"Teaser Trailer" filmu The Martian

Data: 2015-04-30 07:18:03
Autor: Ghost
"Teaser Trailer" filmu The Martian

UĹźytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1fpls8sy1crch$.dxtaiaff7r7j$.dlg@40tude.net...

Na YT pojawilo sie cos na ksztalt teasera. Autor zaklina sie, ze to
materialy, ktore ekipa pokazala na zakonczonym pare dni temu konwencie.

https://youtu.be/xRRgwYw4zds

Mam nadzieje, ze to jednak nie jest prawdziwy material, bo wyglada
tragicznie. Nawet jak na przed-przedprodukcje.

Ale konkretnie w czym problem? Jesli nie ma nawet teasera to sa daleko w lesie, znaczy byc moze ledwie skonczyli zdjecia. A to CGI to tylko proof of concept.

Data: 2015-04-30 09:38:18
Autor: Maciek
Dnia Thu, 30 Apr 2015 07:18:03 +0200, Ghost napisał(a):

Ale konkretnie w czym problem? Jesli nie ma nawet teasera to sa daleko w lesie, znaczy byc moze ledwie skonczyli zdjecia. A to CGI to tylko proof of concept.

Pokazywalbys koncepcyjne materialy? Zreszta raczej sledze zwiastuny kina sf i nie pamietam, zeby ktos sie
chwlil produkcja na etapie, hmm... storyboardow.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-04-30 13:08:40
Autor: Ghost

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1eqwmbnzuhmbg.1poofdyrkzblm.dlg@40tude.net...

[...]

Przecież się nie chwalą. Nie wiem o co ci chodzi, sugerujesz, ze nie robią tego filmu, czy co? Robią, jest na IMDB.

Data: 2015-04-30 15:13:08
Autor: Maciek
Dnia Thu, 30 Apr 2015 13:08:40 +0200, Ghost napisał(a):

Przecież się nie chwalą. Nie wiem o co ci chodzi, sugerujesz, ze nie robią tego filmu, czy co? Robią, jest na IMDB.

Oczywiscie ze go robia. Kwestia jest tylko taka, czy material pokazany na
konwencie to kolejny fejk, czy faktycznie cos z produkcji. --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-02 09:09:57
Autor: Ghost

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ghw8tnt90te7.1ojfo6jikrw0h$.dlg@40tude.net...

[...]

Mam nadzieje, ze nie są to zdjęcia które trafia do filmu :-)

Gorzej, że to kolejne sf z Damonem, poprzednie słabe były. Bardzo słabe.

"Teaser Trailer" filmu The Martian