Te lepsze lokaty w mBanku...

Data: 2010-12-30 13:02:22
Autor: witek
Te lepsze lokaty w mBanku...
On 12/30/2010 12:44 PM, neoniusz wrote:
Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania
wiadomosci z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys
linku do formularza?

spróbuj i powiedz.

Data: 2010-12-30 20:03:02
Autor: neoniusz
Te lepsze lokaty w mBanku...
W dniu 10-12-30 20:02, witek pisze:
[...]

Nie chce mi sie tam przelewac pieniedzy, jesli nie uda sie zalozyc lokaty.

Data: 2010-12-30 20:04:34
Autor: neoniusz
Te lepsze lokaty w mBanku...
W dniu 10-12-30 20:04, witek pisze:
[...]

Gdybym mial, to bym sprobowal :)

Data: 2010-12-30 13:06:08
Autor: witek
Te lepsze lokaty w mBanku...
On 12/30/2010 1:04 PM, neoniusz wrote:
[...]

no to nalezysz do chlubnych wyjątków, bo reszta by siedziała i płakała, że nie wie czy link zadziała.

Te lepsze lokaty w mBanku...