Te PiSiory, to niewdzięczne są i pamięć krótką mają :(

Data: 2010-05-04 17:56:57
Autor: Eulalia Browarek
Te PiSiory, to niewdzięczne są i pamięć krótką mają :(
Pod biurem posła Wassermana już ani jednego kwiatka, ani znicza. Pod Kościołem Maryjackim 7 zniczy i zero kwiatków, klepsydre ktoś zdjął. Pod Krzyżem Katyńskim 24 znicze, dwa nieduże wieńce. Ciekawe jak szybko zapomną Jarka po przegranych wyborach.

Zennon

Data: 2010-05-04 20:20:29
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hrpn59$2jm$1tioat.net...
[...]

czas zaloby minal. idzie czas na walke, a potem na dobijanie peloswoloczy
awe

Data: 2010-05-04 18:24:04
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrpoh4$e5h$1news.onet.pl...

[...]

Awe na czele plutonu specjalnego emerytek ;))))
Będziecie dławić opozycję moherowymi beretami ;)))))

Zennon

Te PiSiory, to niewdzięczne są i pamięć krótką mają :(