Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN

Data: 2013-04-02 22:48:43
Autor: Marcin
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
Witam

Dotychczasowy dotykowiec z Androidem odmowil dalszej wspolpracy i trzeba wybrac cos nowego. Telefon sluzy glownie do przegladania www, nawigacja samochodowa - NaviExpert, sms i mms, rozmowy telefoniczne, skype. Gier praktycznie brak. Czasami jako aparat fotograficzny w sytuacjach awaryjnych.

Wymyslilem wymagania dla nowego nabytku:
cena ok. 1000 PLN za nowy w sklepie (nie w komisie ze zbrandowym softem)
wyswietlacz 4" lub wiecej
dioda powiadomien o nieprzeczytanych sms/mailach.
radio FM
Android 4.2
Bateria wytrzymujaca co najmniej  1 dzien "bawienia sie" i 2 dni gdy telefon dziala jako nie smartfon, z wylaczona transmisja danych.

Moze ktos ostatnio wybieral cos podbnego i moze cos polecic? Myslalem o Samsung Galaxy S2. Nie ma on diody powiadomien ale jest soft ktoy ja emukuje na wyswietlaczu a przez konstrukcje ekranu Amoled podobno sie to sprawdza (zapalone tylko kilkanascie pikseli). Ktos to probowal? Jak wrazenia? Nie za bardzo zjada baterie?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-04-02 23:03:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-02 22:48, Marcin pisze:
[...]

Tablet z funkcja telefonowania przy takim zastosowaniu będzie lepszym wyborem.

Data: 2013-04-02 23:32:38
Autor: Marcin

W dniu 2013-04-02 23:03, Trybun pisze:
> Tablet z funkcja telefonowania przy takim zastosowaniu będzie lepszym
> wyborem.

Jednak to juz za duze pudlo. Telefon 4" nadal schowam do jeansow a tableta nie ;)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-04-03 00:17:18
Autor: animka
W dniu 2013-04-02 23:32, Marcin pisze:
> [...]

  > wyborem.

Jednak to juz za duze pudlo. Telefon 4" nadal schowam do jeansow a

Możesz sobie na szyi powiesić. Mają fajne futerały.

--
animka

Data: 2013-04-03 01:45:40
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Marcin napisał:
> [...]

 > wyborem.

Jednak to juz za duze pudlo. Telefon 4" nadal schowam do jeansow a

nie tragizuj ;)

nawet 7 cali miesci sie w bocznej kieszeni bojówek ;)

zaczniesz nosic sie po wojskowemu ;P

Data: 2013-04-03 07:05:53
Autor: kakmar
Dnia 02.04.2013 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał/a:
Użytkownik Marcin napisał:
> [...]

tableta nie ;)

nie tragizuj ;)

nawet 7 cali miesci sie w bocznej kieszeni bojówek ;)

No, oto obaj grupowi "specjaliści" którzy sobie nie potrafią wybrać/ustawić telefonu, pierwsi są w doradzaniu innym. Gratulacje...

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-03 10:04:13
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Marcin napisał:
> [...]

No, oto obaj grupowi "specjaliści" którzy sobie nie potrafią
wybrać/ustawić telefonu, pierwsi są w doradzaniu innym. Gratulacje...

Na szczescie obsluga OSów nie jest wymagana do oceny gabarytów fizycznych roznych przedmiotow w tym rozmiarow tabletow czy smartfonow.

Data: 2013-04-03 19:26:36
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-03 09:05, kakmar pisze:

No, oto obaj grupowi "specjaliści" którzy sobie nie potrafią
wybrać/ustawić telefonu, pierwsi są w doradzaniu innym. Gratulacje...

A Ty "specjalisto" jaka masz receptę na bezeceństwa Androida wobec użytkownika. Na znikanie wbrew woli właściciela kasy - proponujesz zmniejszyć straty wykupieniem pakietu netowego u operatora.. Jak Cię ten Android zacznie prać po buźce, to co zaproponujesz sceptykom - ochronna maskę?

