Te dzisiejsze lokaty

Data: 2009-04-07 09:03:08
Autor: Valdi.Pavlack
Te dzisiejsze lokaty
"ViRuS" news:grdn4n$o2m$1inews.gazeta.pl

to jakis zart normalnie. Jak ja mam kombinowac jak mustang debiutant zeby
zarobic 5% przez rok minus haracz od tego jeszcze, gdy realna inflacja to
przynajmniej 10% (inflacja wg gusu to miedzy bajki oczywiscie) to ja wole
sobie tą forse położyć na stole i poprawiac sobie codziennie humor jej
widokiem.

Przecież masz na rynku lokaty oprocentowane więcej niż 5% w skali roku.

Te dzisiejsze lokaty