Tego mordu świat nie dostrzega

Data: 2015-01-12 20:23:05
Autor: abc
Tego mordu świat nie dostrzega
Terroryści z islamistycznego ugrupowania Boko Haram zabili w mieście Baga 2
tysiące osób. Wymordowali 1/5 miasta.

Do ataku Boko Haram na miasto Baga, położone na północnym wschodzie Nigerii
w prowincji Borno, doszło w ubiegłym tygodniu. Wcześniejsze informacje
dotyczące ataku mówiły o około stu ofiarach.

Liczbę dwóch tysięcy zamordowanych podaje BBC, powołując się na nigeryjski
rząd. Dane dotyczące ofiar są jednak sprzeczne, wahają się od kilkuset osób
do dwóch tysięcy. Lokalny polityk, Baba Abba Hassan, poinformował, że
rzeczywista liczba ofiar będzie znana dopiero po skontrolowaniu wszystkich
gospodarstw domowych.

W ostatni weekend członkowie Boko Haram najechali miasto w ciężarówkach i
pojazdach opancerzonych, strzelając na oślep. Atak na miasto trwał trzy dni.

Miasteczko Baga i 16 okolicznych wiosek, zamieszkanych łącznie przez około
10 tysięcy osób, praktycznie przestały istnieć. Zostały niemal całkiem
spalone. Islamiści w brutalny sposób wymordowali 1/5 mieszkańców.

Jak relacjonują świadkowie, ciała zamordowanych wciąż leżą na ulicach Baga i
w okolicznym buszu, ponieważ wciąż jest niebezpiecznie i pochowanie ciał
wiąże się z dużym ryzykiem.

Zaledwie dwa lata temu,  w kwietniu 2013 roku, islamiści zamordowali w tym
mieście około  200 osób i zniszczyli 2 tysiące domów.

http://www.rp.pl/artykul/1170418-Masakra-w-Nigerii-- Islamisci-zabili-2-tysiace-ludzi.html

Data: 2015-01-12 11:56:13
Autor: Michał Szatański
Tego mordu świat nie dostrzega

 Informacje które podałeś są jak groch z kapustą, nie umniejszając wagi zdarzenia - co z nich wynika? Wynika, że gdzieś sobie jeżdżą murzyni-islamiści i mordują bezkarnie, co oczywiście jest nieprawdą.

Data: 2015-01-12 20:59:58
Autor: abc
[...]

Niestety, to JEST prawdą. :-(

Data: 2015-01-12 12:41:14
Autor: Michał Szatański
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 21:03:01 UTC+1 użytkownik abc napisał:
> [...]
> zdarzenia - co z nich wynika? Wynika, że gdzieś sobie jeżdżą
> murzyni-islamiści i mordują bezkarnie, co oczywiście jest nieprawdą.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

 Zarzut należy udowodnić.

Data: 2015-01-12 21:21:16
Autor: Budzik
Tego mordu świat nie dostrzega
Użytkownik abc abc@wp.pl ...

Terroryści z islamistycznego ugrupowania Boko Haram zabili w mieście
Baga 2 tysiące osób. Wymordowali 1/5 miasta.

Co to znaczy ze swiat nie zauwaza?

Data: 2015-01-12 22:26:24
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA420E15479CAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik abc abc@wp.pl ...

Terroryści z islamistycznego ugrupowania Boko Haram zabili w mieście
Baga 2 tysiące osób. Wymordowali 1/5 miasta.

Co to znaczy ze swiat nie zauwaza?

No Tusku z Merkelową się nie buntują...

Data: 2015-01-12 22:53:52
Autor: mk4
On 2015-01-12 22:21, Budzik wrote:
Użytkownik abc abc@wp.pl ...

Terroryści z islamistycznego ugrupowania Boko Haram zabili w mieście
Baga 2 tysiące osób. Wymordowali 1/5 miasta.

Co to znaczy ze swiat nie zauwaza?

To ze we Francji zginelo ledwie jakies 18 osob i jest afera. Wlasciwie cala sprawa jest rozdmuchana przez media do granic absurdu.

W tym samym czasie na Ukrainie czy w innych regionach ginie dziennie X razy tyle osob i jakos im (mediom, tym co uczestniczyli w marszu, dziennikarzom i tej calej paradnej otoczce, ktora nagle sie wylonila) to nie przeszkadza. Dalej chca np. sprzedawac Rosji bron - a co tam.

To tylko pokazuje hipokryzje i upadek cywilizacji zachodu.
Gdyby nie dmuchanie pustego balonika do rozmiarow sterowca przez media to zadnej sprawy by nie bylo.

Bo po co atakowac jak sie o tym nie mowi i nie przynosi to efektu? Wystarczylaby lakoniczna wzmianka, ze byl atak i tyle a tyle osob zginelo (tak jak to sie dzis mowi np. o Ukrainie). Sluzby w tym czasie powinny natomiast dzialac na pelnych obrotach, zeby do kolejnych atakow nie dochodzilo.

A efekt moze byc taki, ze przez 18 trupow we Francji wszystkie agentury ostrza sobie kly, zeby zyskac kolejne przywileje pozwalajace na kontrole obywateli - oczywiscie w imie "bezpieczenstwa".

Czasem to mam wrazenie, ze rzady (skrot myslowy) same organizuja takie akcje (oczywiscie tak, ze powiazania znalezc nie sposob) aby latwiej pozniej przeforsowac jakies regulacje prawne. A media tylko dodatkowo im w tym pomagaja i sa czescia tego planu.

I ci otumanieni ludzie - zginelo 18 osob a tu po prostu cyrk na wrotkach. Czy oni w ogole dostrzegaja skale zjawiska? A jak w Rwandzie wymordowano 800000 to tez przywodcy panstw scigali sie, zeby wziac udzial w jakis marszach?

To wszystko smierdzi bo poki co to sa jakies incydenty a nie terroryzm. Nie tylko smierdzi ale jest tez niesmaczne. Taka ilosc indoktrynacji, ktora jest na nas w tej chwili wylewana jest przerazajaca.

--
mk4

Data: 2015-01-12 23:59:20
Autor: Budzik
Tego mordu świat nie dostrzega
Użytkownik mk4 mk4@dev.nul ...

 Dalej chca np. sprzedawac Rosji bron - a co tam.

Nie wiem czy chca, francuzi z dostawy okretów się wycofali.

Jeżeli nie zauwazasz tematu Ukrainy czy ISIS w mediach to.. coż...

Tego mordu świat nie dostrzega