Data: 2013-04-03 20:52:56
Autor: RadoslawF
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
Dnia 2013-04-03 19:26, U¿ytkownik Trybun napisa³:

No, oto obaj grupowi "specjali¶ci" którzy sobie nie potrafi±
wybraæ/ustawiæ telefonu, pierwsi s± w doradzaniu innym. Gratulacje...

A Ty "specjalisto" jaka masz receptê na bezeceñstwa Androida wobec u¿ytkownika. Na znikanie wbrew woli w³a¶ciciela kasy - proponujesz zmniejszyæ straty wykupieniem pakietu netowego u operatora.. Jak Ciê ten Android zacznie praæ po bu¼ce, to co zaproponujesz sceptykom - ochronna maskê?

Zmieniæ w³a¶ciciela.
Jak to mawiaj± na grupach komputerowych problem jest miêdzy
ekranem a oparciem krzes³a.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-03 23:44:52
Autor: Mr. Misio
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
U¿ytkownik RadoslawF napisa³:

Jak to mawiaj± na grupach komputerowych problem jest miêdzy
ekranem a oparciem krzes³a.

Dokladnie! W przypadku Androida dotyczy to developerów wlasnie, siedzacych miedzy ekranem a oparciem!

Data: 2013-04-05 13:30:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-03 20:52, RadoslawF pisze:
[...]

W³a¶nie, takich godz±cych siê na to by byæ ubezw³asnowolnionym przez swój w³asny telefon nale¿a³oby izolowaæ od zdrowego spo³eczeñstwa. A tych co to sobie jeszcze chwal± i innym maja za z³e ¿e nie podoba im sie telefon samodzielnie po¿eraj±cy ich kasê to normalnie poddaæ elektrowstrz±som..

Data: 2013-04-05 16:48:17
Autor: Mr. Misio
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
U¿ytkownik Trybun napisa³:

[...]

10 / 10 :D

Data: 2013-04-04 14:03:18
Autor: kakmar
Dnia 03.04.2013 Trybun <ilih@yachuoo.com> napisał/a:
A Ty "specjalisto" jaka masz receptę na bezeceństwa Androida wobec użytkownika.

Nie spotkałem się osobiście.

Na znikanie wbrew woli właściciela kasy - proponujesz

Jw. słyszałem tylko opowieści gdzie "winne" były różne telefony, niezależnie od systemu.

zmniejszyć straty wykupieniem pakietu netowego u operatora.. Jak Cię ten Android zacznie prać po buźce, to co zaproponujesz sceptykom - ochronna maskę?

Zwykle staram się poznać (w miarę możliwości) narzędzia których używam,
zwykle mnie nie zaskakujÄ… swoim zachowaniem.

Może gdybyś mniej czasu marnował na zaśmiecanie usenetu, a więcej poczytał
to udałoby Ci się skonfigurować telefon. Polecam się sprężyć zanim np.
zdarzy Ci siÄ™ wyjazd za granicÄ™.

--
kakmaratgmildotcom

Data: 2013-04-05 13:30:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-04 16:03, kakmar pisze:
Dnia 03.04.2013 Trybun <ilih@yachuoo.com> napisał/a:
A Ty "specjalisto" jaka masz receptę na bezeceństwa Androida wobec
użytkownika.
Nie spotkałem się osobiście.

Pażywiosz - uwidisz.. ;-)

Na znikanie wbrew woli właściciela kasy - proponujesz
Jw. słyszałem tylko opowieści gdzie "winne" były różne telefony,
niezależnie od systemu.

Nigdy to nie miało i nie ma miejsca w telefonach bez systemowych.

zmniejszyć straty wykupieniem pakietu netowego u operatora.. Jak Cię ten
Android zacznie prać po buźce, to co zaproponujesz sceptykom - ochronna
maskÄ™?
[...]

