Te debile z PO

Data: 2010-03-12 02:43:21
Autor: DJ MC Donald Musk
Te debile z PO
teraz ubolewaja, ze nie zabrali piesiewiczowi w sukience immunitetu
"bo nie moze sie obecnie bronic przed oskarzeniami"
Szczyt POskiej obludy!

Data: 2010-03-12 13:00:03
Autor: ^he®sk^
Te debile z PO
On Fri, 12 Mar 2010 02:43:21 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

teraz ubolewaja, ze nie zabrali piesiewiczowi w sukience immunitetu
"bo nie moze sie obecnie bronic przed oskarzeniami"
Szczyt POskiej obludy!

 mam nadzieje, ze pis wezmie pod swoje skrzydla te dwie kurwy ktore
zabawialy piesia na zlecenie prezesa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-12 04:15:00
Autor: DJ MC Donald Musk
Te debile z PO

<irat...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Szczyt POskiej obludy!

 mam nadzieje, ze pis wezmie pod swoje skrzydla te dwie kurwy ktore

Jasne! wszystkiemu winien prezes PiS....
Jaka wy jeszcze ciemnote ludziom wcisniecie...

Data: 2010-03-12 14:30:02
Autor: !he®sk!
Te debile z PO
On Fri, 12 Mar 2010 04:15:00 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

>  mam nadzieje, ze pis wezmie pod swoje skrzydla te dwie kurwy ktore
> zabawialy piesia na zlecenie prezesa.
Jasne! wszystkiemu winien prezes PiS....

 alez skad... prezes powiedzial by cos z tym zrobic,
 a siepacze okazali sie nadgorliwi...

Jaka wy jeszcze ciemnote ludziom wcisniecie...

 jaka ciemnote? scieme z aktorka juz przerabialismy.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-12 14:42:14
Autor: awe
Te debile z PO

Użytkownik "!heRsk!" <wc15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:dcgkp5put7orq2k8c25ajooi1ld795vjcu4ax.com...
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

 a siepacze okazali sie nadgorliwi...

Jaka wy jeszcze ciemnote ludziom wcisniecie...

 jaka ciemnote? scieme z aktorka juz przerabialismy.

hesk koke sie wciaga nochalem a nie dupa.....szkodzi ci i bredzisz
awe

Te debile z PO