Technik cukiernik , jedynym prawdziwym ekspertem lotniczym w pl , w/g niejakiego maciarewicza

Data: 2011-11-07 02:42:01
Autor: robertbig
Technik cukiernik , jedynym prawdziwym ekspertem lotniczym w pl , w/g niejakiego maciarewicza
 "W wywiadzie dla Gazety Polskiej po opublikowaniu tzw. Białej Księgi, Antoni Macierewicz, twórca najbardziej absurdalnych teorii o przyczynach katastrofy smoleńskiej, powiedział: Jedyny prawdziwy ekspert, który się na ten temat wypowiadał, to Krzysztof Zalewski. [...] Pozostali to nie tyle eksperci, ile ludzie zatrudnieni przez różne media bądź inne instytucje, związani z nimi m.in. poprzez świadczenie różnych usług. Insynuując złą wolę rzeczywistych specjalistów Macierewicz nie wspomniał o politycznych korzeniach Zalewskiego, który udzielał mu wsparcia w mediach. "

reszta cudownej przemiany cukiernika Zalewskiego w eksperta , o tu :
 http://www.altair.com.pl/start-6951

Wiem że pewna pielegniarka była jednym z filarów tzw. "komisji maciarewicza".
Ale że technik cukiernik po zapisaniau sie do PiS , moze stac sie nagle takim mulispecjalista od lotnictwa i katastrof lotniczych . To jest niwatpliwy fenomen.
Az strach pomyslec co by było gdyby PiS przechwycił "stery ".
To by nam dopiero "naprodukowali jedynych prawdziwych specjalistów" od gospodarki , zdrowia , finansów reszty w/g powyższej receptury.
Ufff ! O włos !

ps.
A tak powaznie.
Czy wy kurwa nie macie wstydu pisowskie chamony ??!
Przeciez szydło zawsze z wora wylezie.
Nie czujecie sie kutafałdy  totalnie skompromitowani ???
Czy moze "świenta spowieć ", daje wam to wiecznie dobre samopoczucie i samozadowolenie?
Co jest przecież 100%-centową  norma u krzyzykwców.

Data: 2011-11-07 11:41:44
Autor: Neko
Technik cukiernik , jedynym prawdziwym ekspertem lotniczym w pl , w/g niejakiego maciarewicza
Na ciebie Cycu zawsze mozna liczyc. :)

Data: 2011-11-07 02:54:54
Autor: robertbig
Technik cukiernik , jedynym prawdziwym ekspertem lotniczym w pl , w/g niejakiego maciarewicza
Nieźle im dojebałem ? Coo?

Jam nie cyc ,powtarzam po raz drugi.
Cyc który potafił napisac wiele trafnych słow juz sie nie zbliża do tego szamba .Ja w zasadzie zreszta tez. Ale te gluty ,pomyje , rzygowiny i pisowski smród musiałem cisnąć w ryło tej  bandzie popleczników szalonej kaczki.
Niech to żrą teraz.

Data: 2011-11-07 11:24:03
Autor: MH
Technik cukiernik , jedynym prawdziwym ekspertem lotniczym w pl , w/g niejakiego maciarewicza
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
Nie=BCle im dojeba=B3em ? Coo?

Jam nie cyc ,powtarzam po raz drugi.
Cyc kt=F3ry potafi=B3 napisac wiele trafnych s=B3ow juz sie nie zbli=BFa do=
 tego szamba .Ja w zasadzie zreszta tez.=20
Ale te gluty ,pomyje , rzygowiny i pisowski smr=F3d musia=B3em cisn=B1=E6 w=
 ry=B3o tej  bandzie poplecznik=F3w szalonej kaczki.
Niech to =BFr=B1 teraz.

=================

Dej spokuj , on i tak nic nie zrozumie...

MH

Data: 2011-11-07 12:14:39
Autor: Neko
Technik cukiernik , jedynym prawdziwym ekspertem lotniczym w pl , w/g niejakiego maciarewicza
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał

[...]

+++++++++++++++++++++++++++

Dobrze Cycu, niech ci ziemia lekka bedzie... :)

Data: 2011-11-07 12:10:27
Autor: T.

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:17773261.147.1320662521359.JavaMail.geo-discussion-forumsyqcm23...
> [...]

To by nam dopiero "naprodukowali jedynych prawdziwych specjalistów" od gospodarki , zdrowia , finansów reszty w/g powyższej receptury.

Przejrzyj sobie życiorysy naszych ministrów - jakie wykształcenie tacy fachowcy? Zwłaszcza psychiatra na stanowisku MInistra Obrony...
Zobacz sobie, jakie wykształcenie ma np. Ekspert od spraw katastrofy Smoleńskiej - Michał Setlak. W swoim CV pisze - publicysta, a w szczegółach - Media/Sztuka/Rozrywka. I to jest prawda... Furgalski jest politologiem, a zajmuje się transportem. Znam wiele osób, które posiadły specjalistyczną wiedzę przez doświadczenie i zainteresowania, a nie wykształcenie...
T.

Data: 2011-11-07 12:21:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-07 12:10, T. pisze:

Przejrzyj sobie życiorysy naszych ministrów - jakie wykształcenie tacy
fachowcy? Zwłaszcza psychiatra na stanowisku MInistra Obrony...

T.

A kto ci się marzy na tym stanowisku? Tzn. jakiego zawodu powinien być szef MON?

Data: 2011-11-07 13:03:25
Autor: Bambaryła

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4eb7bd1c$0$8453$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Zobacz sobie, jakie wykształcenie ma np. Ekspert od spraw katastrofy Smoleńskiej - Michał Setlak. W swoim CV pisze - publicysta, a w szczegółach - Media/Sztuka/Rozrywka. I to jest prawda... Furgalski jest politologiem, a zajmuje się transportem. Znam wiele osób, które posiadły specjalistyczną wiedzę przez doświadczenie i zainteresowania, a nie wykształcenie...

Natomiast od wybitnie zdolnych geniuszy roi się w PiS.

BBR

Data: 2011-11-07 13:29:21
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

Zobacz sobie, jakie wykształcenie ma np. Ekspert od spraw katastrofy Smoleńskiej - Michał Setlak. W swoim CV pisze - publicysta, a w szczegółach - Media/Sztuka/Rozrywka. I to jest prawda... Furgalski jest politologiem, a zajmuje się transportem. Znam wiele osób, które posiadły specjalistyczną wiedzę przez doświadczenie i zainteresowania, a nie wykształcenie...

To jest tłumaczenie złodzieja. Przecież inni też kradną...

Data: 2011-11-07 12:29:41
Autor: Bambaryła
[...]

Nie tylko on. W PiS aż się roi od prawdziwych ekspertów. Przykładem na tej grupie jest np Neko, specjalista od budżetu, kosztów, przychodów, VAT i cholera wie jeszcze czego. Pozostali to wybitni znawcy lotnictwa albo typowe buce nie mający pojęcia o niczym ale w swoim mniemaniu uważający się za geniuszy intelektu. Przykładem jest tu nijaki HaMMer i u2.

BBR

Technik cukiernik , jedynym prawdziwym ekspertem lotniczym w pl , w/g niejakiego maciarewicza