Tel. z żądzniem PESEL -czy to próba wyludzenia danych osobowych?

Data: 2012-08-22 14:08:44
Autor: Big Jack
Tel. z żądzniem PESEL -czy to próba wyludzenia danych osobowych?
W wiadomości
* zdziwiony* napisał(-a):

[...]

Stoję na stanowisku, że byle komu, kto do Ciebie dzwoni podawać prawdziwych danych nie masz żadnego obowiązku. Wejdź sobie na http://bogus.ovh.org/generatory/all.html i generuj co Ci się żywnie podoba i podawaj te dane. Niech się ciekawscy z nimi bujają.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-08-22 23:37:56
Autor: Kriss

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:5034cbc1$1news.home.net.pl...
W wiadomości
* zdziwiony* napisał(-a):

[...]

[...]

Ja miałem podobną hisoryjkę podczas urlopu. Dzwoni typ, że z Wydziału Ruchu Drogowego na Waliców W-wa i czy jestem właścicielem tego a tego auta. Nie odpowiedziałem (podał inne auto niż mam). Lampka włączyła się w chwili gdy uświadomiłem sobie że jeśli Policja wzywa do wyjaśnien to zazwyczaj listem poleconym. Poza tym nr jest na firmę a nie na mnie ... Spuściłem kolesia na drzewo ze czekam na oficjalne wezwanie :) Jakoś mija 3 tydzień i nic ...

Ciekawi mnie po kiego ... takie telefony ludzie robią? Czego się chcą dowiedzieć? Że nie jeźdzę renaultem megane z 2005 roku???

Tel. z żądzniem PESEL -czy to próba wyludzenia danych osobowych?