Te , "Konserwator" ...

Data: 2009-03-02 15:15:43
Autor: MH
Te , "Konserwator" ...
Ty¶ mi napisał , że się "łamię" !? W Fizyce ?! Ty się dupnij w  łeb !!

MH

Data: 2009-03-02 17:19:27
Autor: rAzor
Te , "Konserwator" ...
Nie, no kuĽwa - ludzie to maj± pomysły. No weĽmy taki MH! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "MH" <logiznam@op.pl> nabazgrał::
Ty¶ mi napisał , że się "łamię" !? W Fizyce ?! Ty się dupnij w  łeb !!

MH

Z ciebie taki fizyk, jak z koziej dupy tr±bka, a z Warzywnego intelektualista, alkoholiku.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-02 17:32:13
Autor: MH
Te , "Konserwator" ...
> [...]
> Z ciebie taki fizyk, jak z koziej dupy tr±bka, a z Warzywnego intelektualista, alkoholiku.
Ty¶ się kundlu już nie raz poPiSał. W-Y-P-I-E-R-D-A-L-A-J !!!

mh

Data: 2009-03-02 18:24:59
Autor: rAzor
Te , "Konserwator" ...
[...]

:-P Połóż się "geniuszu" z Łyskowa. Jak chlejesz to nie pisz tutaj, bo się kompromitujesz.