Tego w telewizji nie zobaczysz!

Data: 2011-10-02 17:20:23
Autor: prorok
Tego w telewizji nie zobaczysz!
APEL DO KIBICÓW - gen. Zbigniew Ścibor - Rylski
http://www.youtube.com/watch?v=cIDkhBjOS3w

Data: 2011-10-02 15:33:43
Autor: obserwator
Tego w telewizji nie zobaczysz!
prorok <prorok@to.nie.adres> napisa(a):
APEL DO KIBICÓW - gen. Zbigniew Ścibor - Rylski
http://www.youtube.com/watch?v=cIDkhBjOS3w

TV i inne masmedia sa w rekach postkomuny i potomkow tych, ktorzy przemoca wprowadzili system komunistyczo-bolszewicki w Polsce.

To nie sa Polacy, to kolaboranci glownie prosowieccy, wiec jak moga tego typu
filmy pokazywac w ich telewizji? --

Data: 2011-10-02 21:07:57
Autor: wekon
"prorok"  wrote in message news:j69vfl$5rc$1news.onet.pl...

APEL DO KIBICÓW - gen. Zbigniew Ścibor - Rylski
http://www.youtube.com/watch?v=cIDkhBjOS3w

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tym bardziej 9.10.2011 do urn!

wekon

Data: 2011-10-02 21:09:11
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4e88b68c$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Takiego wałA, WŁaśnie, że nie. Niech bandyci sami na siebie głosują...

boukun

Data: 2011-10-02 20:21:13
Autor: obserwator
Tego w telewizji nie zobaczysz!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

Takiego wałA, WŁaśnie, że nie. Niech bandyci sami na siebie głosują...

nienormalni nie powinni glosowac, wiec mozesz sobie wybory odpuscic.

Data: 2011-10-02 22:25:49
Autor: boukun
Tego w telewizji nie zobaczysz!

Uytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j6ah3p$dv7$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

Takiego wałA, WŁaśnie, że nie. Niech bandyci sami na siebie głosują...

nienormalni nie powinni glosowac, wiec mozesz sobie wybory odpuscic.

A ja syszaem, e do upoledzonych do domw bd chodzili z urnami, po dwch mw zaufania, jaden z PO, a drugi z PiS...

boukun

Data: 2011-10-02 20:43:15
Autor: obserwator
> [...]

A ja syszaem, e do upoledzonych do domw bd chodzili z urnami, po
dwch
mw zaufania, jaden z PO, a drugi z PiS...

palikmioty tez beda chodzily z malpkami?:))

Data: 2011-10-02 22:42:41
Autor: boukun
Tego w telewizji nie zobaczysz!

Uytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j6aid3$hul$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dwch
mw zaufania, jaden z PO, a drugi z PiS...

palikmioty tez beda chodzily z malpkami?:))

Tego to bym nawet przyj i si z nim napi... i przy okazji powiedzia, co sdz o pedaach...

boukun

Data: 2011-10-02 20:51:37
Autor: obserwator
Tego w telewizji nie zobaczysz!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):
Tego to bym nawet przyj i si z nim napi... i przy okazji powiedzia, co sdz o pedaach...

napic to sie z nim mozna, ale potem zwiewac gdzie pieprz rosnie...z pojebem nigdy nic nie wiadomo:)

Data: 2011-10-03 11:02:42
Autor: wolim
Tego w telewizji nie zobaczysz!
W dniu 2011-10-02 22:25, boukun pisze:

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j6ah3p$dv7$1inews.gazeta.pl...

Takiego wa�A, W�a�nie, şe nie. Niech bandyci sami na siebie
g�osuj�...

nienormalni nie powinni glosowac, wiec mozesz sobie wybory odpuscic.

