Też mam PS3 :). Dlaczego ?

Data: 2009-02-28 13:23:26
Autor: spaceman
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote:
Jak wcześniej pisałem, siostrze sprezentowałem PS3, przede wszystkim
dlatego, że jest tam więcej gier skierowanych do młodszych graczy.
Małych popierdułkowatych gierek (sega tennis, sonic, pixeljunki itp

Jeśli to był główny powód to zmartwie Cię, ale na xa jest znacznie więcej
tego typu gier (włacznie z sonic i sega tennis), a cale XBLA ażsię ugina od
produkcji dla najmłodszych

Dla mnie na pewno wielkim minusem jest płatny abonament za Live w MS.
PSN jest za friko i to co oferuje jest dla mnie świetne. Co prawda za
dużo jeszcze online nie grałem, ale ściągnąłem tonę dem (ponad 60) z
PSNa, sporo trailerów, żeby zobaczyć jak wygląda HD, itp. Tutaj plus
znaczny dla PS3, który chyba tak naprawdę przeważył że mój wybór padł
na konsolÄ™ Sony.

Ja wole płacic i mieć spokój z serwerami w dniu premiery gier. Widziałes co
sie działo i jeszcze dzieje z killzone2? Praktycznie przez 2 dni od premiery
nie dalosie w ogóle grać. No i nie wspominając o tym, że PSN jest '100 lat
za murzynami' jeśli go porównać z live.
śmieszny. Na PS3 obejrzę za friko demo i wybiorę co mi się najbardziej
podoba, afaik dem na Xa nie obejrzę bez Live Gold. Obejrzałem już ze

Zagrasz, czasem po prostu tydzien później. Za to każda gra na xbla ma demo,
czego nie można powiedziec o psn ;/

Liczę, też że pojawi się na PS3 pare gierek z serii "dziwnych" jak np.
Flower czy Katamari (z ps2), czego nie mogę uświadczyć w tytułach na
Xa.

Katamari jest na xa tak się składa.

Ogólnie PS3 jest fajną konsolą, i czekam na wspomnianego przeze mnie w
innym poście Bombermana Ultra :).

Na xbla lezy gdzieÅ› od roku ;-)
--
spaceman

Data: 2009-02-28 20:31:55
Autor: gctechs
Te¿ mam PS3 :). Dlaczego ?
Dnia 28-02-2009 o 14:23:26 spaceman <spaceman@bsdzine.org> napisa³(a):

Ja wole p³acic i mieæ spokój z serwerami w dniu premiery gier. Widzia³es  co
sie dzia³o i jeszcze dzieje z killzone2? Praktycznie przez 2 dni od  premiery
nie dalosie w ogóle graæ. No i nie wspominaj±c o tym, ¿e PSN jest '100  lat
za murzynami' je¶li go porównaæ z live.

No to teraz porownaj stabilnosc gry online Gears of War 2 i Resistance 2.
A swoja droga, koniecznosc kupowania VPN'a (z wcale nie taka niska cena
abonamentu), zeby moc pobrac/kupic czesc dem lub pelnych gier to paranoja i
parologia w jednym :). Nie jest wiec wcale tak rozowo, szczegolnie patrzac  z
polskiej perspektywy.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-03-01 06:30:11
Autor: Terror
Te¿ mam PS3 :). Dlaczego ?
Dnia 28-02-2009 o 20:31:55 gctechs <gctechs.usunto@wp.usunto.pl>  napisa³(a):

[...]

ok. stówki rocznie to drogo? Bez przesady. Raptem ze 3 browary miesiêcznie

parologia w jednym :). Nie jest wiec wcale tak rozowo, szczegolnie  patrzac z
polskiej perspektywy.

My, Polacy mam dar widzenia ¶wiata w czarnych kolorach. A je¶li nawet nie  ¶wiata, to swoich okolic.

--
Trr | B12 | X360 | PSP | GG: 52182

Data: 2009-03-01 17:10:27
Autor: gctechs
Te¿ mam PS3 :). Dlaczego ?
Dnia 01-03-2009 o 06:30:11 Terror <terror@spamstop.scigacz.pl> napisa³(a):

[...]

