Techniki hamowania

Data: 2009-03-13 16:51:55
Autor: 085
Techniki hamowania
Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vx5yd9korb4v$.dlgkapselek.net...

Jestem sobie na kursie prawa jazdy, gdzie m.in. niby uczą jak hamować ;)

co instruktor, to gorszy...

jak do (przykladowo) swiatel masz daleko - po prostu zdejmij noge z gazu i zobacz co sie stanie - auto powoli wytraci predkosc - to jest hamowanie silnikiem.

pewien kierowca wiozacy we francji polska pielgrzymke tego nie robil, co wiecej pewnie uzywal pedalu sprzegla do hamowania... efekt byl taki, ze przegrzal hamulce i zjechal do rowu, fafnascie trupow

jak masz naprawde daleko do swiatel to po prostu wyrzuc na luz i dotocz sie... byle tylko ruchu nie blokowac.

sprobuj tego, co pisalem wyzej - polecam... z czasem zaczniesz sie smiac z ludzi jezdzacych gaz-hamulec-gaz-hamulec, byle tylko pierwsi ustawic sie na czerwonym.

p, zul

Data: 2009-03-16 10:40:21
Autor: neelix
Techniki hamowania

Użytkownik "085" <zul@grzybach.pl> napisał w wiadomości news:gpdvvf$7t9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ten miszcz alpejski nie miał 22 lat, a PJ na autobusy 8 miesięcy!

[...]

Mnie jest ich czasem żal. Ja spokojnie 60, oni pewnie ponad setkę, a na światłach stali 2 auta przede mną. Na dłuższej trasie będą 15-20 minut wcześniej, a jakie ryzyko.

neelix

Techniki hamowania