Powiedz do diabła kto tu śmieci? Tak sobie czczo spekulujesz, a wygląda na to że albo nigdy nie miałeś do czynienia z Androidem, albo nie zwracasz uwagi na jego działania. Po prostu wystarcza ci to że automatycznie zaloguje się na Facezbooku. Tak wygląda prawda z mojej perspektywy, panie kolego.

Data: 2013-04-05 12:22:02
Autor: kakmar
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
Dnia 05.04.2013 Trybun <ilih@yachuoo.com> napisał/a:
Pażywiosz - uwidisz.. ;-)

Używam(łem) Androida od wersji 1.5, do 4~4.1, na różnych sprzętach.
Obecnie mam 5 urządzeń z A w domu, długo mam czekać?

Nigdy to nie miało i nie ma miejsca w telefonach bez systemowych.

To może powinieneś sobie taki sprawić? Ale uważaj na dedykowane przyciski
do uruchomienia przeglądarki WAP i Sim App, które też generują koszty na niezorientowanych.

Powiedz do diabła kto tu śmieci?

Ty z kolegÄ….

Tak sobie czczo spekulujesz, a wygląda na to że albo nigdy nie miałeś do czynienia z Androidem, albo nie zwracasz uwagi na jego działania.

Zapewniam Cię że zwracam, dlatego mnie nie zaskakuje swoim działaniem.

Po prostu wystarcza ci to że automatycznie zaloguje się na Facezbooku.

Nie ma takiej opcji.

Tak wyglÄ…da prawda z mojej perspektywy, panie kolego.

Kilka osób tutaj, starało Ci się coś wyjaśnić, zmarnowały tylko swój czas,
bo Ty nie chcesz się nauczyć, Ty chcesz narzekać.

Co zrobisz jak kiedyś dostaniesz SMS o treści: Twoje urzadzenie wlasnie rozpoczelo korzystanie z transmisji danych za 30 zl/MB z VAT, rozliczanej co 100 KB.

?

--
kakmaratgmaidotcom

Data: 2013-04-05 15:22:48
Autor: Chris
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
kakmar nabazgrał(a):

Tak wyglÄ…da prawda z mojej
perspektywy, panie kolego.
Kilka osób tutaj, starało Ci się coś wyjaśnić, zmarnowały tylko swój czas,
bo Ty nie chcesz się nauczyć, Ty chcesz narzekać.

Chyba trzeba użyć KF-a bo powoli czytać się tego nie daje ... wygląda na to że dziecko dostało tel i zamiast siedzieć grzecznie na lekcjach marudzi jaki to zły ten android bo mu kieszonkowe na pół roku zjadło.

Data: 2013-04-11 10:10:54
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-05 14:22, kakmar pisze:
Dnia 05.04.2013 Trybun <ilih@yachuoo.com> napisał/a:
Pażywiosz - uwidisz.. ;-)

Używam(łem) Androida od wersji 1.5, do 4~4.1, na różnych sprzętach.
Obecnie mam 5 urządzeń z A w domu, długo mam czekać?

Aż i sam tego doświadczysz. Ja kupiłem ponad rok temu tablet z Andkiem na pokładzie, i zero z nim problemów, jak zegarek dobrej firmy. No to po dłuższym zastanawianiu między Nokia 620 a Alcatel 993d, wybrałem ten drugi, z Andkiem 4.04 na pokładzie.. i same problemy. Sam telefon jest super, ale system względem tego z tabletu (Android 2.2) jakby kilka klas w dół. Tak więc i Ty się kiedyś doczekasz.

[...]

W żadnym bezsystemowcu niestety nie można doinstalować pozycjonera.

Powiedz do diabła kto tu śmieci?
Ty z kolegÄ….

Tak sobie czczo spekulujesz, a wyglÄ…da
na to że albo nigdy nie miałeś do czynienia z Androidem, albo nie
zwracasz uwagi na jego działania.
Zapewniam Cię że zwracam, dlatego mnie nie zaskakuje swoim działaniem.