Same oplaty za Live nie bylyby jeszcze taka tragedia, kod na 12 miesiecy
kosztuje na Xboxonline77 150 zl, czyli 12,5 zl miesiecznie. Ale zawsze
okazac sie moze, ze jakas zawartosc bedzie niedostepna, i wtedy potrzebne
jest VPN. Wymieniony juz wczesniej na tej grupie amerykanski StrongVPN
(dobrze, zeby VPN byl z tego samego kraju, gdzie ma sie konto) pobiera
oplate instalacyjna w wysokosci 25$ (92 zl), miesieczny abonament
wynosi 20$ (74 zl) i jak rozumiem mozna zaplacic za caly rok z gory i
wtedy kosztuje to 210$ (772 zl ! hahah). Byc moze sa tansi dostawcy VPN,
ale co z tego? Byc moze nie jest potrzebny dostep do VPN przez caly rok,
ale przeciez nigdy nie wiadomo, kiedy "element nie bedzie dostepny w
twojej lokalizacji". Do tego dochodza jeszcze niedogodnosci takie, jak
to, ze PC przez ktorego "przelotowo" podlaczony jest Xbox korzystajacy z
VPN musi byc stale wlaczony razem z X'em. Jest jeszcze sposob (aczkolwiek
nie jestem pewien czy dziala, bo nie probowalem) przez wejscie na strone
marketplace.xbox.com poprzez proxy. Pomijajac, ze jest to niewygodne,
to darmowe, sprawnie dzialajace anonimowe proxy mozna raczej wlozyc
miedzy bajki. Tak czy inaczej, zeby miec pelen dostep do funkcji
Xbox Live trzeba sporo zaplacic. I to za rzeczy, ktore powinny byc
darmowe, i (jak w przypadku VPN) nie bylyby w gruncie rzeczy uzytkownikowi
potrzebne, gdyby nie glupota Micro$oftu.

parologia w jednym :). Nie jest wiec wcale tak rozowo, szczegolnie  patrzac z
polskiej perspektywy.

My, Polacy mam dar widzenia ¶wiata w czarnych kolorach. A je¶li nawet  nie ¶wiata, to swoich okolic.

Nie wiem, w jakich kolorach inni widza swiat, ja widze olewanie Polski
przez M$. Xbox 360 to jest najlepsza konsola, ale nie w Polsce. Mnie to nie
dziwi, ze wiele osob wybralo PS3. M$ dzieli sobie caly swiat na strefy.
Tutaj cos jest, tutaj nie ma, tutaj czesciowo etc. Zachowuja sie, tak
jakby byli monopolistami w kazdej branzy. Ale gry wideo to nie systemy
operacyjne.

Data: 2009-03-01 02:52:05
Autor: Dentarg
Te¿ mam PS3 :). Dlaczego ?
On 28 Lut, 14:23, spaceman <space...@bsdzine.org> wrote:
Je¶li to by³ g³ówny powód to zmartwie Ciê, ale na xa jest znacznie wiêcej
tego typu gier (w³acznie z sonic i sega tennis), a cale XBLA a¿siê ugina od
produkcji dla najm³odszych
I dopiero teraz mi o tym piszesz ? A jak pyta³em przed ¶wiêtami, to
jednak okaza³o siê, ¿e dla dzieciaków PS3 lepsze ...
Ale tak naprawdê to teraz chyba Wii jest najlepsz± konson± dla dzieci,
bo jak patrze na topowe gry xO i PS3 to same produkcje dla doros³ych
(GTA, ró¿ne FPSy, i inne gore).
No có¿, znaczy ¿e bêdzie trzeba dokupiæ klocka ;) i ... Wii ;).

[...]
To jest jaki¶ argument, z tym ¿e ja np. p³acê za abonament gry MMO i
niestety
to p³acenie nie gwarantuje du¿ej stabilno¶ci. Serwery czasem s±
wy³±czane w pi±tek wieczorem (bo tak).

Zagrasz, czasem po prostu tydzien pó¼niej. Za to ka¿da gra na xbla ma demo,
czego nie mo¿na powiedziec o psn ;/
:(

> Liczê, te¿ ¿e pojawi siê na PS3 pare gierek z serii "dziwnych" jak np.
> Flower czy Katamari (z ps2), czego nie mogê u¶wiadczyæ w tytu³ach na
> Xa.
Katamari jest na xa tak siê sk³ada.
o 2 miesi±ce za pó¼no mi to mówisz ;).

