TechniSat DIGIT MF4-K - komputer jako pilot

Data: 2009-11-24 01:31:41
Autor: Piotrek
TechniSat DIGIT MF4-K - komputer jako pilot
Witam,

Mam cyfrowy odbiornik kablowy TechniSat DIGIT MF4-K. Na stronie firmowej znalazlem program do zarzadzania lista programow po kablu RS232, ale nie na tym mi zalezy. Chcialbym uzyc jakiegos programu komputerowego do najzwyklejszego przelaczania programow, czyli uzyc komputera jako pilota po kablu RS232. Czy istnieje jakis uniwersalny soft do tego celu?

Strona odbiornika:
http://www.technisat.pl/index1fef.html?nav=Downloads,pl,33&pID=72

--
Dzieki - Piotrek

Data: 2009-11-24 07:37:40
Autor: pawell32
Piotrek pisze:
[...]

nie słyszałem o takich mozliwościach, zmień dekoder np. na dm500,
będziesz miał wszystko sterowane przez sieć

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-24 14:58:08
Autor: Chris
Dnia Tue, 24 Nov 2009 01:31:41 +0100, Piotrek napisał(a):

Chcialbym uzyc jakiegos programu komputerowego do najzwyklejszego przelaczania programow, czyli uzyc komputera jako pilota po kablu RS232. Czy istnieje jakis uniwersalny soft do tego celu?

Kiedyś używałem czegoś takiego do zdalnego sterowania tunerem
satelitarnym.
To był zestaw polskiej produkcji, obejmował pudełeczko podłączane do
komputera (chyba kablem RS232), kabelek z nadajnikiem IR oraz
oprogramowanie.
Program można było nauczyć komend dowolnego pilota i sterować nim
dowolne urządzenie.
Niestety, nie mogę sobie przypomnieć nazwy programu, musiałbym przekopać
swoją korespondencję z przed lat, żeby do tego dotrzeć. --
Pozdrowienia,
Krzysztof

TechniSat DIGIT MF4-K - komputer jako pilot