TdP w TVP

Data: 2009-08-03 16:21:09
Autor: Kosu
TdP w TVP
W moim programie TV jest chyba błąd.
16:10 - transmisja TdP.
Włączam, a tu jakaś gadka o wczorajszym cudownym występie Polaków, pogodzie, Małkini, Serocku. Szukam w rogu ekranu jakiegoś małego okienka z trasy albo powtórek ciekawszych momentów... ale nie widzę. Tyle że telewizor mały, to może się nie zmieściło...

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-03 16:25:25
Autor: Kosu
TdP w TVP
A jednak jest! Po prostu w programie było błędnie 16:10, a nie 16:20.

BTW:
Czy ktoś widział kiedyś na Eurosport transmisję, która zaczynała się od 10 minut pokazywania prowadzącego Tańca na lodzie? Albo czy ktoś w ogóle widział w telewizji komentatorów Eurosportu? Może poza boksem, bo siedzą przy linach.

Nie mam niestety TVP Sport. Czy ten program też jest tak beznadziejny jak transmisje na programach ogólnych? :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-03 07:35:14
Autor: Micha³ Wolff
TdP w TVP
On 3 Sie, 16:25, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:
A jednak jest! Po prostu w programie by³o b³êdnie 16:10, a nie 16:20.

BTW:
Czy kto¶ widzia³ kiedy¶ na Eurosport transmisjê, która zaczyna³a siê od
10 minut pokazywania prowadz±cego Tañca na lodzie? Albo czy kto¶ w ogóle
widzia³ w telewizji komentatorów Eurosportu? Mo¿e poza boksem, bo siedz±
przy linach.

Nie gadaj bajek. Na ogólnoeuropejskim Eurosporcie studia np. przed i
po TdF s± nieraz, dla mnie mimo wszystko du¿o ciekawsze s± ró¿ne
smaczki z trasy, wywiady z zawodnikami ni¿ pokazywanie peletonu na
p³askim etapie, jeszcze przez 2h zd±¿ysz siê piêæ razy znudziæ tym
widokiem, kolarstwo szosowe na p³askich etapach jest tak nudne, ¿e
trzeba co¶ do transmisji dodawaæ, ¿eby ludzie nie pousypiali.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-03 16:35:43
Autor: granat
TdP w TVP
Kosu pisze:

Nie mam niestety TVP Sport. Czy ten program też jest tak beznadziejny jak transmisje na programach ogólnych? :]

od 18 bedzie godzinna relacja na eurosporcie.

granat

Data: 2009-08-03 18:21:26
Autor: zcxz
TdP w TVP
Kosu wrote:
[...]
racja, zamiast Pana K mozna widok z motura na trasie puscic.
tak swoja droga to chyba WP ponad 20 lat temu byl lepiej pokazywany niz to to.

--
zcxz

Data: 2009-08-03 22:27:41
Autor: Kosu
TdP w TVP
zcxz wrote:
racja, zamiast Pana K mozna widok z motura na trasie puscic.
tak swoja droga to chyba WP ponad 20 lat temu byl lepiej pokazywany niz to to.

Dokładnie. Ja już wiem jak wyglądają prezenterzy TVP - nie ma ich wielu. Jeśli puszczanie obrazków z trasy (niekoniecznie aktualnych) nie jest atrakcyjne, to niech wyświetlą dokument o budowaniu carbonowych ram czy coś. Albo obrazki z pracy serwismanów. Albo jak z dnia na dzień organizatorzy przenoszą bramki i banery na kolejne miejsce i jak kilka minut za peletonem jedzie ciężarówka i sprząta trasę. Chętnie bym obejrzał jak takie zawody wyglądają "od kuchni".

pozdrawiam,
Kosu

TdP w TVP