Technologia asfaltowania

Data: 2009-08-06 10:10:25
Autor: J.F.
Technologia asfaltowania

Zauwazone dzis: do jednej dziury dwoch sypie dymiaca mase asfaltowa prosto z maszyny, a trzeci leje tam wode z polewaczki.

Tak ma byc ? W jakim celu ?

--
J.

Data: 2009-08-06 10:16:51
Autor: Gabriel'Varius'
Technologia asfaltowania
Użytkownik J.F. napisał:

Zauwazone dzis: do jednej dziury dwoch sypie dymiaca mase asfaltowa prosto z maszyny, a trzeci leje tam wode z polewaczki.

Tak ma byc ? W jakim celu ?
Aby masa byla chlodniejsza i nie przywierala do obuwia :-)
Trzeba bylo poczekac chwilke to bys zobaczyl kolejnego pracownika udeptujacego ta mase wlasnymi nozkami - tak ostatnio w Chorzowie latali dziurki w jezdni :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-06 10:17:50
Autor: Duch
Technologia asfaltowania
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Trzeba bylo poczekac chwilke to bys zobaczyl kolejnego pracownika udeptujacego ta mase wlasnymi nozkami - tak ostatnio w Chorzowie latali dziurki w jezdni :-)

ROTFL.
Choć nie powinno - nadal mnie to dziwi :)

Data: 2009-08-06 10:19:39
Autor: ania
Technologia asfaltowania

Użytkownik "Duch"

ROTFL.
Choć nie powinno - nadal mnie to dziwi :)

a jak ci powiem, ze pod Krakowem zasypywali dziury w jezdni piaskiem, to tez cie nie zdziwi?:-)

--
ania

Data: 2009-08-06 10:23:26
Autor: Duch
Technologia asfaltowania
Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości

ROTFL.
Choć nie powinno - nadal mnie to dziwi :)

 to tez cie nie zdziwi?:-)

Nie czytasz ze zrozumieniem. Gdzie ja pisałem, ze mnie to NIE dziwi?

Data: 2009-08-07 06:11:53
Autor: GreGG
Technologia asfaltowania
ania pisze:
Użytkownik "Duch"

ROTFL.
Choć nie powinno - nadal mnie to dziwi :)

a jak ci powiem, ze pod Krakowem zasypywali dziury w jezdni piaskiem, to tez cie nie zdziwi?:-)

W Krakowie jest lepiej, sam byłem świadkiem, jak gość z worka jutowego wysypał masę do dziury,
a potem udeptał butami... Byłem tak zszokowany, że dopiero jak skończył, pomyślałem o tym, żeby
może mu zdjęcie zrobić :(

Data: 2009-08-06 12:05:02
Autor: Robert_J
Technologia asfaltowania
...zobaczyl kolejnego pracownika udeptujacego ta mase wlasnymi nozkami - tak ostatnio w Chorzowie latali dziurki w jezdni :-)

A widziałes kiedy magika z kielnią? Taką budowlaną? Swego czasu widziałem takich aparatów w Szczecinie. Nasypali tą kielnią z taczki, poklepali jak panienkę po tyłku i pojechali dalej "pracować". I na dzień dobry był garb na jezdni :-). Porażka...

Data: 2009-08-06 12:23:20
Autor: J.F.
Technologia asfaltowania
Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5e9sq$ndv$1inews.gazeta.pl...
[...]

A po tygodniu ? Przejedzie pare 40t tirow i garb sie uklepie, o ile panowie maja doswiadczenie :-)

J.

Data: 2009-08-06 12:45:20
Autor: Marcin N
Technologia asfaltowania

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5eauo$rg1$1news.onet.pl...
[...]

Czy takich przypadków nie da się dokumentować (zdjęcia z komórki) i zgłaszać?
Przecież to działanie na szkodę.

Data: 2009-08-06 12:49:47
Autor: Cavallino
Technologia asfaltowania
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:

Czy takich przypadków nie da się dokumentować (zdjęcia z komórki) i zgłaszać?
Przecież to działanie na szkodę.

Ale co chcesz zgłaszać i gdzie?
Przecież na tym dokładnie polega działanie większości służb drogowych w Polsce.

Data: 2009-08-06 10:54:08
Autor: WIHEDCNF
Technologia asfaltowania

Użytkownik "J.F."

Tak ma byc ? W jakim celu ?

Nie poleją wodą, to co będą robili za dwa miesiące?
Zaryzykuję takie hasło drogowców - dobrze załatać dziurę, to strzelić sobie w kolano. ;-)

Mnie już nic nie zdziwi, widzę codziennie, w pobliżu budują obwodnicę - kładą warstwę asfaltu na PIASEK!!! - za rok do remontu - I O TO CHODZI!!!

