Tego się już nie da czytać!

Data: 2013-10-10 08:22:32
Autor: Wiesiaczek
Tego się już nie da czytać!

Pierdolicie o tej pedofilii w kółko tak, jakby was to niezmiernie podniecało!
Staje wam jak o tym piszecie?

A to ksiądz zgwałcił, a to strażak, nauczyciel, chłop, robotnik...

I co z tego wynika? Ano nic!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-10-10 07:59:56
Autor: Budzik
Tego się już nie da czytać!
Osobnik posiadaj±cy mail ciotkazielinska@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pierdolicie o tej pedofilii w kółko tak, jakby was to niezmiernie podniecało!
Staje wam jak o tym piszecie?

A to ksi±dz zgwałcił, a to strażak, nauczyciel, chłop, robotnik...

I co z tego wynika? Ano nic!

Podobno dla gwałconego jednak co¶ tam wynika...

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne okre¶lone wyobrażenie

Data: 2013-10-10 10:19:07
Autor: A. Filip
Tego się już nie da czytać!
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Osobnik posiadający mail ciotkazielinska@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pierdolicie o tej pedofilii w kółko tak, jakby was to niezmiernie podniecało!
Staje wam jak o tym piszecie?

A to ksiądz zgwałcił, a to strażak, nauczyciel, chłop, robotnik...

I co z tego wynika? Ano nic!

Podobno dla gwałconego jednak coś tam wynika...

To ilu z tych ostatnio wywleczonych księży _gwałciło_ "bardziej niż Polański"?

--
A. Filip
Gdy w styczniu deszcz leje – złe robi nadzieje.

Data: 2013-10-10 10:55:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Tego się już nie da czytać! [księża gwałcą jak Polański?]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:of5z66bm3fdaa4.huge.strangled.net...
[...]

Polański jest artystą. Każdy ksiądz jest członkiem organizacji zaufania publicznego.

rozbawiony nieudolnÄ… obronÄ… katabasĂłw-pedofilĂłw

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-10 10:56:01
Autor: Budzik
Tego się już nie da czytać! [księża gwałc± jak Polański?]
Osobnik posiadaj±cy mail anfi@xl.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ja nie wiem jak gwałcil Polański, ale czy naprawde chcesz pogadac o tym kto gwałci bardziej?

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzko¶ć niż pojedynczego człowieka"

Data: 2013-10-10 18:27:20
Autor: A. Filip
Tego się już nie da czytać!
Osobnik posiadający mail anfi@xl.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Polański w ramach ugody z prokuraturą przyznał się do "statutory _rape_"?
Tych paru księży _świeżo_ wyciągniętych na forum publiczne za czyny _w Polsce_ akurat AFAIR nie gwałciło. Tacy też się zdarzają i zdarzą ale nie
dajmy się zwariować/zmanipulować _jak bardzo_ KRK w Polsce jest "nieczysty".

--
A. Filip
Nie pomoże uczoność, ani nieskończoność, ani fura sprzętu, jak nie ma talentu.

Data: 2013-10-10 18:46:19
Autor: Budzik
[...]

Polański w ramach ugody z prokuratur± przyznał się do "statutory
_rape_"? Tych paru księży _¶wieżo_ wyci±gniętych na forum publiczne za
czyny _w Polsce_ akurat AFAIR nie gwałciło. Tacy też się zdarzaj± i
zdarz± ale nie dajmy się zwariować/zmanipulować _jak bardzo_ KRK w
Polsce jest "nieczysty".
Dobra, to ustalmy po kolei:
- robili cos tym dzieciom, czy wsysto jest ok?
- ich czyny były tuszowane przez przełożonych czy wszystko jest ok?
- ogólnie wszystko jest ok i dalismy sie zwiariować, czy jednak co¶ jest nie ok?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2013-10-10 21:14:17
Autor: Andrzej Adam Filip
Tego siÄ™ juĹĽ nie da czytać! [księża gwaĹ‚cÄ…Ť©.µ˙>‰Z ź8˛H· Wprowadzamy domniemanie winy?]
[...]

