Technisat HD4 CX - dziwne zjawiska

Data: 2011-06-18 20:52:40
Autor: Negatyw
Technisat HD4 CX - dziwne zjawiska
Witam
Korzystam z usług operatora kablowego East&West.
Mam też wykupiony jeden z pakietów w HD.
Mam telewizor klasyczny podpięty do dekodera przez Euro/SCART oraz projektor HD - przez HDMI.

1) Co pewien czas (emisja w SD) na kanale Mini Mini ma miejsce irytujące zjawisko:
http://www.youtube.com/watch?v=1-X1BmKxn5I

Obraz ulega na kilkanaście sekund zamrożeniu i pojawia się monit:
"Program jest kodowany. Dostęp warunkowy: Conax (b00).

2) W górnej części obrazu (na TV i projektorze - równolegle) pojawiają się kreski:
http://img41.imageshack.us/img41/2074/dsc01841qa.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/5981/dsc01842a.jpg

Czy to wina
a) jakości sygnału od operatora