Data: 2009-08-06 10:56:43
Autor: Gabriel'Varius'
Technologia asfaltowania

Mnie już nic nie zdziwi, widzę codziennie, w pobliżu budują obwodnicę - kładą warstwę asfaltu na PIASEK!!! - za rok do remontu - I O TO CHODZI!!!
Bo prace trzeba szanowac :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-06 11:16:16
Autor: jQ
Technologia asfaltowania

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h5e6di$3tt$1mx1.internetia.pl...
Mnie już nic nie zdziwi, widzę codziennie, w pobliżu budują obwodnicę - kładą warstwę asfaltu na PIASEK!!! - za rok do remontu - I O TO CHODZI!!!
Tam na piasek. Kiedyś byłem świadkiem, jak kilku roboli łatało dziury w czasie dość sporego deszczu. Przełożyli masę z takiej jakby beczki na traktorku do taczki, i jadą z tą taczką do dziury. W dziurze, wcześniej wyciętej, stoi woda? No to co - kazali łatać, to łatamy. I walnęli z taczki placka do tej dziury. A że nie zwiąże? Co to ich obchodzi?! Po 2 dniach nie było śladu, że ktoś coś remontował - cała masa się wykruszyła. Było to bodaj w Piasecznie pod Warszawą.

Data: 2009-08-06 14:43:03
Autor: to
Technologia asfaltowania
jQ wrote:

ByÂło to bodaj w Piasecznie pod WarszawÂą.

W tamtych okolicach drogowcy są chyba wiecznie pijani. Karczunkowską połatali np. kostką Bauma.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-06 17:26:57
Autor: jQ
Technologia asfaltowania

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h5eq5n$nj8$2nemesis.news.neostrada.pl...
jQ wrote:

By3o to bodaj w Piasecznie pod Warszaw?.

W tamtych okolicach drogowcy są chyba wiecznie pijani. Karczunkowską
połatali np. kostką Bauma.
A nie widziałem. W którym miejscu, bliżej Puławskiej, czy Jeziorek?

Data: 2009-08-06 16:01:05
Autor: to
Technologia asfaltowania
jQ wrote:

W tamtych okolicach drogowcy sÂą chyba wiecznie pijani. KarczunkowskÂą
poÂłatali np. kostkÂą Bauma.
A nie widziaÂłem. W ktĂłrym miejscu, bliÂżej PuÂławskiej, czy Jeziorek?

W kilku miejscach pomiędzy Puławską, a przejazdem kolejowym.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-06 18:54:35
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
to pisze:
jQ wrote:

[...]

Jeżeli mam być szczery, to jest to zrobione o niebo lepiej niż
te udeptane krowie placki.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 11:30:23
Autor: J.F.
Technologia asfaltowania
[...]

Ale to jest Wroclaw - pracy dla drogowcow starczy na dlugie lata :-)

A nawiasem mowiac to niedawno widzialem inna dziure w poblizu ubijana jakims wibratorem a nie gumiakami :-)

Mnie już nic nie zdziwi, widzę codziennie, w pobliżu budują obwodnicę - kładą warstwę asfaltu na PIASEK!!! - za rok do remontu - I O TO CHODZI!!!

Ja sie moze nie znam, ale to chyba dobrze robia ? Dobrze ubity piasek jest dobrym podlozem ? *)

O ile pamietam to tak robili A4 Wroclaw-Opole, i do dzis kolein nie ma.

J.

*) tylko ma byc prawdziwy piasek, a nie glina, ktora podciagnie wode i wywali dziure najblizszej zimy ..

Data: 2009-08-06 12:08:21
Autor: Robert_J
Technologia asfaltowania
Tak już odbiegając od konkretnych miejsc to... w Polsce chyba w ogóle nie ma TECHNOLOGII asfaltowania. Jest tylko partyzantka łopatkowo-szpachelkowa...

Data: 2009-08-06 12:12:35
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Robert_J pisze:
Tak już odbiegając od konkretnych miejsc to... w Polsce chyba w ogóle nie ma TECHNOLOGII asfaltowania. Jest tylko partyzantka łopatkowo-szpachelkowa...

Różnie bywa, a Polska w tej patologii nie jest odosobniona :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 14:15:02
Autor: Piter
Technologia asfaltowania

no tak są jeszcze rosjanie http://www.youtube.com/watch?v=N7FYqSfew0Q :)

Data: 2009-08-06 14:33:03
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Piter pisze:
(...)
no tak są jeszcze rosjanie http://www.youtube.com/watch?v=N7FYqSfew0Q :)

:) - przejedź się na Słowację :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 14:47:35
Autor: Piter
Technologia asfaltowania

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h5eii8$4ie$2inews.gazeta.pl...
Piter pisze:
(...)
no tak są jeszcze rosjanie http://www.youtube.com/watch?v=N7FYqSfew0Q :)

:) - przejedź się na Słowację :)

wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali remontować, i ostatni raz właśnie rok wcześniej byłem, jak wjeżdżałem myślałem że są w tym samym miejscu co byli, ale nie, asfalt wylali, oczywiście już jakieś zapady jego były, ale co się czepiać kilka miesięcy ma, no i oczywiście jak to w Polsce czegoś chyba zapomnieli zrobić bo go wycinali i łatali przy torowisku, PORAŻKA!!

