Techniki hamowania

Data: 2009-03-15 17:05:59
Autor: neelix
Techniki hamowania

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vx5yd9korb4v$.dlgkapselek.net...

Jestem sobie na kursie prawa jazdy, gdzie m.in. niby uczą jak hamować ;)

Instruktorów jest wielu, każdą jazdę mam praktycznie z kimś innym. Na
początku jakoś tak uczyli żeby wciskać sprzęgło jak hamuję, bo silnik
zgaśnie. Ostatnio za to chłop mnie beształ regularnie, że "hamuję
sprzęgłem" i kazał samego hamulca używać. Próbowałem coś dyskutować, ale za
dużo się nie dowiedziałem ;)

To był z tych bardziej świadomych instruktorów. Miał rację z wielu powodów. Nie wnikam we wpływ metody na stopień zużuwania się silnika. Nie moja działka.

neelix

Techniki hamowania