Tel. do 150$

Data: 2018-11-13 13:27:33
Autor: radekp@konto.pl
Tel. do 150$
Jest coś aktualnie fajnego w tej cenie?
Mój faworyt niestety niedostępny...

5" (albo 5,5" bezramkowe), 3/4GB+32/64GB, Dual Sim
przydatne gyro, sensowny aparat, czytnik linii papilarnych
NFC w zasadzie zbędne, ale może być

Mogę sobie sflashować sensownym ROM-em w razie porzeby :)

Data: 2018-11-13 08:06:54
Autor: Bolko
Tel. do 150$
W dniu wtorek, 13 listopada 2018 13:28:05 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
[...]

Mi sie podoba mi A2 Lite
Ale tuż przed zakupem odkryłem że ma mikrousb

za 150$ z NFC nowy?
ja nadal szukam

Data: 2018-11-14 12:20:58
Autor: radekp@konto.pl
Tel. do 150$
Tue, 13 Nov 2018 08:06:54 -0800 (PST), w
<d2165350-8f1a-4ee9-8a50-dbb37386edf8@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> NFC w zasadzie zbędne, ale może być

Mi sie podoba mi A2 Lite
Ale tuż przed zakupem odkryłem że ma mikrousb

Taki kupiłem, ale promocja się skończyła.

ja nadal szukam

Znalazlem jeszcze:
Nubia M2 Global Rom 5.5 inch 4GB RAM 64GB ROM Qualcomm Snapdragon 625 Octa Core
4G Smartphone - Gold
https://www.banggood.com/Nubia-M2-Global-Rom-5_5-inch-4GB-RAM-64GB-ROM-Qualcomm-Snapdragon-625-Octa-Core-4G-Smartphone-p-1236679.html?ID=232&cur_warehouse=HK

tylko ten kolor :)

Data: 2018-11-15 00:42:22
Autor: Bolko
Tel. do 150$
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

Znalazlem jeszcze:
Nubia M2 Global Rom 5.5 inch 4GB RAM 64GB ROM Qualcomm Snapdragon 625 Octa Core

Kolor mi nie przeszkadza
Zawsze można włożyć w jakiś case w innym kolorze.

Data: 2018-11-14 13:27:47
Autor: radekp@konto.pl
Tel. do 150$
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

> Mogę sobie sflashować sensownym ROM-em w razie porzeby :)

Mi sie podoba mi A2 Lite
Ale tuż przed zakupem odkryłem że ma mikrousb

Na pewno?

What kind of the USB type it is?
It is type-c USB port. https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009486371449.html?wid=1349303&utm_source=mail_api&utm_medium=mail&utm_campaign=GB_black_preheat_181114_154218700_w20&eo=M95RFJ2G56O9USXN

Data: 2018-11-15 00:44:30
Autor: Bolko
Tel. do 150$
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

> Ale tuż przed zakupem odkryłem że ma mikrousb

> [...]

Ja też sie na to niemal złapałem.
Ale popatrz w Other Features jak byk stoi Micro.
I popatrz na inncy stronach.

Data: 2018-11-14 13:43:52
Autor: radekp@konto.pl
Tel. do 150$
OK, z racji braku fajnych ofert kupiłem to:
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1814506.html
LETV X522 4G Phablet Global Version - GRAY
3GB/32GB, ale kompletny (ma nawet żyroskop i odciski) i cena śmieszna ($88)

Data: 2018-11-15 00:52:09
Autor: Bolko
Tel. do 150$
W dniu środa, 14 listopada 2018 13:47:07 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
OK, z racji braku fajnych ofert kupiłem to:
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1814506.html
LETV X522 4G Phablet Global Version - GRAY
3GB/32GB, ale kompletny (ma nawet żyroskop i odciski) i cena śmieszna ($88)

a co to?
System: EUI 5.8.021S
Poza tym bałbym się że nie ma żadnego forum ani innego wsparcia.

Najpierw kupiłem żonie A1 z usbC
Potem chciałem sobie kupić ale już zapowiadali A2.
A2 Lite bym kupił ale nie ma USBC a A2 Phalhabet jest dla mnie za droga.
No chyba że dołożyli by NFC
Tak że grzecznie czekam aż bede wiecej zarabiał albo NFC bedzie w standardzie

Data: 2018-11-15 11:15:23
Autor: radekp@konto.pl
Tel. do 150$
Thu, 15 Nov 2018 00:52:09 -0800 (PST), w
<e6f308b5-8d1c-4463-9f64-66d87c14d628@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> LETV X522 4G Phablet Global Version - GRAY
> 3GB/32GB, ale kompletny (ma nawet żyroskop i odciski) i cena śmieszna ($88)

Jakaś nakładka na Andka 6.

Poza tym bałbym się że nie ma żadnego forum ani innego wsparcia.

Podobno jest pełno custom romów na forach -- widać jakiś dobry telefon do
modowania.

A2 Lite bym kupił ale nie ma USBC a A2 Phalhabet jest dla mnie za droga.
No chyba że dołożyli by NFC
Tak że grzecznie czekam aż bede wiecej zarabiał albo NFC bedzie w standardzie

Zaczaj się na Sharpa Aquosa S2 ($150).
Ale na razie out-of-stock, przynajmniej promocje są out-of-stock.

Data: 2018-11-15 03:00:00
Autor: przemek.jedrzejczak
Tel. do 150$
a ZTE ? nieco ponad 500 zeta, jest USBC i NFC

https://www.geekbuying.com/item/Global-Version-Nubia-Z17-Lite-5-5-Inch-6GB-64GB-Smartphone-Black-Gold-392454.html#acd

ps synowi kupilem do szkoly Nubia N1 Lite ale to byl strzal zycia za 50 EUR z joybuy bez VAT-u :-)

Data: 2018-11-16 08:34:27
Autor: Bolko
Tel. do 150$
W dniu czwartek, 15 listopada 2018 12:00:02 UTC+1 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
[...]

a to chinskie NFC dziala na zachodzie?
i coś narzekają na nakładkę?

Data: 2018-11-19 00:19:11
Autor: przemek.jedrzejczak
Tel. do 150$
-- a to chinskie NFC dziala na zachodzie?

tak i QC3.0 tez :-)

-- i coś narzekają na nakładkę?

kwestia gustu
https://www.youtube.com/watch?v=V7nxSvDB52A