Data: 2009-08-06 15:39:14
Autor: Borys Pogoreło
Technologia asfaltowania
Dnia Thu, 6 Aug 2009 14:47:35 +0200, Piter napisał(a):

[...]

 Przy Krakowskiej wykonawca powiniem postawić tabliczkę "Za uszkodzony
asfalt podziękujcie Urzędowi Miasta". Bo na grupie wrocławskiej co chwilę
trzeba prostować takie opinie jak powyższa...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-06 18:56:12
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Piter pisze:
(...)
wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali
(...)

Gdybym miał tak narzekać na pms na każdą drogę w fatalnym stanie, to by
mi dnia nie starczyło.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 19:36:17
Autor: Piter
Technologia asfaltowania

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h5f1vk$f9j$2inews.gazeta.pl...
Piter pisze:
(...)
wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali
(...)

Gdybym miał tak narzekać na pms na każdą drogę w fatalnym stanie, to by
mi dnia nie starczyło.

ale na drodze która jeszcze w pełni nie jest oddana do użytku ?

Data: 2009-08-06 20:30:21
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Piter pisze:
(...)
ale na drodze która jeszcze w pełni nie jest oddana do użytku ?

Tak, takie też się trafiają :(

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 20:24:35
Autor: J.F.
Technologia asfaltowania
On Thu, 06 Aug 2009 18:56:12 +0200,  Artur Maśląg wrote:
Piter pisze:
wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali

Gdybym miał tak narzekać na pms na każdą drogę w fatalnym stanie, to by
mi dnia nie starczyło.

Ale Piter nie narzeka na kazda droge, tylko taka ktora pare miesiecy
temu remontowali :-)

J.

Data: 2009-08-06 20:43:16
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
J.F. pisze:
(...)
Ale Piter nie narzeka na kazda droge, tylko taka ktora pare miesiecy
temu remontowali :-)

A bo jedna taka? Nie dalej jak w poniedziałek trochę popadało
- akurat byłem w Konstancinie-Jeziornie. Droga jest nowa, jeszcze
nie skończona (ul. Długa). Świeżo zrobiona kanalizacja + deszczówki
itd. Wracam ci ja z synem z rehabilitacji, a tu woda wali ze
studzienek do góry, a rozlewiska większe niż przed remontem.
Jako, że samochód nie ponton i nie miałem wujka Gromiłły, więc
pozostały próby omijania po świeżo zrobionych chodnikach.
Niedługo zima - zobaczymy co się pojawi na wiosnę...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 13:09:48
Autor: Kriso
Technologia asfaltowania

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5e35i$46v$1news.onet.pl...

Zauwazone dzis: do jednej dziury dwoch sypie dymiaca mase asfaltowa prosto z maszyny, a trzeci leje tam wode z polewaczki.

Tak ma byc ? W jakim celu ?

Leje sie wode zeby masa nie lapala sie do plyty zageszczraki ktora to ubija (lub walca).

Kriso

Data: 2009-08-06 13:47:55
Autor: J.F.
Technologia asfaltowania
Użytkownik "Kriso" <bit@ada.pl> napisał w wiadomości news:h5edqc$ev2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale zageszczarki jeszcze nie bylo w robocie, na razie widzialem lopaty, a dziura wypelniona dopiero w polowie.

P.S. Jaka w koncu ma byc masa asfaltowa - porowata w masie, zeby deszczowka splywala, czy absolutnie nieporowata, zeby tej wody zima nie mrozilo ?

J.

Data: 2009-08-06 14:47:47
Autor: Kriso
Technologia asfaltowania

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5eftb$a62$1news.onet.pl...
[...]

Nieporowata, w innym przypadku w zimie zacznie sie kruszyc i pekac.

Kriso

Data: 2009-08-06 20:58:24
Autor: J.F.
Technologia asfaltowania
On Thu, 6 Aug 2009 14:47:47 +0200,  Kriso wrote:
P.S. Jaka w koncu ma byc masa asfaltowa - porowata w masie, zeby deszczowka splywala, czy absolutnie nieporowata, zeby tej wody zima nie mrozilo ?

Nieporowata, w innym przypadku w zimie zacznie sie kruszyc i pekac.

No to tak sie zastanawiam czy to wyjdzie przy tej technologii
grysikowej.

J.

Data: 2009-08-06 14:36:00
Autor: to
Technologia asfaltowania
J.F. wrote:

Zauwazone dzis: do jednej dziury dwoch sypie dymiaca mase asfaltowa
prosto z maszyny, a trzeci leje tam wode z polewaczki.

Tak ma byc ? W jakim celu ?

W okolicach Puławskiej mają lepszą technikę. W zasadzie dwie techniki. Albo stawiają koło dziury odblaskowy pachołek i tak sobie stoi, miesiąc, dwa, ilekolwiek albo łatają dziurę za pomocą kostki bauma (!).

--
cokolwiek

Technologia asfaltowania