Teczowa koniczynka sie szykuje

Data: 2019-02-23 13:01:39
Autor: Zenek Kapelinder
Teczowa koniczynka sie szykuje
Ciekawe kiedy placforma zmieni logo na biustosz. Caly czas twierdza ze sa piersi.

Data: 2019-02-24 15:56:02
Autor: Lord Donald
Teczowa koniczynka sie szykuje
Ciekawe kiedy placforma zmieni logo na biustosz. Caly czas twierdza ze sa piersi.

Widać chłopaki są nawet gotowi dać sobie zasadzić w kichę aby dojebać PiS. Co za cwelowata polityka. Jedyne czego im brakuje to mózgu, który by opracował jakiś konkretny program wyborczy, choćby jakieś kłamliwe obietnice wyborcze aby nabrać większą rzeszę swoich wyznawców. Nie wiem o co tu chodzi, ale na to wygląda, że ich działanie jest ukierunkowane dla tej części debilowatej masy wyznawców, którzy mają w d... nasz kraj, mogli by nawet zdechnąć z głodu lub na emigracji w niewoli jako tania siła robocza, są gotowi na wszystko aby tyko ujebać PiS i przywrócić panom z PO koryto. Wiem że idiotów u nas w kraju nie brakuje, ale raczej nie jest ich na tyle wielu aby mogli przywrócić koryto PO.

Data: 2019-02-25 09:54:28
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> Ciekawe kiedy placforma zmieni logo na biustosz. Caly czas twierdza ze sa piersi.
> Widać chłopaki są nawet gotowi dać sobie zasadzić w kichę aby dojebać PiS. Co za cwelowata polityka.

leżycie i kwiczycie towarzysze szmaciaki :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 12:22:45
Autor: Lord Donald
W dniu 25.02.2019 o 09:54, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Widzisz Srajdaczku, jak na razie to ty kwiczysz. Twoich POsrańców to rozumiem, kwiczą bo oderwano ich od koryta a jak się okazuje, że Polacy wspaniały kraj a nie jedynie tania siła robocza jak nam wmawiali POsrańcy, a więc mają powód kwiczeć bo koryto było dosyć spore mieli co kraść, a kradli bez umiaru co świadczyła Polska nędza za ich rządów, tak zwana przez nich polityka zaciskania pasa i po 25 latach takiej ich polityki wszystko okazało się na huj, bo gospodarka po ich rządach pomimo wyrzeczeń Polaków zdewastowana kompletnie, a afera goni aferę, cytując słowa klasyka "Huj i dupa, kamieni kupa" na nic się tu zdało zmuszanie Polaków przez twoich POsrańców robienie laski Niemcom i amerykanom, oczywiście odnoszę do kolejnych słów klasyka ze znanych nam taśm Falety. Ale wracając do ciebie, to ty masz co kwiczeć, teraz szwabska gnido okazuje się, że Polacy dawniej niegdyś tania siła robocza dla twoich ukochanych Frycków mają więcej tutaj niż ty tam wyciągniesz przypierdalając miesiąc przy tym nieźle nastawiając frycowi kichy aby to dostać. A więc drzesz tego ryja z zawiści, bo nie w smak ci, że w kraju lepiej niż ci frajerowi na emigracji. Zresztą jak większość tobie podobnych, co tam pojechali i wydawało im się że diabła za rogi złapali mimo że są tam opluwani i gorzej traktowani niż ta obiecana tania siła robocza przez waszych POsrańców. Tacy jak ty chcieli by, aby ci co zostali w kraju zdechli tu z głodu, aby zaspokoić wasze ambicje, wtedy czuli byście się uzasadnieni do tego że znosicie tam wszystkie upokorzenia, że to ma jakiś cel., gdy fryc każe wam zapierdalać cały dzień, a jedyne na co was stać to zagrzybiały barak lub spanie w starym aucie ogrzewanym turystyczną kuchenką gazową w zimie, przy tym aby te ochłapy dostać musicie pokornie nastawiać kichy i znosić t,o że fryc drze się polnishe shwaine penetrując wam odbyt. Przy tym srajdaczku, mniej trochę godności, pozostawiłeś tu zapewne swoją rodzinę, żonę dzieci na naszym utrzymaniu, zamiast drzeć ryja to powinieneś się ciszyć, że przynajmniej oni będą żyć normalnie, że dostaną w końcu więcej niż ty tam dostajesz za nastawianie kichy,   i już twoje biedne dzieci nie będą zależni od tych twoich kilku centów, które zapewne im przysyłasz uważając że obsypujesz ich tutaj złotem, za które tam musisz tak wiernie robić laskę twoim frycom.

Data: 2019-02-25 12:33:25
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

i znowu ciebie niemaszek zasadził od tylca i plujesz na całą polskę
wstyd szmaciak !!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 12:44:16
Autor: u2
Teczowa koniczynka sie szykuje
W dniu 25.02.2019 o 12:33, Pisiorowy Escobar pisze:

https://twitter.com/pkukiz/status/1099729018625146882

Paweł Kukiz
? @pkukiz

Dziś 66 rocznica zamordowania Augusta Fieldorfa "Nila".Na karę śmierci skazany został przez "sąd" pod przew. Żydówki Marii Gurowskiej,córki Moryca i Frajdy  z Eisenmanów. W składzie "sędziowskim" było jeszcze dwóch Żydów - Emil Merz i Gustaw Auscaler

--
George Orwell :

Data: 2019-02-26 13:35:51
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

wyborcy pis nadal szaleją
po adamowiczu tym razem zadźgali swoją żonę

"Dwoma ciosami nożem 53-letni Dariusz S. miał zabić swoją żonę, po czym
wyskoczył przez okno. W wyborach samorządowych w 2014 roku był on kandydatem na
radnego Sopotu z list Prawa i Sprawiedliwości, a w 2016 został członkiem rady
nadzorczej spółki Energa Wytwarzanie - dowiedział się tvn24.pl."

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-24 19:27:43
Autor: JanuszSpiewa
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> Wrote in message:
Ciekawe kiedy placforma zmieni logo na biustosz. Caly czas twierdza ze sa piersi.

:D
--
http://github.com/januszspiewa

-- -- Android NewsGroup Reader-- --