Technologia asfaltowania

Data: 2009-08-06 12:08:21
Autor: Robert_J
Technologia asfaltowania
Tak już odbiegając od konkretnych miejsc to... w Polsce chyba w ogóle nie ma TECHNOLOGII asfaltowania. Jest tylko partyzantka łopatkowo-szpachelkowa...

Data: 2009-08-06 12:12:35
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Robert_J pisze:
Tak już odbiegając od konkretnych miejsc to... w Polsce chyba w ogóle nie ma TECHNOLOGII asfaltowania. Jest tylko partyzantka łopatkowo-szpachelkowa...

Różnie bywa, a Polska w tej patologii nie jest odosobniona :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 14:15:02
Autor: Piter
Technologia asfaltowania

no tak są jeszcze rosjanie http://www.youtube.com/watch?v=N7FYqSfew0Q :)

Data: 2009-08-06 14:33:03
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Piter pisze:
(...)
no tak są jeszcze rosjanie http://www.youtube.com/watch?v=N7FYqSfew0Q :)

:) - przejedź się na Słowację :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 14:47:35
Autor: Piter
Technologia asfaltowania

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h5eii8$4ie$2inews.gazeta.pl...
Piter pisze:
(...)
no tak są jeszcze rosjanie http://www.youtube.com/watch?v=N7FYqSfew0Q :)

:) - przejedź się na Słowację :)

wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali remontować, i ostatni raz właśnie rok wcześniej byłem, jak wjeżdżałem myślałem że są w tym samym miejscu co byli, ale nie, asfalt wylali, oczywiście już jakieś zapady jego były, ale co się czepiać kilka miesięcy ma, no i oczywiście jak to w Polsce czegoś chyba zapomnieli zrobić bo go wycinali i łatali przy torowisku, PORAŻKA!!

Data: 2009-08-06 15:39:14
Autor: Borys Pogoreło
Technologia asfaltowania
Dnia Thu, 6 Aug 2009 14:47:35 +0200, Piter napisał(a):

[...]

 Przy Krakowskiej wykonawca powiniem postawić tabliczkę "Za uszkodzony
asfalt podziękujcie Urzędowi Miasta". Bo na grupie wrocławskiej co chwilę
trzeba prostować takie opinie jak powyższa...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-06 18:56:12
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Piter pisze:
(...)
wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali
(...)

Gdybym miał tak narzekać na pms na każdą drogę w fatalnym stanie, to by
mi dnia nie starczyło.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 19:36:17
Autor: Piter
Technologia asfaltowania

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h5f1vk$f9j$2inews.gazeta.pl...
Piter pisze:
(...)
wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali
(...)

Gdybym miał tak narzekać na pms na każdą drogę w fatalnym stanie, to by
mi dnia nie starczyło.

ale na drodze która jeszcze w pełni nie jest oddana do użytku ?

Data: 2009-08-06 20:30:21
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
Piter pisze:
(...)
ale na drodze która jeszcze w pełni nie jest oddana do użytku ?

Tak, takie też się trafiają :(

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 20:24:35
Autor: J.F.
Technologia asfaltowania
On Thu, 06 Aug 2009 18:56:12 +0200,  Artur Maśląg wrote:
Piter pisze:
wiesz dzisiaj przejechałem się we wrocku ulicą którą rok temu zaczynali

Gdybym miał tak narzekać na pms na każdą drogę w fatalnym stanie, to by
mi dnia nie starczyło.

Ale Piter nie narzeka na kazda droge, tylko taka ktora pare miesiecy
temu remontowali :-)

J.

Data: 2009-08-06 20:43:16
Autor: Artur Maśląg
Technologia asfaltowania
J.F. pisze:
(...)
Ale Piter nie narzeka na kazda droge, tylko taka ktora pare miesiecy
temu remontowali :-)

A bo jedna taka? Nie dalej jak w poniedziałek trochę popadało
- akurat byłem w Konstancinie-Jeziornie. Droga jest nowa, jeszcze
nie skończona (ul. Długa). Świeżo zrobiona kanalizacja + deszczówki
itd. Wracam ci ja z synem z rehabilitacji, a tu woda wali ze
studzienek do góry, a rozlewiska większe niż przed remontem.
Jako, że samochód nie ponton i nie miałem wujka Gromiłły, więc
pozostały próby omijania po świeżo zrobionych chodnikach.
Niedługo zima - zobaczymy co się pojawi na wiosnę...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Technologia asfaltowania