Teaser Deepsea Under The Pole by Rolex

Data: 2011-02-10 16:19:54
Autor: jacekplacek
Teaser Deepsea Under The Pole by Rolex
Piekno w najczystszej postaci:
http://www.youtube.com/watch?v=vdrHG5nXiAM&feature=player_embedded Ps. Rozpoznaje ktoś automaty? Może Rysio ma lepszy wzrok i napisze... no i czemu te a nie inne...

--

Data: 2011-02-10 08:33:35
Autor: pnk
On 10 Lut, 17:19, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Piekno w najczystszej postaci:http://www.youtube.com/watch?v=vdrHG5nXiAM&feature=player_embedded
Ps. Rozpoznaje ktoś automaty? Może Rysio ma lepszy wzrok i napisze... no i
czemu te a nie inne...

Jak ma napis XTX to można się domyslić że apeks, (with minimum air
flow).
Nie dojrzałem I stopni, producenta skafandra też nie znam (ale chyba
nie na H )

pozdrawiam

pnk

Data: 2011-02-10 20:53:06
Autor: jacekplacek
pnk <pnowinow@wp.pl> napisał(a):
On 10 Lut, 17:19, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Piekno w najczystszej postaci:http://www.youtube.com/watch?v=3DvdrHG5nXiA=
M&feature=3Dplayer_embedded
> Ps. Rozpoznaje kto=B6 automaty? Mo=BFe Rysio ma lepszy wzrok i napisze...=
 no i
> czemu te a nie inne...
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

Jak ma napis XTX to mo=BFna si=EA domysli=E6 =BFe apeks, (with minimum air
flow).
Nie dojrza=B3em I stopni,

Pierwsze stopnie słabo widać, ale stawiam na DS4. Drugie to Apeks XTX50 i Tungsten, o ile się nie mylę :)

producenta skafandra te=BF nie znam (ale chyba
nie na H )

Że automaty Scubapro przemalowują na niebiesko, wiedziałem. Ale przemalowywanie dujaków to chyba dopiero w planach mają :D

Data: 2011-02-10 17:04:14
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Może Rysio ma lepszy wzrok i napisze... no i czemu te a nie inne...

Napiszę czemu nie.
Chłopaki w ogóle na nurkowaniu się nie znają, jakaś banda nibynurków.
Mieli usztywniacze na końcach węzy, wiadomo że to tylko nibynurkowie mogą je stosować. (jaja)
Zbierzność z bredniami PP i Jacka Biernackiego całkowicie przypadkowa, jak bum cyk cyk. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-10 20:59:53
Autor:
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Może Rysio ma lepszy wzrok i napisze... no i > czemu te a nie inne...

[...]

Rysio(tfu), zaczynasz, że będzie na temat a ty znowu swoje. Jak nie rozumiesz pytania, powiedz - pomogę. Miałeś podać producenta i typ automatów i dlaczego akurat te wybrali(Twoim zdaniem oczywiście). Nie pytałem dlaczego gość nie umie pływać, powiewa mu automat, bombluje okucie węża itp. duperele.

Data: 2011-02-11 06:32:19
Autor:
  <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
akurat te wybrali(Twoim zdaniem oczywiście). Nie pytałem dlaczego gość nie umie pływać, powiewa mu automat, bombluje okucie węża itp. duperele.

Na zadawane Przez Ciebie pytania odpowiadaj sobie sam. Natomiast byłeś piewcą DIR-dolenia, co ma być na wężu a co nie może się tam znaleźć.
Dlatego przypominam Twój zaimplementowany bezrefleksyjnie pogląd.
Materiał jaki był na Planet ekipy JYC, był ciekawszy i operatorsko dużo doskonalszy.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-10 17:53:03
Autor: Daniel Kowalski
W dniu 2011-02-10 17:19,  jacekplacek pisze:
Piekno w najczystszej postaci:
http://www.youtube.com/watch?v=vdrHG5nXiAM&feature=player_embedded
Ps. Rozpoznaje ktoś automaty? Może Rysio ma lepszy wzrok i napisze... no i
czemu te a nie inne...

A gdzie ta woda, bo nie widzę ;-)

Data: 2011-02-11 10:53:46
Autor: news-gazeta
[...]

A dlaczego butle mają przewieszone przez ramię a nie na plecach?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-02-11 18:20:02
Autor: jacekplacek
news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):

> A gdzie ta woda, bo nie widzę ;-)

A dlaczego butle mają przewieszone przez ramię a nie na plecach?

Bo to są butle przezramienne. Na plecach mieliby naplecowe. Najwyższą formą nurka, jest używanie butli przezramiennych zaworami w dół - to konfiguracja bardziej podstawowa od podstawowej... cokolwiek to znaczy :) --

Data: 2011-02-11 07:14:50
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ij137a$6ob$1inews.gazeta.pl...
Piekno w najczystszej postaci:
http://www.youtube.com/watch?v=vdrHG5nXiAM&feature=player_embedded
Ps. Rozpoznaje ktoś automaty? Może Rysio ma lepszy wzrok i napisze... no i
czemu te a nie inne...

No wlasnie o to mi niedawno chodzilo...
To co pokazali to jest nurkowanie pod lodem ktore jest
warte poswiecania sie w trudnych warunkach. Piekne
widoki, niezwykle zwierzeta, ultra-czysta woda i plankton.
A nie film co ktos tu kiedys pokazywal z nurkowania w jakims
zamarznietym blotnym bajorku bez krztyny podwodnego zycia...
Tamten film budzil skojarzenia z szambo-nurkiem i nasuwal
pytania "po co?". Ten film nie zostawia watpliwosci po co...
Piekne - sam bym sie tam wybral gdyby nie to co trzeba
scierpiec na powierzchni :-) LOL

Teaser Deepsea Under The Pole by Rolex