Tee , konserwatysta ...

Data: 2009-08-22 02:14:48
Autor: MH
Tee , konserwatysta ...
Ja tam też do nich specjalną sympatią nie pałam. Baa.. , jeszcze gorzej.
Ale moje przekonania wynikają z własnych obserwacji.. Bo  w mojej osadzie
przewija się tego robactwa "w cholerę". Ale !! , jak dajesz linki , to niechaj
będą to źródła wiarygodne , nie jakaś tam "bibuła" , bo każdy to wyśmieje..
Robisz z siebie idiotę , czy poprostu nim jesteś ??

MH

Data: 2009-08-22 06:24:16
Autor: konserwator
Tee , konserwatysta ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.00000078.4a8f3878newsgate.onet.pl...
[...]

sam oceniaj idioto....
no, w sumie, jak masz oceniac skoro jestes idiota....
trzeba to przemyslec....

Tee , konserwatysta ...