No śmiało - recepta na podkradnie kasy z konta wbrew woli użytkownika, chodzi oczywiście żeby nie odbyło sie to kosztem funkcjonalności.

Po prostu wystarcza ci to że
automatycznie zaloguje siÄ™ na Facezbooku.
Nie ma takiej opcji.

Na Twitterze? ;-)

[...]

Tak, i bardzo im jestem wdzięczny za okazana pomoc. W kilku sprawach naprawdę udało się dzięki Nim rozwiązać problem.

Oczywiście zaraz wyłączam urządzenie. I tak szczerze powiem - na dzień dzisiejszy - włączam kompa, loguje się na p.m.t.g i pytam o rozwiązanie użytkowników. W sumie także po to ktoś stworzył tą grupę.

Data: 2013-04-03 08:55:25
Autor: Chris
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Marcin napisał:
> [...]
tableta nie ;)
nie tragizuj ;)
nawet 7 cali miesci sie w bocznej kieszeni bojówek ;)

Do bojówek wchodzi 10.1"    :)  sprawdzone.

Data: 2013-04-03 19:22:20
Autor: Trybun
> [...]

> wyborem.

Jednak to juz za duze pudlo. Telefon 4" nadal schowam do jeansow a tableta nie ;)

No tak, skoro telefon nosisz głównie w kieszeni spodni, to faktycznie Tablet się do tego nie nadaje.. Choć nad takim można by się zastanowić:

http://www.komputronik.pl/product/147629/Komputery/Tablety/Sony_Tablet_P_4GB_3G.html

Data: 2013-04-02 23:40:57
Autor: atm
[...]

NoLed zowie sie ta aplikacja, korzystalem z niej z rok temu ale ostatecznie dalem sobie spokoj. Pradu nie pochlaniala jakos duzo jednak, przynajmniej wtedy, uruchamiala dotyk gdy wyswietlany byl kwadracik z powiadomieniem. Ostatecznie dalem sobie z nia spokoj i tez daje sie zyc. Byc moze od tego czasu wprowadzono milion poprawek i ulepszen, nie sparwdzalem.
Co do samego SGS2 to wg mnie bardzo dobry telefon, polecam :]

Data: 2013-04-02 23:51:43
Autor: atm
Witam

http://komorkomania.pl/2013/03/31/smartfon-do-1000-zl-jaki-wybrac-cz-1

Data: 2013-05-19 23:13:40
Autor: robson.z.pracy
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 23:51:43 UTC+2 u¿ytkownik atm napisa³:
On 2013-04-02 22:48, Marcin wrote:

> [...]

> samochodowa - NaviExpert, sms i mms, rozmowy telefoniczne, skype. Gier

> praktycznie brak. Czasami jako aparat fotograficzny w sytuacjach

Mieszkam w okolicy ze s³abym zasiêgiem...
Jak porównaæ te telefony pod wzglêdem mo¿liwo¶ci wykonywania po³±czeñ w tych warunkach?

Data: 2013-04-03 08:54:46
Autor: Chris
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
Marcin nabazgrał(a):

[...]

Może wspomniany obok Media-Tech ??

[...]

Czegoś nie rozumiem, ma działać jako WWW/Skype itd .. przecież to właśnie jest transmisja danych.

[...]

Nie ma diody, cena na poziomie 1400-zł więc poza twoim budżetem.

Data: 2013-04-03 23:14:58
Autor: Marcin

W dniu 2013-04-03 08:54, Chris pisze:

[...]

Czasami nie korzystam ze skypea ani WWW.

Nie ma diody, cena na poziomie 1400-zł więc poza twoim budżetem.

Sa ponizej 1300 wiec jeszcze by sie zalapal na cene ok. 1000 PLN:) Dosc ciekawie wyglada tez Sony Xperia S. Tez ponizej 1300 PLN.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-04-03 23:45:40
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Marcin napisał:

Sa ponizej 1300 wiec jeszcze by sie zalapal na cene ok. 1000 PLN:) Dosc
ciekawie wyglada tez Sony Xperia S. Tez ponizej 1300 PLN.

