Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Te ruskie, to jednak gupie są

Te ruskie, to jednak gupie są

Data: 2011-01-12 11:46:13
Autor: Eulalia Browarek
Te ruskie, to jednak gupie są
9 miesięcy dochodzić do tego, co przeciętnie inteligenty człowiek wiedział w dwie godziny po katastrofie.

Zennon

Data: 2011-01-12 12:30:11
Autor: the_foe
Te ruskie, to jednak gupie są
W dniu 2011-01-12 11:46, Eulalia Browarek pisze:
9 miesięcy dochodzić do tego, co przeciętnie inteligenty człowiek
wiedział w dwie godziny po katastrofie.

Zennon

i tak sie pospieszyli, bo normalnie taki raport jest gotowy po 3 latach

--
the_foe

Data: 2011-01-12 12:33:07
Autor: Faraon
Te ruskie, to jednak gupie są

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:igk0q3$ppj$1news.net.icm.edu.pl...
9 miesięcy dochodzić do tego, co przeciętnie inteligenty człowiek wiedział w dwie godziny po katastrofie.

Zennon

Wersje o bledzie pilota slyszalem juz w pol godziny po
katastrofie. Ba, mam wrazenie ze nawet dzien wczesniej.

Data: 2011-01-12 12:41:41
Autor: the_foe
Te ruskie, to jednak gupie są
W dniu 2011-01-12 12:33, Faraon pisze:

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości
news:igk0q3$ppj$1news.net.icm.edu.pl...
9 miesięcy dochodzić do tego, co przeciętnie inteligenty człowiek
wiedział w dwie godziny po katastrofie.

Zennon

Wersje o bledzie pilota slyszalem juz w pol godziny po
katastrofie. Ba, mam wrazenie ze nawet dzien wczesniej.


sa tylko 3. mozliwosci kazdego zderzenia samolotu z ziemia: blad pilota, ingerencja osob trzecich (tzw. zamach), usterka techniczna statku.

--
the_foe

Data: 2011-01-12 13:13:42
Autor: Faraon
Te ruskie, to jednak gupie są

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:igk41m$14h$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-12 12:33, Faraon pisze:

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości
news:igk0q3$ppj$1news.net.icm.edu.pl...
9 miesięcy dochodzić do tego, co przeciętnie inteligenty człowiek
wiedział w dwie godziny po katastrofie.

Zennon

Wersje o bledzie pilota slyszalem juz w pol godziny po
katastrofie. Ba, mam wrazenie ze nawet dzien wczesniej.


sa tylko 3. mozliwosci kazdego zderzenia samolotu z ziemia: blad pilota, ingerencja osob trzecich (tzw. zamach), usterka techniczna statku.

Jest jeszcze obsluga lotniska podajaca dane do ladowania pilotom.

Data: 2011-01-12 13:30:05
Autor: the_foe
Te ruskie, to jednak gupie są
W dniu 2011-01-12 13:13, Faraon pisze:

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
news:igk41m$14h$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-12 12:33, Faraon pisze:

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości
news:igk0q3$ppj$1news.net.icm.edu.pl...
9 miesięcy dochodzić do tego, co przeciętnie inteligenty człowiek
wiedział w dwie godziny po katastrofie.

Zennon

Wersje o bledzie pilota slyszalem juz w pol godziny po
katastrofie. Ba, mam wrazenie ze nawet dzien wczesniej.


sa tylko 3. mozliwosci kazdego zderzenia samolotu z ziemia: blad
pilota, ingerencja osob trzecich (tzw. zamach), usterka techniczna
statku.

Jest jeszcze obsluga lotniska podajaca dane do ladowania pilotom.


jesli ktos laduje tylko na podstawie informacji z wiezy to jest to blad pilota. Oczywiscie obsluga lotniska mzoe wydatnie przyczynic sie do katastrofy, ale jest to jednak tylko przyczyna posrednia.
W przypadku Smolenska, bledem obslugi nazienej bylo to ze nie dali zadnego pretekstu kapitanowi do zawrocenia lotu. Dzialal pod presja a tu nic mu nie pomoglo w podjeciu jedynej slusznej decyzji: wieza pozwala na wszczecie (warunkowej) prcedury ladowania, a piloci JAKa  mowia bezmyslnie, ze "mozna sprobowac".

