Te biedne banki...

Data: 2013-09-23 02:49:10
Autor: luc
Te biedne banki...
http://www.newseria.pl/news/prezes_banku_pocztowego,p1997513879

"Robiliśmy badania fokusowe przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu opłat właśnie po to, żeby się zorientować, w jaki sposób klienci będą reagować na tę zmianę - mówi Agencji Informacyjnej Newseria Tomasz Bogus. - Byliśmy bardzo zaskoczeni, kiedy się okazało, że opłata nie jest jakimś istotnym problemem w korzystaniu w konta. Tak że nie boimy się takiej sytuacji, że rozczarujemy klientów. Okazało się, że starsze osoby doskonale wiedzą, że we wszystkich innych bankach jest opłata za prowadzenie konta."

Starsze osoby nie wiedzą, że można dostawać pieniądze za prowadzenie konta...

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-23 12:30:46
Autor: J.F
Te biedne banki...
Użytkownik "luc"  napisał w wiadomości grup
[...]

Mozna, mozna, ale tylko przez pewien czas i ciagle groza inne oplaty.

A taki emeryt chcialby stabilnie - a nie co chwila konto w innym banku i powiadamiac dziesiec instytucji.

J.

Data: 2013-09-23 06:51:00
Autor: zenon z
Te biedne banki...
W dniu poniedziałek, 23 września 2013 12:30:46 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> [...]

A taki emeryt chcialby stabilnie - a nie co chwila konto w innym banku i powiadamiac dziesiec instytucji.

Nie jest to twoje stwierdzenie prawdziwe.
Jestem emerytem i jestem bardziej mobilny w tych sprawach jak zidiociały dwudziestolatek

Data: 2013-09-23 07:05:12
Autor: Zenek
Te biedne banki...
> [...]

A taki emeryt chcialby stabilnie - a nie co chwila konto w innym banku i powiadamiac dziesiec instytucji.

Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe.
Jestem emerytem i jestem bardziej mobilny w tych sprawach jak zidiociały dwudziestolatek

Data: 2013-09-24 00:44:48
Autor: Waldek
Te biedne banki...
W dniu 2013-09-23 16:05, Zenek pisze:
[...]

Ano takie czasy Zenku, że coraz więcej zidiociałych dwudziestolatków mamy :]

Pozdrawiam

Data: 2013-09-24 11:12:22
Autor: Michal Tyrala
Te biedne banki...
On Mon, 23 Sep 2013 07:05:12 -0700 (PDT), Zenek wrote:
> [...]

 Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe.
 Jestem emerytem i jestem bardziej mobilny w tych sprawach jak zidiociały  dwudziestolatek

Takim zwyczajnym, 60+, czy mundurówka albo inny górnik?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-09-24 05:24:35
Autor: Zenek
Te biedne banki...
W dniu wtorek, 24 września 2013 13:12:22 UTC+2 użytkownik Michal Tyrala napisał:

>  Jestem emerytem i jestem bardziej mobilny w tych sprawach jak zidiociaďż˝y >  dwudziestolatek Takim zwyczajnym, 60+, czy mundurďż˝wka albo inny gďż˝rnik?

-- Michaďż˝

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Nie napisałem, że na wcześniejszej.
Z tych starych po 65-ciu latach.

Data: 2013-09-24 18:03:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Te biedne banki...

"Zenek" b5275c90-b14e-4ad5-a97e-d0bfea2b8274@googlegroups.com

: Jestem emerytem i jestem bardziej mobilny
: w tych sprawach jak zidiociały dwudziestolatek

Bo masz doświadczenie i wiesz, że bank żyje/zarabia dopiero wówczas,
gdy na klientów. Dwudziestolatek może nie znać realiów i może uważać,
że bank nie zarabia, że może w każdej chwili powiedzieć -- dość tego
usługiwania... ;)

Data: 2013-09-27 02:24:56
Autor: Titus Atomicus
Te biedne banki...
In article <b5275c90-b14e-4ad5-a97e-d0bfea2b8274@googlegroups.com>,
 Zenek <zenon_z@wp.pl> wrote:

Jestem emerytem i jestem bardziej mobilny w tych sprawach jak zidiociały dwudziestolatek

Ale o cieciu cytatow to chyba nie slyszales?
:-)
--
TA

Data: 2013-09-24 18:00:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Te biedne banki...

"luc" 4be067fd-74cb-400d-8ce6-6c9702ea6e2b@googlegroups.com

: Byliśmy bardzo zaskoczeni, kiedy się okazało, że opłata
: nie jest jakimś istotnym problemem w korzystaniu w konta.

Jasne -- problemem są niezrozumiałe/nieprzewidywalne
zachowania pracowników.

: Starsze osoby nie wiedzą, że można dostawać pieniądze za prowadzenie konta...

Osoby starsze ode mnie i niewiele ode mnie młodsze są
przyzwyczajone do tego, że usługi bankowe są za free.
Osoby te są także przyzwyczajone do pobierania opłaty
za wykonywaną pracę -- wbrew pozorom komunistyczne
podejście do pracy (pracowanie za free i korzystanie
z życia za free) to czasy postkomunizmu.

Bank chce złapać klienta -- płaci za reklamę.
Chce przetestować swoje usługi w rzeczywistych
warunkach -- zatrudnia testerów, żądając od nich
określonego zachowania (przykładowo -- płacenia
kartami w sklepach) i płaci za te usługi.

Można postawić głupie zapytać ,,dlaczego bank płaci
testerom czy producentom reklam a sam ma świadczyć
swe usługi za darmo? i zauważyć, że bank zarabia,
obracając pieniędzmi swoich klientów, do czego
jest upoważniony.

Bank kreuje pieniądz, inwestuje, spekuluje, :) wpływa na
wolnorynkowy ;) kurs walut -- i na tym wszystkim zarabia,
ale zarabiać może dopiero wówczas, gdy ma pieniądze, które
uzyska (choćby na chwilę) od swoich klientów, dlatego bankowi
opłaca się zachowanie typu -- płacenie za reklamę czy testowanie
nowych usług...

"J.F" 52401856$0$1250$65785112@news.neostrada.pl

Mozna, mozna, ale tylko przez pewien czas

 -- Wkrótce zbankrutują producenci żelazek.
 -- Dlaczego?
 -- Bo już każdy kupił żelazko i nowego nie potrzebuje,
 -- Ale stale przybywa ludzi.
 -- Niby tak, ale przecież jedno żelazko może posłużyć wielu ludziom... ;)

Skończy się produkcja żelazek, telewizorów (analogowych już kończy się -- i to
definitywnie!) komputerów (już nie ma widoków na Windows9 w dotychczasowej
formie? nawet jeśli będzie W9, to zakończono produkcję ;) WinDosów czy WNT)
i samochodów (toż kończą się stale i stale zapasy ropy naftowej) itd...

i ciagle groza inne oplaty.

Kiepska groźba -- zyskanie klienta kosztuje znacznie
więcej niż wynosi opłata kasująca sympatię klienta.

Te biedne banki...