XPEria.... jak slysze to drze. Moze jako tablet sie nada, jako telefon - do bani.

Data: 2013-04-04 20:49:20
Autor: Marcin

W dniu 2013-04-03 23:45, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Marcin napisał:

[...]

Jakis argument?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-04-04 21:09:51
Autor: Mr. Misio

Użytkownik Marcin napisał:

[...]

Bo mam i nie chce wiecej :)

Data: 2013-04-04 22:05:10
Autor: Marcin

W dniu 2013-04-04 21:09, Mr. Misio pisze:

> Bo mam i nie chce wiecej :)

No tak to jest mnostwo merytorycznych argumentow...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-04-05 06:24:19
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 04 Apr 2013 22:05:10 +0200, Marcin wrote:
 W dniu 2013-04-04 21:09, Mr. Misio pisze:
 > Bo mam i nie chce wiecej :)

 No tak to jest mnostwo merytorycznych argumentow...

Jestes tu nowy? Przeciez on tu jeczy jak postrzelony od kwarta³u.
Przejrzyj starsze posty i wyrob sobie opiniê. O Xperii, lub autorze, jak
wolisz.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-04 09:48:00
Autor: Chris
[...]

Pokaż mi niebrandowany z dystrybucji samsunga w cenie mniejszej niż 1400zł

Cena w dystrybycji to 1200zÅ‚ NETTO ...   co ciekawe SGS3 Mini kosztuje 980zÅ‚ netto :)

Data: 2013-04-04 16:43:31
Autor: Iksiński

Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:kjjb7g$pbv$1node2.news.atman.pl...

Cena w dystrybycji to 1200zÅ‚ NETTO ...   co ciekawe SGS3 Mini kosztuje 980zÅ‚ netto :)

Internet wyłączyli?

Mediamarkt - 1349zł
Saturn - 1299zł
Euro - 1299zł biały / 1399zł czarny
Agito - 1218zł
Morele - 1289zł

I sporo innych ofert mniejszych sklepów internetowych (ale tu może być już różnie)...

Data: 2013-04-04 20:47:54
Autor: Marcin
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
Witam

W dniu 2013-04-04 09:48, Chris pisze:
Marcin nabazgrał(a):

[...]

980zł netto :)

Nie wiem ile kosztuje w dystrybucji ale jest mnostwo sklepow gdzie mozna kupic ponizej 1300 PLN.
http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/2287324

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-04-03 21:44:05
Autor: Karol
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
W dniu 2013-04-02 22:48, Marcin pisze:

Android 4.2

To już taki jest ???

Data: 2013-04-03 23:05:29
Autor: Marcin
W dniu 2013-04-03 21:44, Karol pisze:
W dniu 2013-04-02 22:48, Marcin pisze:

Android 4.2

To już taki jest ???

Podobno od 13 listopada 2012:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wersje_systemu_Android

Chociaz kazda wersja 4.x bedzie OK.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-04-04 15:29:57
Autor: animka
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
W dniu 2013-04-03 21:44, Karol pisze:
W dniu 2013-04-02 22:48, Marcin pisze:

Android 4.2

To już taki jest ???

W tablecie mam 4.3

--
animka

Data: 2013-04-04 17:25:16
Autor: Maciej Bebenek
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

W tablecie mam 4.3

Ciekawe... Chyba, że iOS ;-)

Data: 2013-04-04 18:35:44
Autor: Waldek Godel
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
Dnia 04 Apr 2013 17:25:16 GMT, Maciej Bebenek napisa³(a):

animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

W tablecie mam 4.3

Ciekawe... Chyba, ¿e iOS ;-)

Przecie¿ ona to nawet 12.453 mo¿e mieæ. Kto jej zabroni?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-04-05 22:42:18
Autor: Tomek C
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
"Marcin", dnia 02-04-2013 o godzinie 22:48:43 w wiadomo¶ci
<news:515b442c$0$26695$65785112news.neostrada.pl> napisa³/a:

[...]

