalnością z PRLu. Trzeba pokazywać TVP, co może zrobić lepiej, a powinna coś robić bo w końcu jest stacją misyjną, nieprawdaż? Ma sport upowszechniać i do niego zachęcać, coby naród zdrowszy był. Może to robić atrakcyjnie i to wcale niewiele większym niż teraz kosztem (lub takim samym). Pomysłowi licealiści ze smykałką dali by radę. Ty się jednak cieszysz, że Ci łaskawcy z TVP cokolwiek Ci pokazali, i to za Twój abonament.

Taka trudność wejść z kamerą na Torwar między autokary ekip i porozmawiać z kilkoma zawodnikami? Taka trudność pokazać śniadanie kolarzy (jak w wierszu o lokomotywie było wiadomo ile kotletów zjada 40 atletów, można byłoby policzyć ile makaronu przed etapem zje peleton. Tak trudno zmontować taką ciekawostkę?) Pokazać fragment odprawy przed etapem. Pokazać wyposażenie samochodu dyrektora ekipy sportowej. W pytę i ciut ciut ciekawostek można wyciągnąć, łącznie ze zobrazowniem gawiedzi jak pędzi peleton, że ma średnią 40km/h na etapie. (Wsadzić pana Waldka na trenażer i niech kręci i porównać go z profi np.)

Dlatego, że takich prostych rzeczy się nie robi, będziemy oglądali o 1500100900 zatrzymanym w aferze "Fryzjera", albo że jakiś marny kopacz został sprzedany za jakieś marne grosze do jeszcze marniejszego klubu.
Kolartwo nie jest tu odosobnione. Co wiesz o innych dyscyplinach? Co wiesz o lataniu precyzyjnym, w którym Polacy zawsze święcili tryumfy (pewnie po to, żeby uciec z tego komunistycznego grajdoła)

Górnicy dziękują Towarzyszowi Gierkowi, za gumiaki, które zostały dostarczone do sklepów województwa śląskiego przed jesienią. Trochę ciekną, ale na polskie warunki to dają radę!

"Jak na garbuska to prosty jesteś".

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-05 19:04:59
Autor: zcxz
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
Nie zrozumiałeś w ogóle o co mi chodzi. Pokazałem że zupełną bajką są
teksty, że wszędzie na świecie wyścigi pokazują doskonale, a tylko w
Polsce jest zupełne dziadostwo, która to teza dominowała w wiekszości
wypowiedzi. Masz jak widzę poważne problemy ze zrozumieniem tekstu. Ja patrzę na
sprawę realnie, przez pryzmat polskich realiów i możliwości.
Dziekuje :)
Michale, postaram sie sprawic przyjemnosc Tobie i innym, zrobie Twoje The Best :)

p.s.
Twoje wypowiedzi, ich zacieklosc, obrazanie wspolrozmowcow, mylenie faktow, nie zauwazanie wlasnych bledow, naciaganie i przekrecanie swoich   i innych wypowiedzi, pieniactwo sa bardzo wesole :)
BArdzo Cie polubilem Michale :)

--
zcxz

Data: 2009-08-05 10:27:38
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 19:04, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:

p.s.
Twoje wypowiedzi, ich zacieklosc, obrazanie wspolrozmowcow, mylenie
faktow, , naciaganie i przekrecanie swoich
  i innych wypowiedzi, pieniactwo sa bardzo wesole :)
BArdzo Cie polubilem Michale :)

Stara jak świat metoda, zauważanie tego co się chce zauważyć, brak
komentarza na wytykane błędy. Ja oczywiście jestem ten be i zaciekły
(bo nie chcę się zgodzić na to co mówi ogół, a wiadomo że ogół jedzie
po TVP zawsze i wszędzie). Ale jak ktoś nazywa komentatora TVP
kretynem jednocześnie nie będąc w stanie podać żadnej spektakularnej
wpadki - to tego nie zauważasz, autora tej błyskotliwej tezy nie
napominasz, że obraża. Jak ktoś twierdzi, że abonament to minimalna
część dochodu TVP to o niezauważaniu własnych błędów nie piszesz. Po
prostu masz już gotową tezę, widzisz co chcesz widzieć, faktów do tego
nie pasujących wolisz nie widzieć.

nie zauwazanie wlasnych bledow

Przepiękna wpadka!
Odnośnie niezauważania własnych błędów - nie z imiesłowem
przymiotnikowym piszemy zawsze łącznie :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-05 21:38:27
Autor: Kosu
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
Przepiękna wpadka!
Odnośnie niezauważania własnych błędów - nie z imiesłowem
przymiotnikowym piszemy zawsze łącznie :))

"zauważanie" to rzeczownik.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-05 13:17:25
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 21:38, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:

"zauważanie" to rzeczownik.

Nie z rzeczownikami również piszemy łącznie :)
http://www.sjp.pl/niezauwa%BFanie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 18:25:54
Autor: Kosu
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
Nie z rzeczownikami również piszemy łącznie :)
http://www.sjp.pl/niezauwa%BFanie

Z tym nie polemizuję.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-05 23:48:29
Autor: zcxz
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
Stara jak świat metoda, zauważanie tego co się chce zauważyć, brak
komentarza na wytykane błędy.
TY ja stosujesz doskonale :) mozna napisac, ze jestes mistrzem odpowiadania w ten sposob - czego powyzszy fragment jest wspanialym i doskonalym przykladem :)
Zakladajac, ze kazdy bedzie pisal w ten sposob powstanie taki wspanialy "groch z kapusta" jak to wlasnie ma miejsce.
Ja oczywiście jestem ten be i zaciekły
jestes jaki jestes nie mi Ciebie oceniac - hehe ten tekst jest w Twoim stylu. dlaczego?
(bo nie chcę się zgodzić na to co mówi ogół, a wiadomo że ogół jedzie
po TVP zawsze i wszędzie).
prosze podaj przyklad najlepiej ze zrodlem. sugeruje rowniez, zapoznac sie ze znaczeniem slow zawsze i wszedzie, bo chyba ich znaczenia nie rozumiesz :)
[...]
cos Ci sie chyba "pozajaczkowalo" :)
probujesz skupic na sobie uwage kontrowersyjnymi wypowiedziami - udalo sie. "Andrew" L. podobnie postepowal.
Przepiękna wpadka!
Odnośnie niezauważania własnych błędów - nie z imiesłowem
przymiotnikowym piszemy zawsze łącznie :))
mozna powiedziec spektakularna :)
dziekuje za poprawienie :) - zebys tak opanowal logike jak gramatyke :) to by bylo cudownie.

--
zcxz

Data: 2009-08-06 02:39:02
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 5 Sie, 23:48, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:

prosze podaj przyklad najlepiej ze zrodlem

Dobry żart tynfa wart :)
Spostrzegawczy to Ty za bardzo nie jesteś. Ten wątek jest idealnym
przykładem, przewinęła się już tu cała masa schematów odnośnie TVP,
cała masa pretensji zgłaszanych przez tych co nie mają pojęcia o
telewizyjnych realiach, tych co oczywiście grosza na abonament nie
płacą, a wymagają poziomu transmisji z małego wyścigu na poziomie TdF,
który ma miliardową widownię.

.. sugeruje rowniez, zapoznac
sie ze znaczeniem slow zawsze i wszedzie, bo chyba ich znaczenia nie
rozumiesz :)

Tobie polecam zapoznanie się z realiami dyskusji internetowych - bo
sprawiasz wrażenie jakbyś w nich uczestniczył pierwszy raz. Polecam
też zapoznanie się ze znaczeniem takiego trudnego słowa jak hiperbola,
może to Ci trochę pomoże zrozumieć pewne wypowiedzi,

cos Ci sie chyba "pozajaczkowalo" :)
probujesz skupic na sobie uwage kontrowersyjnymi wypowiedziami - udalo
sie. "Andrew" L. podobnie postepowal

No pewnie! Jak prostuję, że komentatorzy nie robią żadnych rażących
błędów - to jest strasznie kontrowersyjne dla tych co o kolarstwie
zawodowym mają mgliste pojęcie, niesamowity szok że komentator TVP w
ogóle może wiedzieć o czym mówi. Jak prostuję, że abonament to aż 25%
dochodów TVP (i to w latach gdy rynek reklamowy był sporo większy) -
toż to kontrowersja niesamowita!

Ja nie jestem Matką Teresą - i jak ktoś w dyskusji udaje eksperta, a
nie ma pojęcia o czym mówi, powtarzając zgrane schematy z "Wyborczej"
czy "TokFM" (porównywanie poziomem tej rozgłośni do PR to już jest
komedia) - to nazywam to ostro po imieniu, że "bełkocze", że "gada
bzdury" itd.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 14:42:55
Autor: Alfer_z_pracy
TdP w TVP
Ten płodny wątek mnie natchnął, w przerwie między 2 klientami spłodziłem obrazek będący wizją naszego ulubieńca w moim mózgu :)
http://www.alfer.pl/Wolffismyidoltoo.jpg

Data: 2009-08-06 06:37:23
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 6 Sie, 14:42, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Ten płodny wątek mnie natchnął, w przerwie między 2 klientami spłodziłem
obrazek będący wizją naszego ulubieńca w moim mózgu :)http://www.alfer.pl/Wolffismyidoltoo.jpg

Oj - cieniutkie masz te filmowe skojarzenia, klasyczna hollywoodzka
papka
Jak już próbujesz swoich sił w ironii to aż się prosiło do tej
dyskusji dać cytat z "Pulp Fiction":

The Wolf: "I'm not here to say "please". I'm here to tell you what to
do"
:)))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 16:17:29
Autor: zcxz
TdP w TVP
Michał Wolff wrote:
[...]

