Te cholerne przerwania

Data: 2010-09-13 18:15:52
Autor: WS
Te cholerne przerwania
Mam problem z kartą tv Pinnacle PCTV 7010X  (PCI-e). Otóż podczas startu systemu jest ona wykrywana nieregularnie. Raz jest, a raz nie.Tak było kiedy uzywałem płyty Gigabyte'a, tak jest teraz, po zmienieniu na Asusa P7P55D. Próbowałem  nawet dwóch różnych egzemplarzy tego ASUSa - efekt - ten sam. Doraźnie wyjmuję kartę, uruchamiam komputer bez niej, zamykam, wkładam kartę, uruchamian - i jest!!! Ale to bez sensu.  Czy mam przyjąć, że ten typ (karta) tak ma czy tez macie jakis pomysł?
Pozdrawiam, WS

Te cholerne przerwania