- ogólnie wszystko jest ok i dalismy sie zwiariować, czy jednak coś jest nie ok?

W których przypadkach udowodniono sądownie lub choćby formalnie
zarzucono hierarchii KRK tuszowanie takich spraw _w Polsce_?
W sprawie proboszcza z Tarchomina chodziło o to że pozostał przez kilka
miesięcy na probostwie nawet po (nieprawomocnym) wyroku dotyczącym
AFAIR czynów o podtekście seksualnym "na wyjeździe" w innej parafii
sprzed ok. 10 lat.

Ja domniemuje że Polsce jakieś przypadki tuszowania miały miejsce.
Tylko ze siÄ™ liczy na jakÄ… skalÄ™, jak, w ilu i w jakich przypadkach
oraz co/ile da się _udowodnić_.

Jak sądzisz że zasada "domniemania winy" będzie ograniczona/stosowana
tylko do KRK to musiałeś się urodzić wczoraj.

--
A. Filip

Data: 2013-10-10 20:41:46
Autor: Budzik
Tego się już nie da czytać! [księża gwałc± jak Polański? Wprowadzamy domniemanie winy?]
Osobnik posiadaj±cy mail anfi@xl.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

W których przypadkach udowodniono s±downie lub choćby formalnie
zarzucono hierarchii KRK tuszowanie takich spraw _w Polsce_?
W sprawie proboszcza z Tarchomina chodziło o to że pozostał przez kilka
miesięcy na probostwie nawet po (nieprawomocnym) wyroku dotycz±cym
AFAIR czynów o podtek¶cie seksualnym "na wyjeĽdzie" w innej parafii
sprzed ok. 10 lat.

Ja domniemuje że Polsce jakie¶ przypadki tuszowania miały miejsce.
Tylko ze się liczy na jak± skalę, jak, w ilu i w jakich przypadkach
oraz co/ile da się _udowodnić_.

Jak s±dzisz że zasada "domniemania winy" będzie ograniczona/stosowana
tylko do KRK to musiałe¶ się urodzić wczoraj.

Kosciół funkcjonuje na specjalnych zasadach w spoleczenstwie wiec trudno sie dziwic ze i oczekiwania sa w stosunku do niego specjalne.
Ja nie oczekuje, ze ko¶ciół bedzie w zgodzie z prawem, ja oczekuje ze bedzie wyznaczał standardy i ze te standardy beda duzo bardziej wyzyłowane niz oczekuje od nich prawo.

I dlatego nie toleruje doniesien, ze ksiadz podejrzany o pedofilie nadal pracuje z dziecmi, ze ksiaz majacy wyrok (nawet nieprawomocny) nadal jest proboszczem a co gorsza przełożony mowi, ze w sumie parafianie nie powinni sie od niego odwracac.
I nie ma dla mnie znaczenia ilosc takich sytuacji, bo kazda jest wazna.
Kosiol kazda taka sytuacje powinien ucinac po jakichkolwiek podejrzeniach, chocby najmniejszych. W razie niepotwierdzenia / oczyszczenia z zarzutów taki ksiadz moze przeciez wrocic do plenienia złóżby.
I tyle.

I pomijam te wszystkie głupie wypowiedzi które pojawiły sie ostatnio a które prawdopodobnie pokazały prawdziwe lekceważace podejscie do sprawy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2013-10-10 14:20:16
Autor: leming.show
użytkownik Budzik napisał:

Kosciół funkcjonuje na specjalnych zasadach w spoleczenstwie wiec trudno sie dziwic ze i oczekiwania sa w stosunku do niego specjalne.

Podobno po drugiej stronie mocy jest bardziej idealnie. Zawsze mozesz sie przeniesc.

Data: 2013-10-10 23:41:25
Autor: Towarzysz Gnój
Tego się już nie da czytać! [księża gwałc± jak Polański? Wprowadzamy domniemanie winy?]

