TechniSat Digit S2-CD a zmiana FEC

Data: 2010-03-02 11:20:00
Autor: adresss
TechniSat Digit S2-CD a zmiana FEC
czesc,

czy TechniSat Digit S2-CD (TNK) ma funkcjonalnosc AutoFEC ? Pytam, bo
jakis czas temu byla zmian z 3/4 > 5/6 i tuner odbiera poprawnie, a
nie bylo ponownego przeszukiwania kanalow !!

Moze sie ktos wypowiedziec?

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-02 13:04:26
Autor: Dominik & Co
TechniSat Digit S2-CD a zmiana FEC
adresss@poczta.pl rzecze:

czy TechniSat Digit S2-CD (TNK) ma funkcjonalnosc AutoFEC ? Pytam, bo
jakis czas temu byla zmian z 3/4 > 5/6 i tuner odbiera poprawnie, a
nie bylo ponownego przeszukiwania kanalow !!

U mnie nie odbierał- musiałem ponownie wyszukać.

--
Dominik (& kÄ…pany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

TechniSat Digit S2-CD a zmiana FEC