Tefal Quick and Hot

Data: 2009-03-22 21:04:44
Autor: aLien
Tefal Quick and Hot
Witam

Ma ktoś może tu urządzenie jeśli tak proszę o opinie

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-03-23 11:37:58
Autor: ąćęłńóśźż
Tefal Quick and Hot
Zlaeży, czego oczekujesz.
Musisz miec świadomość, że wylatuje 85°C.
Dla smaku np. kawy rozpuszczalnej to lepiej, niż 100°C
Ale dla parzenia herbaty osobiście wolałbym wrzątek.
Natomiast wydaje się, że oszczedności na energii elektrycznej mogą być spore, bo nigdy nie uda Ci się zagotować w czajniku dokładnie tyle wody, ile potrzebujesz.
JaC

-- -- -

Ma ktoś może tu urządzenie jeśli tak proszę o opinie

Data: 2009-03-23 12:15:28
Autor: Cam
Tefal Quick and Hot
[...]

Potrzebuje urzadzenia wlasnie ktore przygotuje mi kawe i herbate rozpuszczalna ale takze zaparzy harbate. Czytalem na necie opinie i czesc osob nazeka na temperature wody i sam nie wiem. Pytanie kolejne czy jest glosne te urzadzenie. Pytanie drugie jak kupie w MM czy jak mi sie nie spodoba moge oddac?

Data: 2009-03-23 12:55:16
Autor: Chris
Tefal Quick and Hot
Internauta Cam (aaa@com.pl) w wiadomości news:49c76f48$1news.home.net.pl
nabazgrał(a):

Pytanie drugie jak kupie w MM czy jak mi sie nie  spodoba moge oddac?

Zgodnie z prawem konsumencjkim to nie, ale może MM ma własne warunki co do zwrotów.
Z drugiej strony nie sądze żeby sklep wziął używany towar spowrotem na stan, wyobrażasz sobie że kupujesz taki obrzewacz który ktoś już kiedyś testował w domu i robił sobie z niego kawę lub herbatę ?? zwroty na 75% MM ma ale na towar nieużywany i nie otwierany z fabrycznego opakowania.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-03-24 15:14:54
Autor: Cam
Tefal Quick and Hot
Witam

Ok kupiłem i jak na razie jestem zadowolony. Co do moich wątpilowści po pierwsze: temperatura jest ok aby wypić herbatę trzeba chwilkę odczekać aby ostygło, przy kawie nie ma problemu gdyż dolewam smietanke, po drugię urządzenie jest cichsze od mojego tradycyjnego czajnika, po trzecie: średnio kubek gorącej wody mamy po około 25-30s. (woda gorąca zaczyna lecieć po koło 3-4s.)

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-03-25 23:06:59
Autor: Marek Dyjor
Tefal Quick and Hot
Chris wrote:
[...]

nie używany (w praktyce nie noszący widocznych śladów eksploatacji, acz w firmowym opakowaniu).

można zwrócić i dostaje sie bon na zakup czegoś innego droższego lub w tej samej cenie.

Data: 2009-03-25 13:54:51
Autor: ZbyszekZ
Tefal Quick and Hot
On Mar 23, 11:37 am,  ąćęłńóśźż <usu...@wp.eu> wrote:
Zlaeży, czego oczekujesz.
Musisz miec świadomość, że wylatuje 85°C.
Dla smaku np. kawy rozpuszczalnej to lepiej, niż 100°C

Do smaku rozpusczalnego czegoś zwanego kawą wszystko jedno co wlejesz
i tak świństwo i tak świństwo.

Ale dla parzenia herbaty osobiście wolałbym wrzątek.

To zależy od herbaty, gatunku herbaty dokładnie. Są takie które
"parzy" się ledwo ciepłą wodą, ale jak ktoś pija rozpuszczalną "kawę"
to może parzyć wszystkie herbaty wrzątkiem

;-)

Natomiast wydaje się, że oszczedności na energii elektrycznej mogą być spore, bo nigdy nie uda Ci się zagotować w czajniku dokładnie tyle wody, ile potrzebujesz.

A to dlaczego? Praktyka wielu ludzi mówi że jak się wleje kubek,
odmierzony za pomocą tegoż kubka, to będzie dokładnie tyle wody.
Rozszerzalność wody, pod wpływem ciepła, przy tej ilości nie ma
istotnego znaczenia.

--
ZZ@private

Data: 2009-03-25 20:19:59
Autor: Jarek Hirny
Tefal Quick and Hot
A screaming came across the sky, when  ąćęłńóśźż wrote:

Zlaeży, czego oczekujesz.
Musisz miec świadomość, że wylatuje 85°C.
Dla smaku np. kawy rozpuszczalnej to lepiej, niż 100°C
Ale dla parzenia herbaty osobiście wolałbym wrzątek.

To zależy od herbaty :) Mój wulgarny język i tak szczegółów smaków nie
poznaje, ale mówi się (tm), że do zielonej lepsza jest woda niedogotowana.

Jarek
--
Diabelnie trudno kłamać, kiedy człowiek nie zna prawdy.

Tefal Quick and Hot