Techniczne pytanie - odległość gaźnika od kolektora

Data: 2013-02-26 12:25:27
Autor: h.w.d.p.
Techniczne pytanie - odległość gaźnika od kolektora
W dniu 2013-02-26 11:22, Nex@pl pisze:
Witam,

jak duże znaczenie ma odległość gaźnika od kolektora, pomiędzy gaźnikiem
a jego podstawą mam dodatkową podkładkę o wysokości do 2cm (pozostałości
jakiegoś starego układu bliżej mi nieznanego).

Czy może to coś dawać pozytywnego? W sensie zwiększenie odległości dyszy
paliwowej od kolektora ssÄ…cego, lepsze zmieszanie dawki z powietrzem? :)
Proszę wybaczyć jeśli mówię kompletne banialuki, chciałbym się
dowiedzieć a nie wiem gdzie szukać.

Pozdrowienia,

zwieksza sie dolot czyli niedobrze. ale 2cm da pomijalna roznice.

Techniczne pytanie - odległość gaźnika od kolektora