A ja słyszałem, że do upośledzonych do domów będą chodzili z urnami, po
dwóch mężów zaufania, jaden z PO, a drugi z PiS...

boukun

No to wpadną i do Ciebie

Data: 2011-10-03 11:09:58
Autor: boukun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j6btnh$h1g$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Psem poszczuję...

boukun

Data: 2011-10-02 22:56:17
Autor: wekon
"boukun"  wrote in message news:j6ad2t$kdp$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ta, jedyny porządny - cwaniaczek z Biłgoraja. Tym bardziej do urn!

wekon

Data: 2011-10-02 22:57:22
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4e88cff1$0$3488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I co dalej? To kurestwo co zniewalało do tej pory polski naród?

boukun

Data: 2011-10-02 21:10:11
Autor: obserwaror
Tego w telewizji nie zobaczysz!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):
I co dalej? To kurestwo co zniewalało do tej pory polski naród?

palikmiot ci pomoze w walce z kurewstwem,ktore sam kreuje?

Idz czlowieku koncz to poddasze, a nie zawracaj sobie glowy polityka:))

Data: 2011-10-02 23:19:12
Autor: boukun
Tego w telewizji nie zobaczysz!

Uytkownik " obserwaror" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j6ajvj$msl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko totalny bojkot pomoe, a potem powstanie narodowe...

boukun

Data: 2011-10-03 05:16:58
Autor: stevep
Tego w telewizji nie zobaczysz!
Dnia 02-10-2011 o 23:19:12 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

[...]

I jak tu nie nazywa ci idiot?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-03 09:03:36
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-02 23:19, boukun pisze:
Tylko totalny bojkot pomoe, a potem powstanie narodowe...

Zamiast krwawego powstania bybym za wiat dyktatur

Data: 2011-10-03 10:55:34
Autor: boukun
Tego w telewizji nie zobaczysz!

Uytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa w wiadomoci news:j6bmnt$o1p$3news.onet.pl...
W dniu 2011-10-02 23:19, boukun pisze:
Tylko totalny bojkot pomoe, a potem powstanie narodowe...

Zamiast krwawego powstania bybym za wiat dyktatur

Z tym, e na czele musi by czysty etnicznie Polak, co jak Roman Dmowski...

boukun

Data: 2011-10-04 03:54:59
Autor: stevep
Tego w telewizji nie zobaczysz!
Dnia 03-10-2011 o 10:55:34 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

[...]

Zajrzysz mu do rozporka kretynie?

Data: 2011-10-04 11:52:20
Autor: boukun
Tego w telewizji nie zobaczysz!

Uytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.v2s0xxxdv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dzi wielu ydw jest nieobrzezanych, ale wystarczy ich zlustrowa na pochodzenie...

boukun

Data: 2011-10-03 05:47:07
Autor: .
Tego w telewizji nie zobaczysz!
Dnia Sun, 2 Oct 2011 21:10:11 +0000 (UTC), obserwaror napisa(a):

[...]

Przeszkadza ci Palikot pokurwiecze? Do piet mu nie dorastasz kacapski
sugusie.

Dominik

Data: 2011-10-03 03:54:04
Autor: obserwator
Tego w telewizji nie zobaczysz!
 <dominikbardo@nonprofit.org> napisa(a):
Przeszkadza ci Palikot

lecz sie psycholu, bo ja cie wylecze.

Data: 2011-10-03 05:56:19
Autor: .
Tego w telewizji nie zobaczysz!
Dnia Mon, 3 Oct 2011 03:54:04 +0000 (UTC), obserwator napisa(a):

 <dominikbardo@nonprofit.org> napisa(a):
Przeszkadza ci Palikot

lecz sie psycholu, bo ja cie wylecze.

Pierdol si kacapskie cierwo!

Dominik

Data: 2011-10-02 23:07:39
Autor: wekon
"boukun"  wrote in message news:j6ajdp$qq1$1mx1.internetia.pl...

[...]

Głosuj na bimbrownika, to tylko jeden zmarnowany głos. Nie musisz od razu wszystkich dezinformować.

wekon

Data: 2011-10-02 23:07:34
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4e88d29b$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszyskich nie jestem w stanie, na tę grupę wchodzi jednorazowo do 10 osób, stale się udziela ze 20...
Ani mi w głowie, do tego systemu rękę przykładać...

boukun

Tego w telewizji nie zobaczysz!