Tel używany do 550 zł

Data: 2011-01-02 11:04:25
Autor: Grzegorz Brycki
Tel używany do 550 zł
Witam,

Jaki telefon kupilibyście do 550 zł tak by miał:
- ekran dotykowy
- robił w miarę przyzwoite zdjęcia (3gs robi moim zdaniem całkiem ok)
- dobrze obsługiwał gmail
- google map
- gps
- idealnie jeżeli dobrą klawiaturę querty

tak patrzÄ…c na szybko to widze g1, ale ciekawy jestem waszych opinii.

GB

Data: 2011-01-02 11:57:08
Autor:
Tel używany do 550 zł
Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> wrote:
[...]

Może Omnia II?

Pozdrawiam,

Tomek

Data: 2011-01-02 13:52:00
Autor: Pan Piskorz
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 11:04, Grzegorz Brycki pisze:
- ekran dotykowy
- robił w miarę przyzwoite zdjęcia (3gs robi moim zdaniem całkiem ok)
- dobrze obsługiwał gmail
- google map
- gps

LG GT500/GT505, ale za wymienionÄ… kasÄ™, niestety, kupisz nowy  :-)

- idealnie jeżeli dobrą klawiaturę querty

jest na ekranie, IMHO sprawdza się zupełnie dobrze.

zdrówko
P.

Data: 2011-01-02 14:39:08
Autor: Grzegorz Brycki
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 13:52, Pan Piskorz pisze:
LG GT500/GT505

Hm jak coś ma stick do obsługi, to nie ufam ;-) bo to oznacza że zamiast korzystać "naturalnie" trzeba się "z tym pieścić" celując patyczkiem w ekran.

GB

Data: 2011-01-02 13:45:03
Autor: Waldek Godel
Tel używany do 550 zł
Dnia Sun, 02 Jan 2011 14:39:08 +0100, Grzegorz Brycki napisa³(a):

Hm jak co¶ ma stick do obs³ugi, to nie ufam ;-) bo to oznacza ¿e zamiast korzystaæ "naturalnie" trzeba siê "z tym pie¶ciæ" celuj±c patyczkiem w ekran.

na papierze te¿ piszesz palcem? gratulujê!!!!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-01-02 16:25:30
Autor: Grzegorz Brycki
Tel u¿ywany do 550 z³
W dniu 2011-01-02 14:45, Waldek Godel pisze:
[...]

praktycznie ju¿ nie piszê na papierze :-) co najwy¿ej rysujê.

GB

Data: 2011-01-02 15:13:43
Autor: Pan Piskorz
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 14:39, Grzegorz Brycki pisze:
celujÄ…c patyczkiem w ekran.

WyciÄ…gnÄ…Å‚em patyczek raz, by zobaczyć czy jest  :-)
Wszystko daje się paluchem zrobić.

P.

Data: 2011-01-02 16:22:37
Autor: animka
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 15:13, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2011-01-02 14:39, Grzegorz Brycki pisze:
celujÄ…c patyczkiem w ekran.

WyciÄ…gnÄ…Å‚em patyczek raz, by zobaczyć czy jest  :-)
Wszystko daje się paluchem zrobić.

Napisz jak ten patyczek się wyciaga, bo ja wczoraj mało co paznokci sobie nie połamałam, chciałam podważyć pilniczkiem, też nic nie dało. Nie chce mi się iść z tym telefonem do sąsiada.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 16:28:04
Autor: Pan Piskorz
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 16:22, animka pisze:
Nie chce mi się iść z tym telefonem do sąsiada.

:-)
W prawym górnym rogu musisz znaleźć szparę i ciągnąć co sił,
patyczek jest teleskopowy.

Jak pisałem - patyczek służy do niczego, wszystko daje się zrobić palcem.
P.

Data: 2011-01-02 16:47:13
Autor: animka
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 16:28, Pan Piskorz pisze:
[...]

Jest szpara, patyczek gdzieś głęboko i go nie wyciagnę. Może cążkami coś zdziałam, bo jakieś krawędzie widzę, ale to pewnie krawędzie tej dziurki.

Jak pisałem - patyczek służy do niczego, wszystko daje się zrobić palcem.

No, mam telefon od listopada i własnie ani razu nie korzystałam. Chciałam skorzystać wczoraj i nie mogę :-(

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 17:37:39
Autor: animka
Tel używany do 550 zł
[...]

Już wiem jak się ten rysik wyciaga. Poszłam jednak do mojego kochanego, złotego sąsiada :-) Nie dziurka, tylko taki elemencik obudowy się wyciąga. Nie do odróżnienia od obudowy telefonu. No, ale przynajmniej już wiem, że nie uszkodzę telefonu :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 16:20:28
Autor: animka
Tel używany do 550 zł
[...]

Jeszcze ani razu patyczka nie wyjęłam. Nie korzystam.
Raz mi kolega sprawdzał ten patyczek, powiedział, że ciężko się to wyjmuje. Jak wczoraj chciałam użyć tego patyczka to ni diabła nie umiałam, nie mogłam otworzyć tej klapki, nie wiedziałam jak ten patyczek wyjąć.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-03 09:49:15
Autor: Jan Strybyszewski
Tel używany do 550 zł
Grzegorz Brycki pisze:
[...]

Moim zdaniem jest lepszy od Monte ale ciemny lud woli Monte

GB

Data: 2011-01-02 14:51:48
Autor: Kotlet wieprzowy
Tel używany do 550 zł
bez ekranu dotykowego, nowy tel blackberry 8900 na allegro kupisz (mniejwiecej za te kwote)

(dodam ze ma zajebisty dzwiek mp3 , gt540 wymieka przy nim)

Data: 2011-01-02 15:11:17
Autor: JoteR
Tel używany do 550 zł
"Kotlet wieprzowy" napisał:

Jaki telefon kupilibyście do 550 zł tak by miał:
- ekran dotykowy

bez ekranu dotykowego

Nadal wiesz lepiej, czego potrzebuje pytający? To wróć do starej stopki.

nowy tel blackberry 8900 na allegro kupisz

Znowu handlujesz tam jakimś złomem, czy tylko naganiasz klientów?
Zresztą wątkotwórca chce używany, więc po cholerę wciskasz tu ciemnotę o rzekomo nowej "Curvie" za pięć i pół stówy?

(mniejwiecej za te kwote)

"Mniejwięcej" działający. Z naciskiem na pierwszą część tego nowosłowa.

JoteR

Data: 2011-01-02 16:27:01
Autor: Grzegorz Brycki
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 15:11, JoteR pisze:
"Kotlet wieprzowy" napisał:

[...]

:-D no i człowiek się dowiedział. Przy okazji: "nie dotykowy" mówi do mnie "nie dotykać" i ja go "nie tykam" ;)

GB

Data: 2011-01-02 16:48:54
Autor: animka
Tel używany do 550 zł
W dniu 2011-01-02 16:27, Grzegorz Brycki pisze:
:-D  no i czÅ‚owiek siÄ™ dowiedziaÅ‚. Przy okazji: "nie dotykowy" mówi do
mnie "nie dotykać" i ja go "nie tykam";)

Popłakałam się ze śmiechu :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-06 13:53:03
Autor: Kotlet wieprzowy
Tel używany do 550 zł
Nadal wiesz lepiej, czego potrzebuje pytajÄ…cy?

oczywiscie

To wróć do starej stopki.

jakbys mial wiecej niz jeden zwoj na mozgu to bys sam doszedl do tego ze uzywam dwoch kompow z dwoma ustawieniami i na dwoch
zarowno nicki jak i stopki sie roznia

Znowu handlujesz tam jakimś złomem, czy tylko naganiasz klientów?

nigdy nie handlowalem ani nie naganialem klientow, mam w zwyczaju publicznie wychwalac produkt ktorym jestem zachwycony. (także na odwró jak cosmi sie nie spodoba)
Swego czasu mialem 4 telefony LG na sprzedaz (bo dostalem je do abonamentow , nie byly mi potrzebne)
ale chwalic gt 540 zaczlaem zanim je nabylem jak i po tym jak je sprzedalem

Zresztą wątkotwórca chce używany, więc po cholerę wciskasz tu ciemnotę o rzekomo nowej "Curvie" za pięć i pół stówy?

nie wciskam ciemnoty, jak kupowalem BB 8900 w orange to z czystej ciekawosci zerknalem na allegro i wdzialem oferty za okolo 600 zl
z nowym takim telefonem, a skoro mozna miec nowy mniejwiecej w tej cenie co uzywany inny to chyba jednak lepszy nowy zwlaszcza ze wiekszosc
z rzeczy wymienionych przez pytajacego ma (procz dotykowego ekranu)

P.

Data: 2011-01-04 20:52:22
Autor: owp
Tel używany do 550 zł
[...]