Michale, to byl komplement :) a TY krytykujesz juz sam siebie - jest to przejaw  pewnej perwersji ;)
Do Ciebie bardziej pasuje "NU pagadi zajac!" ;)

--
zcxz

Data: 2009-08-06 07:40:45
Autor: Michał Wolff
TdP w TVP
On 6 Sie, 16:17, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:

Michale, to byl komplement :) a TY krytykujesz juz sam siebie - jest to
przejaw  pewnej perwersji ;)

Ja w przeciwieństwie do co poniektórych umiem spojrzeć na siebie
autoironicznie

Do Ciebie bardziej pasuje "NU pagadi zajac!" ;)

Właśnie to, że bardzo rzadko odpuszczam prędzej czy później wyprowadza
z równowagi przeciwników w dyskusjach i zamiast skupić się na
argumentach sięgają się do innych form "dyskusji". Pół biedy jak to
jest ironia jak w przypadku Alfera, najczęściej to zwykłe bluzgi.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 15:03:37
Autor: zcxz
TdP w TVP
Alfer_z_pracy wrote:
Ten płodny wątek mnie natchnął, w przerwie między 2 klientami spłodziłem obrazek będący wizją naszego ulubieńca w moim mózgu :)
http://www.alfer.pl/Wolffismyidoltoo.jpg
przykazania Wolffatora :)
Byl taki kawal o orle, ktory kradl kanapki goralowi - mam nadzieje, ze Wolffator po kazdym naspisanym poscie mowi to co orzel :)

--
zcxz

Data: 2009-08-04 16:39:28
Autor: Wojtek
TdP w TVP
Michał Wolff pisze:

 Ale zawsze przyjemnie ponarzekać co? Do pyskowania, że nie ma
helikopterów to wszyscy w Polsce są pierwsi, tylko jak przychodzi do

Primo: nie do pyskowania
Wtóre: pisałem, że rozumiem ten problem

Nie rozumiem za to jak można nie przekazywać na bieżąco czasów/dystansów/różnic w czasach

Data: 2009-08-03 22:27:45
Autor: Wojtek
TdP w TVP
SN .. AP pisze:
[...]

Nie no... ale na bieżąco wyświetlony dystans, na piktogramach różnica w czasie ucieczka-peleton to chyba nie żadne cuda...

Data: 2009-08-03 22:34:13
Autor: Kosu
TdP w TVP
SN .. AP wrote:
Ja was troche nie rozumiem. Mi sie podoba jak pokazuja ladnie kolarzy i trase i ujecia sa wedlug mnie na najlepszym poziomie.\

Bo ujęcia robi ekipa od Tour de France (i pewnie Tour de Swiss). Rzecz w tym, co z tymi ujęciami potem robi TVP. Poza tym brakuje mi czegokolwiek poza wyścigiem. Wystarczy sobie przypomnieć jak wyglądała realizacja Olimpiady w Chinach. Przed wyścigiem kolarzy był taki materiał o Murze Chińskim, że można by go puszczać na lekcjach historii. A dziś kolarze dojechali do Białegostoku i przez 3 minuty było ujęcie na Pałac Branickich. Z helikoptera... obrót wokół budynku. Widziałem ciekawsze ujęcia seksu dżdżownic :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-03 23:12:48
Autor: Rafał Wawrzycki
TdP w TVP
Dnia 03 sie 2009 w liœcie [news:h57g84$9u1$1inews.gazeta.pl] SN .. AP [mgggrg@jadamspam.pl] napisał(a):

Finish z helicopterka tez pieknie pokazany.

Który latał strasznie wysoko. Muszš mieć niezły sprzęt do kamerowania.

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-08-05 14:47:17
Autor: KuFeL
TdP w TVP
Rowerex pisze:
WTF?

Pozdr-
-Rowerex
a propos pokazywania serwismenow mi sie skojarzylo:

http://tdp.magazynrowerowy.pl/galleries/22/images/546

Pzdr,
KuFeL