Tego się już nie da czytać!

Data: 2013-10-10 11:51:14
Autor: Trybun
Tego się już nie da czytać!
W dniu 2013-10-10 08:22, Wiesiaczek pisze:

Pierdolicie o tej pedofilii w kółko tak, jakby was to niezmiernie podniecało!
Staje wam jak o tym piszecie?

A to ksiądz zgwałcił, a to strażak, nauczyciel, chłop, robotnik...

I co z tego wynika? Ano nic!

W rzeczy samej - temat dobry, ale  dla zdewociaÅ‚ych staruszek..

Data: 2013-10-10 23:03:33
Autor: Towarzysz Gnój
Tego się już nie da czytać!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| W rzeczy samej - temat dobry, ale  dla zdewociaÅ‚ych staruszek..

Liczcie się ze słowami towarzyszu Trybun!..
__
gru.pl

Data: 2013-10-13 10:10:54
Autor: Trybun
Tego się już nie da czytać!
W dniu 2013-10-10 23:03, Towarzysz Gnój pisze:

| W rzeczy samej - temat dobry, ale  dla zdewociaÅ‚ych staruszek..

Liczcie się ze słowami towarzyszu Trybun!..
__
gru.pl

Nie musisz mi ciągle o tym przypominać.

Data: 2013-10-13 19:38:02
Autor: Towarzysz Gnój
Tego się już nie da czytać!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l3dki9$8gg$3node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-10-10 23:03, Towarzysz Gnój pisze:
| > |
| > |

| Nie musisz mi ciągle o tym przypominać.

To wam jeszcze raz przypomnę towarzyszu Trybun: Gdyby nie temat życia seksualnego katolickich duchownych, dzisiejszą Polską rzadziliby Kaczyńscy i Ziobra, a wasza ubecka emerytura nie sięgałaby nawet średniej krajowej.

gnoj.czerwony@gru.pl

Tego się już nie da czytać!