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
użytkownik Budzik napisał:

[...]

Po naszej stronie wszelkie grzechy zostały zawieszone na czas nieokre¶lony (ale
to i tak nie dla was towarzyszu przygłupie)

Data: 2013-10-10 23:20:07
Autor: Towarzysz Gnój
Tego się już nie da czytać! [księża gwałc± jak Polański? Wprowadzamy domniemanie winy?]

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:10102013.30DFB511budzik61.poznan.pl...

> [...]
| pracuje z dziecmi, ze ksiaz majacy wyrok (nawet nieprawomocny) nadal jest

Proboszczem? Powiem więcej - nawet wikariusz nosi w plecaku kardynalsk± purpurę!
Gdyby taki Popiełuszko był na przykład pedofilem, to żyłby sobie w zgodzie z Władz± Ludow± (dostałby nawet paszport, żeby spokojnie jeĽdzić po nauki), a dzisiaj?  Ho-ho.... Przy odpowiedniej protekcji mógłby być nawet biskupem..
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-10-10 23:03:58
Autor: Towarzysz Gnój
Tego się już nie da czytać!

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomo¶ci news:10102013.7214AE2Fbudzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadaj±cy mail ciotkazielinska@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:

| Podobno dla gwałconego jednak co¶ tam wynika...

no to miłej lektury obywatelu Budzik ;-)

Data: 2013-10-10 11:51:14
Autor: Trybun
Tego się już nie da czytać!
W dniu 2013-10-10 08:22, Wiesiaczek pisze:

Pierdolicie o tej pedofilii w kółko tak, jakby was to niezmiernie podniecało!
Staje wam jak o tym piszecie?

A to ksiądz zgwałcił, a to strażak, nauczyciel, chłop, robotnik...

I co z tego wynika? Ano nic!

W rzeczy samej - temat dobry, ale  dla zdewociaĹ‚ych staruszek..

Data: 2013-10-10 23:03:33
Autor: Towarzysz GnĂłj
Tego się już nie da czytać!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| W rzeczy samej - temat dobry, ale  dla zdewociaĹ‚ych staruszek..

Liczcie się ze słowami towarzyszu Trybun!..
__
gru.pl

Data: 2013-10-13 10:10:54
Autor: Trybun
Tego się już nie da czytać!
W dniu 2013-10-10 23:03, Towarzysz GnĂłj pisze:

| W rzeczy samej - temat dobry, ale  dla zdewociaĹ‚ych staruszek..

Liczcie się ze słowami towarzyszu Trybun!..
__
gru.pl

Nie musisz mi ciągle o tym przypominać.

Data: 2013-10-13 19:38:02
Autor: Towarzysz GnĂłj
Tego się już nie da czytać!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l3dki9$8gg$3node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-10-10 23:03, Towarzysz GnĂłj pisze:
| > |
| > |

| Nie musisz mi ciągle o tym przypominać.

To wam jeszcze raz przypomnę towarzyszu Trybun: Gdyby nie temat życia seksualnego katolickich duchownych, dzisiejszą Polską rzadziliby Kaczyńscy i Ziobra, a wasza ubecka emerytura nie sięgałaby nawet średniej krajowej.

gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-10-10 21:49:51
Autor: Towarzysz GnĂłj
Tego się już nie da czytać!

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

| Pierdolicie o tej pedofilii w kółko tak, jakby was to niezmiernie
| podniecało!
| Staje wam jak o tym piszecie?

Staje-niestaje, temat jest właściwy. Chcecie towarzyszu, żeby Kaczuchy wróciły? Nie chcecie, więc pyskujcie i wy o skrobankach tudzież pedofilach, a my zajmiemy się resztą..

| A to ksiądz zgwałcił, a to strażak, nauczyciel, chłop, robotnik...
|
| I co z tego wynika?

To wynika, że służby pracują w pocie czoła (a wy wyskakujecie przed orkiestrę z waszym świętym oburzeniem)
__
gru.pl

Tego się już nie da czytać!