W tej kwocie, a nawet poni¿ej niej jedyny sensowny wybór to LG L9.
Od strony sprzêtowej jest tam procesor dwurdzeniowy domy¶lnie taktowany
1 GHZ (mo¿na krêciæ), RAM 1024 MB, grafika (nie jest to co prawda Tegra)
ale daje radê
z najnowszymi grami, ekran 4.7", GPS z Glonass, NFC i parê innych
pierdó³.
Oficjalnie najnowszy Android to JB 4.1, ale dziêki temu, ¿e LG w koñcu
posz³o po rozum do g³owy i zmieni³o podej¶cie do supportu swoich
telefonów mo¿na, dziêki odblokowanemu Bootloaderowi i ogólnie dostêpnym
¼ród³om zainstalowaæ utworzone na bazie JB 4.2.x CM 10, Pacmana itp.

L9 nie ma typowej diody powiadomieñ, ale po zainstalowaniu tego:
http://forum.android.com.pl/f764/led-touch-button-notification-wymagany-root-242031/index6.html
po otrzymaniu wiadomo¶ci, nieodebraniu po³±czenia migaj± przyciski
dotykowe.

Ogólnie mówi±c poczytaj to forum: http://forum.android.com.pl/f761/
a wyrobisz sobie zdanie na temat tego telefonu.
Od siebie dodam, ¿e mam podobne jak Ty preferencje u¿ywania telefonu i
jak dla mnie LG L9 (u¿ywam go od 11.2012) jest jednym z najlepszych w
tym przedziale cenowym.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet je¿eli jeste¶ idiot± staraj siê nie byæ g³upi"

Data: 2013-04-05 23:03:34
Autor: Mr. Misio
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
U¿ytkownik Tomek C napisa³:

[...]

Podepne sie od drugiej strony, ten sam przedzia³, ale jak najmniejszy telefon. Jak najwê¿szy. Po prostu mini :) Ten LG L9 to strasznie wielgachna paletka.

Data: 2013-04-05 23:54:05
Autor: Tomek C
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
"Mr. Misio", dnia 05-04-2013 o godzinie 23:03:34 w wiadomo¶ci
<news:kjne6j$rvj$1node2.news.atman.pl> napisa³/a:

Podepne sie od drugiej strony, ten sam przedzia³, ale jak najmniejszy telefon. Jak najwê¿szy. Po prostu mini :) Ten LG L9 to strasznie wielgachna paletka.

Galaxy SIII mini?. Wed³ug http://www.mgsm.pl/ jest mniejszy a ma podobne
parametry. Osobi¶cie nie mia³em go w rêkach wiêc nie bêdê wypowiada³ siê
w szczegó³ach.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet je¿eli jeste¶ idiot± staraj siê nie byæ g³upi"

Data: 2013-04-07 13:29:37
Autor: Mario
Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
W dniu 2013-04-05 23:03, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Tomek C napisał:

W tej kwocie, a nawet poniżej niej jedyny sensowny wybór to LG L9.
Od strony sprzętowej jest tam procesor dwurdzeniowy domyślnie taktowany
1 GHZ (można kręcić), RAM 1024 MB, grafika (nie jest to co prawda Tegra)
ale daje radÄ™
z najnowszymi grami, ekran 4.7", GPS z Glonass, NFC i parÄ™ innych
pierdół.
Oficjalnie najnowszy Android to JB 4.1, ale dzięki temu, że LG w końcu
poszło po rozum do głowy i zmieniło podejście do supportu swoich
telefonów można, dzięki odblokowanemu Bootloaderowi i ogólnie dostępnym
źródłom zainstalować utworzone na bazie JB 4.2.x CM 10, Pacmana itp.

Podepne sie od drugiej strony, ten sam przedział, ale jak najmniejszy
telefon. Jak najwęższy. Po prostu mini :) Ten LG L9 to strasznie
wielgachna paletka.

LG L7.

MD

Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN