Tej ustawy Adrian NIE zawetował!

Data: 2017-12-06 20:01:55
Autor: Yogi
Tej ustawy Adrian NIE zawetował!
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,22744997,reczne-sterowanie-min-ziobry-mial-do-wyboru-trzy-nazwiska.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

"Prawie miesiąc temu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro faksem
odwołał z funkcji wiceprezesa Sądu Apelacyjnego w Lublinie Cezarego
Wójcika."

https://www.wprost.pl/kraj/10085712/ziobro-odwolal-kilkunastu-prezesow-sadow-minister-dziala-zgodnie-z-prawem.html

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,22701557,zbigniew-ziobro-odwoluje-prezesow-sadu.html?disableRedirects=true

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-09-13/ziobro-odwolal-trzy-wiceprezes-najwiekszego-sadu-w-polsce-to-jest-zwyczajnie-niesprawiedliwe/

Jęzeli jeszcze ktoś wątpi, że to jedna klika to chyba ma coś z mózgiem.

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2017-12-07 08:13:27
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:mg4tjn1mhxuk.60wvhrqu4pho.dlg40tude.net...
[...]

To nie klika, to SITWA! Odstawiają teatr przed motłochem, a opozycja wciąz wierzy w szczere intencje Adiana! Naiwni jak dzieci w smoleńskiej mgle!

CL

Tej ustawy Adrian NIE zawetował!