Te ziemie mogłyby wrócić do Niemiec!

Data: 2020-07-01 00:41:49
Autor: Zexon
Te ziemie mogłyby wrócić do Niemiec!
Dr Brzeski: Zmroziła mnie mapka, gdzie wygrał Trzaskowski. Te ziemie mogłyby wrócić do Niemiec!
Radio WNET
https://youtu.be/8NNY7gNSSCw

Data: 2020-07-01 01:48:57
Autor: Jacek Bialy
Te ziemie mogłyby wrócić do Niemiec!
 -  Dr Brzeski: Zmroziła mnie mapka, gdzie wygrał Trzaskowski. Te ziemie mogłyby wrócić do Niemiec! Radio WNET https://youtu.be/8NNY7gNSSCw A nie widziałeś planów obronnych dla Polski z czasów rządów PO? Doktryna Komorowskiego głosiła, że żadna wojna nam nie grozi, jednak w wypadku rosyjskiej agresji mii się bronić na lini Odry w oparciu o podstawę strategiczną w postaci amerykańskiej 'szpicy' w Szczecinie dowodzonej w Ulm.
Czyli ruskie zajmują większość Polski, a resztę zostawiają polskim folksdojczom, po czym rozpoczynają się długoletnie negocjacje trójstronne pomiędzy Rosją, Polską a Niemcami. W międzyczasie nad Odrą i Bałtykiem odbywa się referendum, w wyniku którego ziemie te wracają do Niemiec..

JB

Te ziemie mogłyby wrócić do Niemiec!