Tel. na karte - internet na laptopie?

Data: 2010-10-20 19:21:06
Autor: ToMasz
Tel. na karte - internet na laptopie?
Kierko pisze:
Mam stałe łącze jednak od czasu do czasu musze gdzies na miescie odebrac
maila czy odwiedzic WWW korzystajac z przenosnego komputera.
Czy majac tel. na karte np. era taktak, orange pop moge to jakos
wykorzystac do sporadycznego korzystania z netu na netbooku?
Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc
na kompa?

od pół roku mam orange free na karte, za 100zł dostałęm 6GB, a złotówki
przelałem na POPa i wygadałem. w piątek "transfer" przepada, wiec chyba
doładuje ponownie za 100 zeby pottrzymać to co ma przepaść - choć nie
wiem czy to tak zadziała. PRzez pół roku, awarii, wyjazdów na wczasy,
itp, (świadomie nie oglądając youtube) zużyłem 1 GB.
ToMasz
PS nie zauważyłem żadnych ograniczeń. co do zasiegu - lepszy niż w
telefonie, bo (jeśli trzeba)  biorę przedłużacz usb i modem wystawiam za
okno.

Tel. na karte - internet na laptopie?