--
the_foe

Data: 2011-01-12 13:04:29
Autor: obserwator
Te ruskie, to jednak gupie są
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):

jesli ktos laduje tylko na podstawie informacji z wiezy to jest to blad pilota. Oczywiscie obsluga lotniska mzoe wydatnie przyczynic sie do katastrofy, ale jest to jednak tylko przyczyna posrednia.
W przypadku Smolenska, bledem obslugi nazienej bylo to ze nie dali zadnego pretekstu kapitanowi do zawrocenia lotu. Dzialal pod presja a tu nic mu nie pomoglo w podjeciu jedynej slusznej decyzji: wieza pozwala na wszczecie (warunkowej) prcedury ladowania, a piloci JAKa  mowia bezmyslnie, ze "mozna sprobowac".

ile jeszcze mozna tlumaczyc i udawadniac, ze to sa brednie ktore powielaja zwolennicy peo?

Wam cos dodaja do jedzenie, ze tacy zaczadzeni jestescie i powtarzacie jak
mantre jedno i to samo, jak czlonkowie sekty?

PO to sekta jakas jest?



--


Data: 2011-01-12 13:48:49
Autor: dK
Te ruskie, to jednak gupie są

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:igk6se$2pb$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-12 13:13, Faraon pisze:

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
news:igk41m$14h$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-12 12:33, Faraon pisze:

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości
news:igk0q3$ppj$1news.net.icm.edu.pl...
9 miesięcy dochodzić do tego, co przeciętnie inteligenty człowiek
wiedział w dwie godziny po katastrofie.

Zennon

Wersje o bledzie pilota slyszalem juz w pol godziny po
katastrofie. Ba, mam wrazenie ze nawet dzien wczesniej.


sa tylko 3. mozliwosci kazdego zderzenia samolotu z ziemia: blad
pilota, ingerencja osob trzecich (tzw. zamach), usterka techniczna
statku.

Jest jeszcze obsluga lotniska podajaca dane do ladowania pilotom.


jesli ktos laduje tylko na podstawie informacji z wiezy to jest to blad pilota. Oczywiscie obsluga lotniska mzoe wydatnie przyczynic sie do katastrofy, ale jest to jednak tylko przyczyna posrednia.
W przypadku Smolenska, bledem obslugi nazienej bylo to ze nie dali zadnego pretekstu kapitanowi do zawrocenia lotu. Dzialal pod presja a tu nic mu nie pomoglo w podjeciu jedynej slusznej decyzji: wieza pozwala na wszczecie (warunkowej) prcedury ladowania, a piloci JAKa  mowia bezmyslnie, ze "mozna sprobowac".


W tym co przekazywała wieża do pilotów nie ma absolutnie nic nieprawidłowego. Mamy już nie tylko stenogram, ale też zrozumiałe nagranie. Wieża przekazywała dokładnie to co przekazać powinna. Czy powinni dać jakiś pretekst? Jeśli tak, to musiałby być on zupełnie fałszywy, nie wiem, może to, ze stado krów wlazło na pas, ale to potem rodzi odpowiedzialność, bo jest to incydent, który wymaga wyjasnienia.

dK

Data: 2011-01-12 14:14:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Te ruskie, to jednak gupie są
the_foe wrote:

W dniu 2011-01-12 13:13, Faraon pisze:
jesli ktos laduje tylko na podstawie informacji z wiezy to jest to blad
pilota. Oczywiscie obsluga lotniska mzoe wydatnie przyczynic sie do
katastrofy, ale jest to jednak tylko przyczyna posrednia.
W przypadku Smolenska, bledem obslugi nazienej bylo to ze nie dali
zadnego pretekstu kapitanowi do zawrocenia lotu. Dzialal pod presja a tu
nic mu nie pomoglo w podjeciu jedynej slusznej decyzji: wieza pozwala na
wszczecie (warunkowej) prcedury ladowania, a piloci JAKa  mowia
bezmyslnie, ze "mozna sprobowac".

A "można spróbować" to nie jest warunkowe?
--
Pit

Te ruskie, to jednak gupie są

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona