Te, a ty to jeste¶ ...

Data: 2009-12-08 18:51:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Te, a ty to jeste¶ ...
.... w stanie co¶ innego wybałakać niż:

"Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotru¶ stale napala się, zrobić mi laskę...

A teraz obliż spermę..."

Mędzisz w kółko to samo, "urozmaić" się, tu nie rzeĽnia i rozmowy z majstrem.

Data: 2009-12-08 20:32:10
Autor: boukun
Te, a ty to jeste¶ ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfm4b6$994$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Masz mnie za wariata Tabortowski? Z trollem-cwelem sobie możesz dyskutować, pasujecie zreszt± do siebie... Ja to co najwyżej mogę za każdym razem milusińskiemu misiowi co szuka hałsfrałen w¶ród hausmanów laskę zapodać...

boukun

Data: 2009-12-09 08:46:21
Autor: Piotr
Te, a ty to jeste¶ ...
Dnia Tue, 8 Dec 2009 20:32:10 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A co ty jeszcze innego mógłby¶ zapodać, cwelu? Dupę? He, he.
To zreszta umiesz:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
I tu:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
No dawaj tę swoj± trolersk± ¶piewkę, pederasto:

Data: 2009-12-09 10:16:58
Autor: boukun
Te, a ty to jeste¶ ...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:15u4egkw02x8m$.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-12-09 15:49:12
Autor: boukun
Te, a ty to jeste¶ ...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2lgkysal2m99$.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-12-09 11:40:46
Autor: sofu
Te, a ty to jeste¶ ...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

pasujecie zreszt± do siebie... Ja to co najwyżej mogę za każdym razem
milusińskiemu misiowi co szuka hałsfrałen w¶ród hausmanów laskę zapodać...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Boukun sprawdz no czy to czasem nie ten Piotru¶ tutaj nawija:
http://www.youtube.com/watch?v=Y0OscQIq8I4

sofu

Data: 2009-12-09 20:06:44
Autor: boukun
Te, a ty to jeste¶ ...

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfnujt$d8f$1node2.news.atman.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Boukun sprawdz no czy to czasem nie ten Piotru¶ tutaj nawija:

No mówiłem ci, że to on, podaje się tam za Arturka, ha, ha, lubi być dobrze wyjebanym i z rana zrobić 69, chętnie łykaj±c spermę...

boukun

Data: 2009-12-09 09:23:15
Autor: Piotr
Te, a ty to jeste¶ ...
Dnia Tue, 08 Dec 2009 18:51:24 +0100, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Mędzisz w kółko to samo, "urozmaić" się, tu nie rzeĽnia i rozmowy z majstrem.

Próbował, ale jest za głupi, więc w końcu wykoncypował tak± obronę. W jego knajackiej psyche musi to wygl±dać na rezon twardziela... :-)
A wychodzi nachalny pederasta.
Piotr

Te, a ty to jeste¶ ...