Te, a ty to jesteś ... ciąg dalsz y pytania

Data: 2009-12-09 21:38:28
Autor: Jerzy Tabortowski
Te, a ty to jesteś ... ciąg dalsz y pytania
> Masz mnie za wariata Tabortowski? Z trollem-cwelem sobie możesz
> dyskutować, pasujecie zresztą do siebie... Ja to co najwyżej mogę za
> każdym razem milusińskiemu misiowi co szuka hałsfrałen wśród hausmanów
> laskę zapodać...

Jesteś szwulem ??

Data: 2009-12-10 10:30:59
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hfp1vr$3j1$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> dyskutować, pasujecie zresztą do siebie... Ja to co najwyżej mogę za
> każdym razem milusińskiemu misiowi co szuka hałsfrałen wśród hausmanów

Jesteś szwulem ??

Ciebie też ktoś kiedyś Tabortowski przecwelował? Zdarza się, szczególnie mięczakom i mędziarzom...
Ten uraz pozostanie ci do końca życia...

boukun

Data: 2009-12-10 18:56:32
Autor: Jerzy Tabortowski
Te, a ty to jesteś ... ciąg d alszy pytania
Ciebie też ktoś kiedyś Tabortowski przecwelował? Zdarza się, szczególnie mięczakom i mędziarzom...
Ten uraz pozostanie ci do końca życia...

Umiesz odpowiedzieć w prosty sposób, a nie snuć chuja warte opowieści ??

Data: 2009-12-10 19:09:11
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hfrcsu$h0r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ciebie też ktoś kiedyś Tabortowski przecwelował? Zdarza się, szczególnie mięczakom i mędziarzom...
Ten uraz pozostanie ci do końca życia...

Umiesz odpowiedzieć w prosty sposób, a nie snuć chuja warte opowieści ??

Najprostszą odpowiedzią na twoje trollowanie, byłaby podobna jak dla trolla-cwela głupiego Piotrusia.

boukun

Te, a ty to jesteś ... ciąg dalsz y pytania