Te 300 zł podwyżek dla policjantów i żołnierzy to na poczet przyszłych zamieszek?..

Data: 2011-11-20 01:30:50
Autor: Tzva Adonai
Te 300 zł podwyżek dla policjantów i żołnierzy to na poczet przyszłych zamieszek?..
Żeby bezlito¶nie bili buntuj±ce się polskie bydło, bronili rz±du
własn± piersi± i cieszyli się z tego, że ich rodziny maj± pełne
michy?... Trochę to niepokoj±ce.. Gdybym żył w Polsce, to bym
protestował...

Data: 2011-11-20 11:45:22
Autor: jadrys
Te 300 zł podwyżek dla policjantów i żołnierzy to na poczet przyszłych zamieszek? ..
W dniu 2011-11-20 10:30, Tzva Adonai pisze:
Żeby bezlitośnie bili buntujące się polskie bydło, bronili rządu
własną piersią i cieszyli się z tego, że ich rodziny mają pełne
michy?... Trochę to niepokojące.. Gdybym żył w Polsce, to bym
protestował...

Przeciw czemu?

Data: 2011-11-20 04:25:29
Autor: J-23
On 20 Lis, 11:45, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> własn± piersi± i cieszyli się z tego, że ich rodziny maj± pełne
> michy?... Trochę to niepokoj±ce.. Gdybym żył w Polsce, to bym

Przeciw czemu?

bardziej zasadne jest pytanie, JAK?

Data: 2011-11-20 18:47:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-20 13:25, J-23 pisze:
[...]

Akurat dla mnie bardziej zasadne jest pytanie - "przeciw czemu".  Tzva to gorÄ…cy orÄ™downik gospodarki rynkowej i zwiÄ…zanego z niÄ… kapitalizmu, to tak dla wyjaĹ›nienia.

Data: 2011-11-20 18:14:24
Autor: matusm
Te 300 zł podwyżek dla policjantów i żołnierzy to na poczet przyszłych zamieszek?..

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:923b6a0a-cae1-4d51-bb16-fde795229d0agl2g2000vbb.googlegroups.com...
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Te 300 zł podwyżek dla policjantów i żołnierzy to na poczet przyszłych zamieszek?..