Te lepsze lokaty w mBanku...

Data: 2010-12-31 12:12:58
Autor: owp
Te lepsze lokaty w mBanku...
Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania wiadomosci z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys linku do formularza?

U mnie zadziałało, choć nie miałem żadnej informacji z mBanku o tej promocji. A o kredycie odnawialnym i bankomatach bez prowizji za 5zł to mi dzownią co tydzień... I jeszcze teraz żądają, żeby się tłumaczyć, czemu nie chcę włączyć tych usług!

Te lepsze lokaty w mBanku...