Na xbla lezy gdzie¶ od roku ;-)
Wrrr ... ;)

Gdzie¶ ni¿ej pada argument, ¿e pady do klocka s± bardziej
ergonomiczne, mo¿e, ale jak gra³em 2 lata na ps2 to jestem mocno
przyzwyczajony do tych soniarskich.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-03-01 04:55:19
Autor: mariuszborkiet
Te¿ mam PS3 :). Dlaczego ?
On Feb 28, 1:23 pm, spaceman <space...@bsdzine.org> wrote:

[...]

pewnie masz racje, ale znajomy w GTA na XBox Live zagral dopiero po 3
dniach od premiery (wczesniej nie mogl sie wbic), a podczas proby gry
w GOW2 w dniu premiery okazywalo sie, ze lagi sa tak straszne przez
pierwsze 2-3 dni, ze dal sobie spokoj. moze to byl odosobniony
przypadek, moze nie - w kazdym razie mieszkanie w kraju, gdzie Live
oficjalnie jest dostepny (Irlandia) nie zagwarantowalo mu
bezproblemowej gry. a nie zapominajmy, ze w Polsce Live! oficjalnie
nie ma (a zgrzyt bedzie dopiero wtedy, jak sie pojawi i okaze sie, ze
nie mozna zmienic panstwa, na ktore zarejestrowane jest konto), wiec
oficjalnie mowiac - lamiesz warunki uzytkowania uslugi, dzieki czemu
mozesz swoje konto (teoretycznie) stracic w kazdej chwili...

Data: 2009-03-01 15:42:57
Autor: Arti
Te¿ mam PS3 :). Dlaczego ?
U¿ytkownik <mariuszborkiet@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bcccfce8-fc6d-4226-a4b6-cb6f09e86c2d@e18g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

my¶lê ¿e nie mamy co siê baæ o to - patrz±c na to ile lat ju¿ siê mówi ¿e ma byæ tylko nie wiadomo kiedy :)
Mo¿e mój syn (trochê ponad 2 lata) bêdzie móg³ sobie za³o¿yæ konto w PL ale to ju¿ raczej nastêpna generacja konsol.

Arti

Data: 2009-03-01 14:37:21
Autor: Jacek
Też mam PS3 :). Dlaczego ?

"spaceman" <spaceman@bsdzine.org> wrote in message news:gobdse$vb6$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

Skad to wyczytales? Gralem w piatek i dzisiaj i nie zauwazylem zadnych problemow.

Data: 2009-03-01 15:28:58
Autor: spaceman
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
Jacek <pjacek@wp.pl> wrote:

[...]

Z polygamii.
--
spaceman

Data: 2009-03-01 16:42:37
Autor: pjacek@wp.pl
Tez mam PS3 :). Dlaczego ?

Skad to wyczytales? Gralem w piatek i dzisiaj i nie zauwazylem zadnych
problemow.

Z polygamii.

i wszystko jasne ;-)

Data: 2009-03-03 11:40:11
Autor: yerzo
Też mam PS3 :). Dlaczego ?

Skad to wyczytales? Gralem w piatek i dzisiaj i nie zauwazylem zadnych problemow.

Z polygamii.
-- spaceman

Cale szczescie, ze nie w Fakcie i Superexpresie. Skoro nie sprawdziles tego sam, to po cholere piszesz glupoty?

Yerzo

Data: 2009-03-03 11:26:01
Autor: spaceman
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
yerzo <yerzo@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6322824,Pierwsza_poprawka_do_Killzone_2_w_drodze.html
Oczywiście ludzie w komentarzach kłamią, a producent gry wypuszcza poprawke
na ten błąd jako placebo. Weź skończ. Ciekawe po co były beta testy multi.
--
spaceman

Data: 2009-03-03 13:25:15
Autor: yerzo
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
[...]

Wez pod uwage fakt, ze wszystkie wypowiedzi mowiace o problemach z siecia sa z 26.02 Dzisiaj mamy 03.03 i jak napisal Ci powyzej Jacek dziala stabilnie.
Przypierzam sie do tego , ze jak zwykle wyciagasz z kapelusza stare informacje.

Yerzo

Data: 2009-03-03 13:33:05
Autor: Cezar
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
Użytkownik "spaceman" <spaceman@bsdzine.org> napisał w wiadomości news:goj449$u8h$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

Ale nie generalizujmy. Ja wtedy siedziałem w domu przy kominku i grałem online. Do tego poprawka dotyczyła również nabijania exp na botach, więc nie tylko grania online. I nie - nie twierdzę, że online jest lepszy na PS3 - po prostu widzę, że działa. I na moim kiepskim <1MBit łączu gram w każdą grę która ma opcję online. I działa zawsze.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-03-03 14:11:19
Autor: yerzo
Też mam PS3 :). Dlaczego ?

