Technika jazdy zim±

Data: 2010-11-27 08:18:40
Autor: 2late
Technika jazdy zim±
On 26/11/2010 9:25 PM, Kapsel wrote:

Robi się tak ¶lisko, że zaczynam chodzić uważniej... dzi¶ prawie wyrżn±łem
na szklance na ulicy, co dało mi nieco do my¶lenia :)

Otóż prawie nie jeżdżę zim± na rowerze, nie dlatego że zimno, ale dlatego,
że ¶lisko. Jak sobie z tym radzicie? Tylko chodnik, klasyczne pedały
zamiast SPD? A może jestem przewrażliwiony i jeĽdzić należy tak samo? :>

Kiedys w najwieksza "szklanke" wyjechalem, lod na drogach tylko. Wywalilem sie juz po stu metrach ale to byl moj ostatni upadek tego dnia a przejechalem z siedemdziesiat kilometrow na starej rometowskiej kolarce. Jezdzilem raczej po podgorskich okolicach i z tego co pamietam, a bylo to z dziesiec lat temu, to hamowalem tylko tylnym hamulcem i robilem cos w rodzaju skizu jak na OK jedna noga sie podpierajac. No i z wyjatkiem dlugich prostych predkosc minimalna. ;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Technika jazdy zim±