Te dzisiejsze lokaty

Data: 2009-04-06 22:00:58
Autor: ViRuS
Te dzisiejsze lokaty
to jakis zart normalnie. Jak ja mam kombinowac jak mustang debiutant zeby zarobic 5% przez rok minus haracz od tego jeszcze, gdy realna inflacja to przynajmniej 10% (inflacja wg gusu to miedzy bajki oczywiscie) to ja wole sobie tą forse położyć na stole i poprawiac sobie codziennie humor jej widokiem. Nie mowiac juz, ze lepiej ja wydac na cos sensownego.
Przynajmniej odpada ryzyko ze :
1. bank splajtuje, i ze bede musial łazic po sądach kilka lat zeby forse odzyskac z jakiegos tam funduszu przy okazji pewnie udowadniajac urzedowi skarbowemu skad ja ta forse w ogole mialem.
2. Ktos mi sie wlamie na konto i je wyczysci a ja bede musial bankowi udowadniac ze nie jestem wielbłądem

Pozdr,V.

Data: 2009-04-07 01:20:56
Autor: corner
Te dzisiejsze lokaty

Użytkownik "ViRuS" <bleble@bleble.pl> napisał w wiadomości news:grdn4n$o2m$1inews.gazeta.pl...

Nie mowiac juz, ze lepiej ja wydac na cos sensownego.

Ależ właśnie po to są nisko oprocentowane lokaty. Mają za zadanie napędzić konsumpcję.

Data: 2009-04-07 09:03:08
Autor: Valdi.Pavlack
Te dzisiejsze lokaty
"ViRuS" news:grdn4n$o2m$1inews.gazeta.pl

[...]

Przecież masz na rynku lokaty oprocentowane więcej niż 5% w skali roku.

Data: 2009-04-07 10:35:48
Autor: Patryk
Te dzisiejsze lokaty
[...]

Teraz to czas na inwestowanie w akcje i fundusze akcji, a nie na trzymanie kasy na lokatach.

--
Patryk
http://www.patbank.pl

Data: 2009-04-07 16:04:04
Autor: Valdi.Pavlack
Te dzisiejsze lokaty
"Patryk" news:grf3q1$a5l$1nemesis.news.neostrada.pl

Teraz to czas na inwestowanie w akcje i fundusze akcji, a nie na trzymanie
kasy na lokatach.

Masz szklaną kulę? ;)

Data: 2009-04-07 19:34:37
Autor: Zbigniew Demidowicz
Te dzisiejsze lokaty
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
"Patryk" news:grf3q1$a5l$1nemesis.news.neostrada.pl

> Teraz to czas na inwestowanie w akcje i fundusze akcji, a nie na trzymanie
> kasy na lokatach.

Masz szklaną kulę? ;)

Się Mu stłukła i albo wróży z fusów, albo zachęca jeleni ;)

Data: 2009-04-07 22:42:30
Autor: Valdi.Pavlack
Te dzisiejsze lokaty
"Zbigniew Demidowicz" news:grg9sc$2ot$1inews.gazeta.pl

Się Mu stłukła

Podobno zastawił ją w lombardzie aby mieć za co kupić jednostki w akcyjnych
TFI bądź bezpośrednio akcje na GPW :)

Data: 2009-04-07 23:32:32
Autor: kashmiri
Te dzisiejsze lokaty
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> had the courage to write:
"Patryk" news:grf3q1$a5l$1nemesis.news.neostrada.pl
Teraz to czas na inwestowanie w akcje i fundusze akcji, a nie na
trzymanie kasy na lokatach.
Masz szklaną kulę? ;)

Nie, ale zdolności spamerskie to on zawsze miał. Zaraz w odpowiedzi podeśle linka do swoich stron (nie klikaj na nich, gościu zarabia na kliknięciach).

k.

Data: 2009-04-07 22:41:41
Autor: Valdi.Pavlack
Te dzisiejsze lokaty
"kashmiri" news:grg9ob$28g4$1news.ett.com.ua

Nie, ale zdolności spamerskie to on zawsze miał. Zaraz w odpowiedzi
podeśle
linka do swoich stron (nie klikaj na nich, gościu zarabia na
kliknięciach).

Nie zamierzam tego robić. Podobnie jak nie zamierzam drugi raz pakować się w
fundusze. Miałem to szczęście, że udało mi się jeszcze z nich wyjść z
zyskiem... z resztą po co dawać zarobić pośrednikowi jeżeli samemu można
dokonać zakupu np. akcje bądź obligacje (ryzyko w przypadku tych pierwszych
takie samo o ile nie mniejsze a i koszty niższe).

Oczywiście mogę się mylić w swoim podejściu. Obecne zawirowania na rynku
finansowym nauczyły mnie pokory do pieniędzy i... i tego, że lepiej zarobić
w skali roku np. 5% na lokacie niż stracić.

Przynajmniej teraz śpię spokojnie i nie martwię się o swoje oszczędności jak
wtedy kiedy leżały w funduszach.

Te dzisiejsze lokaty