Teaser Deepsea Under The Pole by Rolex

Data: 2011-02-10 08:33:35
Autor: pnk
Teaser Deepsea Under The Pole by Rolex
On 10 Lut, 17:19, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Piekno w najczystszej postaci:http://www.youtube.com/watch?v=vdrHG5nXiAM&feature=player_embedded
Ps. Rozpoznaje ktoś automaty? Może Rysio ma lepszy wzrok i napisze... no i
czemu te a nie inne...

Jak ma napis XTX to można się domyslić że apeks, (with minimum air
flow).
Nie dojrzałem I stopni, producenta skafandra też nie znam (ale chyba
nie na H )

pozdrawiam

pnk

Data: 2011-02-10 20:53:06
Autor: jacekplacek
pnk <pnowinow@wp.pl> napisał(a):
On 10 Lut, 17:19, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Piekno w najczystszej postaci:http://www.youtube.com/watch?v=3DvdrHG5nXiA=
M&feature=3Dplayer_embedded
> Ps. Rozpoznaje kto=B6 automaty? Mo=BFe Rysio ma lepszy wzrok i napisze...=
 no i
> czemu te a nie inne...
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

Jak ma napis XTX to mo=BFna si=EA domysli=E6 =BFe apeks, (with minimum air
flow).
Nie dojrza=B3em I stopni,

Pierwsze stopnie słabo widać, ale stawiam na DS4. Drugie to Apeks XTX50 i Tungsten, o ile się nie mylę :)

producenta skafandra te=BF nie znam (ale chyba
nie na H )

Że automaty Scubapro przemalowują na niebiesko, wiedziałem. Ale przemalowywanie dujaków to chyba dopiero w planach mają :D

--

Teaser Deepsea Under The Pole by Rolex