Tel do internetu

Data: 2009-03-31 23:13:25
Autor: michhallski
Tel do internetu
Poszukuje najtańszego używanego tel do użycia wyłącznie jako modem do Internetu z komputerem. Warunek- obsługa -HSDPA, żeby śmigał blue connect itp u innych operatorów. Polecicie jakieś szlagiery minionych sezonów? Czy nokia n70 obsługiwała ta transmisje czy tylko max EDGE? Chwilowo mam ograniczony dostęp do netu i nie mam jak pogóglać.

Data: 2009-03-31 22:09:35
Autor: Piotr M
Tel do internetu
michhallski <michhallski@o2.pl> napisał(a):
Poszukuje najtańszego
używanego tel do użycia wyłącznie jako modem do
Internetu z komputerem.

Obecnie to chyba taniej wyjdzie kupić modem na usb, używany na Alle na pewno poniżej stówy, nie podam konkretnej aukcji, trza samemu.

Pzdr, Piotr M

Data: 2009-04-03 10:35:33
Autor: kakmar
Tel do internetu
Dnia 31.03.2009 michhallski <michhallski@o2.pl> napisał/a:
Poszukuje najta?szego u?ywanego tel do u?ycia wy??cznie jako modem do Internetu z komputerem. Warunek- obs?uga -HSDPA, ?eby ?miga? blue connect itp u innych operatorów. Polecicie jakie? szlagiery minionych sezonów? Czy nokia n70 obs?ugiwa?a ta transmisje czy tylko max EDGE? Chwilowo mam ograniczony dost?p do netu i nie mam jak pogógla?.
Motorola V3xx, ma dobry modem, działa przez USB i/lub Bt, powinien być
już tani. Na wyświetlaczu pokazuje też czego się spodziewać w danym
miejscu od sieci.

--
kakmaratgmaildotcom

Tel do internetu