 I na moim kiepskim <1MBit Å‚Ä…czu gram w każdÄ… grÄ™
która ma opcję online. I działa zawsze.

Najlepszym przykladem jest COD5 ktory jest oblegany i nie ma problemu z dolaczeniem do gry :)
Ostatnio wqrzalem sie, ze single jest krociutki, ale multi rzadzi. Wiecej powiem-single jest tylko dodatkiem do trybu multi :), ktory jest darmowy. Zapraszanie znajomych i rozmowy przez headset rowniez dzialaja, wiec nie wiem o jakiej ulomnosci mowi spaceman.

yerzo

Data: 2009-03-03 13:18:51
Autor: spaceman
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
[...]

Mówie o tym, że nie pogadasz przez headset jeśli ty grasz w cod5 a ja np
oglądam film. I o tym, że nie możesz zrobić grupy znajomych i automatycznie
wszystkim odpalić gry niezaleznie w co wczesnie grają, itp itdmozna
wymieniać. Pograj na xboksie to pogadamy, bo ja grałem na obu i mam
porównanie.
--
spaceman

Data: 2009-03-03 14:29:52
Autor: Cezar
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
Użytkownik "spaceman" <spaceman@bsdzine.org> napisał w wiadomości news:gojanr$ndc$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

Różne sprzęty, różne możliwości. Sony dało tyłka z online - bez dwóch zdań, co nie wyklucza tego, że konsola jest fajna. A dla mnie jest :) Na drugi sprzęt zwyczajnie nie mam czasu - cieszę się bardzo z tego co mam. A za dwa lata przyjdzie nowe, to się konsolę zmieni

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-03-03 14:44:52
Autor: Paweł Tyll
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
On Tue, 03 Mar 2009 14:29:52 +0100, Cezar <blah@blah.com> wrote:
Sony dało tyłka z online - bez dwóch zdań.
PocieszajÄ…ce, że zdajÄ… sobie sprawÄ™ z tego, że majÄ… pole do poprawek i je  skutecznie wprowadzajÄ…. Byle tylko nie pożyczyli sobie pomysÅ‚u na  abonament od M$ :)

Data: 2009-03-03 14:54:45
Autor: yerzo
Też mam PS3 :). Dlaczego ?

[...]

Posiadam klocka i przez pierwszy rok korzystalem z LIVE! Jest faktycznie bardziej rozbudowany od PSN. Ale podstawowa funkcjonalnosc do grania on-line jest i to mi styka.

yerzo

Data: 2009-03-01 16:08:55
Autor: Cezar
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
Użytkownik "spaceman" <spaceman@bsdzine.org> napisał w wiadomości news:gobdse$vb6$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

A co się działo ? Premiera była w środę, wtedy też grę kupiłem i przez cały czas (no, może godzinna przerwa pracy serwerów była) grałem online i single na przemian. I tak jest do dziś. Cały czas wszystko chodzi bez problemu.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-03-01 22:15:01
Autor: Paweł Tyll
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
On Sun, 01 Mar 2009 16:08:55 +0100, Cezar <blah@blah.com> wrote:
Użytkownik "spaceman" <spaceman@bsdzine.org> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:gobdse$vb6$1cougar.axelspringer.pl...
Ja wole pÅ‚acic i mieć spokój z serwerami w dniu premiery gier.  WidziaÅ‚es co
sie dziaÅ‚o i jeszcze dzieje z killzone2? Praktycznie przez 2 dni od  premiery
nie dalosie w ogóle grać. No i nie wspominajÄ…c o tym, że PSN jest '100  lat
za murzynami' jeśli go porównać z live.

A co siÄ™ dziaÅ‚o ? Premiera byÅ‚a w Å›rodÄ™, wtedy też grÄ™ kupiÅ‚em i przez  caÅ‚y czas (no, może godzinna przerwa pracy serwerów byÅ‚a) graÅ‚em online  i single na przemian. I tak jest do dziÅ›. CaÅ‚y czas wszystko chodzi bez  problemu.
A możesz pada ładować i grać jednocześnie? ;>
Zobacz, czy Ci PS3 odtwarza napisy w divxach, bo może spacemanowy klocek  porwaÅ‚ Twojej konsoli tÄ™ umiejÄ™tność, razem z problemami z graniem online  ;)

PS. I tak nie masz voice-chata niezależnego od gier, wiÄ™c siÄ™ nie  podniecaj! ;)

Też mam PS3 :). Dlaczego ?