Technologia zbliżeniowa w komórce (pilotaż)

Data: 2011-11-17 10:31:47
Autor: witek
Technologia zbliżeniowa w komórce (pilotaż)
On 11/17/2011 10:09 AM, Marcin wrote:
"Nowy pomysł to rozwinięcie znanej już części klientów banków
technologii zbliżeniowej.  ...

Kiedys omal nie spadlem ze stołka jak citi testował "technologie zblizeniowa" zachecajac mnie, ze teraz bede mogl placic komorka.

Otoz przyslali mi mala karte w postaci samoprzylepnej naklejki, którą miałem sobie nakleic na tyl telefonu komorkowego.

Do konca dnia sikalismy ze smiechu.

Technologia zbliżeniowa w komórce (pilotaż)