[PS3] Tekken 6 - wrazenia

Data: 2009-10-31 15:03:33
Autor: nzwei
[PS3] Tekken 6 - wrazenia
Tak się zastanawiam, jak się ma sprawa na Xie. Też bym chętnie popykał i słyszałem, że wersje się różnią graficznie ( np. rozdzielczością ). Chciał bym obczaić czy lag jest taki sam na obu wersjach na przykłąd. Jeśli ktoś ma jakieś wrażenia z wersji na 360ke proszę się podzielić.

Data: 2009-10-31 17:39:05
Autor: Meanthord
[PS3] Tekken 6 - wrazenia
Użytkownik "nzwei" <nzwei@o2.pl> napisał w wiadomości news:hchg3o$n2u$1news.task.gda.pl...
Tak się zastanawiam, jak się ma sprawa na Xie. Też bym chętnie popykał i słyszałem, że wersje się różnią graficznie ( np. rozdzielczością ).

    Bo tak jest, tyle, ze zmienia to niewiele, bo oprawa jest balasem sama w sobie, a nie dlatego, ze zanizyli rozdzielczosc czy zabrali/dali AA. Jest po prostu slaba.

Chciał bym obczaić czy lag jest taki sam na obu wersjach na przykłąd.

    Z tego, co znajomi mowili, to nie ma reguly. Moze Ci sie trafic 5 walk idealnych i 5 walk lagujacych. Generalnie grac sie da bez wiekszych problemow.

Pozdr.
Meanthord

[PS3] Tekken 6 - wrazenia